Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 wrz 2006, 19:39

Powiem tak, obecny stan jest dobry, ale nie jest najlepszy...
Na sam poczatek proponowal bym tak:
128 powrot na stara trase na ochocie tj. przez wawelska i grojecka
154 Zwiekszenie czestotliwosci w ciagu dnia w dzien powszedni na 15/20 (szczyt, miedzyszczyt)

Otóz jesli chodzi o 128, na poprzedniej trasie miala dosyc duzo zwolennikow, a od kad zmienili trase to przynajmniej na odcinku Dw. Zachodni - Instalatorow w dzien powszedni w szczycie jezdzi pusty, relacje Szczesliwice - Dw. Zachodni spelnia dobrze 184, to po co dubel 128...
Dzisiaj jechalem po raz 5 z rzedu pustym 128 :)

a jesli chodzi o 154, to jest to linia z duzym potencjalem, na odcinku wola - bemowo ma ona frekwencje, jezdzi nia troche ludzi, natomiast na grojeckiej i al. krakowskiej rowniez duzo, tylko mysle, ze ludzie nie jezdza nia ze wzgledu na to, ze wola jechac tramwajem i nie czekac na jedyny rzadki autobus. Dlatego proponuje zwiekszyc czestotliwosc w dzien powszedni. W swieto i sobote zostawic jak jest gdyz w weekendy obecny rozklad sie sprawdza raczej.
Czekam na uwagi, oraz inne propozycje.

PS nie jezdzic po mnie, ani nie uwazac za trolla, pozatym jezdze tymi liniami codziennie lub przynajmniej obserwuje...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 wrz 2006, 20:19

No dobra, a Centrum - DWZ?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 wrz 2006, 20:26

Bastian pisze:No dobra, a Centrum - DWZ?
127, 517...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 wrz 2006, 21:35

Jak ktoś jedzie z Ochoty na Bemowo, to sobie podjedzie tramwajem do Banacha, skąd ma większy wybór autobusów... i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 wrz 2006, 21:45

MeWa pisze:i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.
A skąd wiesz?

tłok może nie... ale jak jedzie 154 to raptem wszyscy gonia ten autobus... bo wszyscy tak jakby chca jechac ale wiedza ze rzadko jezdzi to rezygnuja ;)

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7760
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 08 wrz 2006, 21:48

To chyba pierwszy rozsądny pomysł forumowicza djmc100.

Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład :(
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 wrz 2006, 21:56

djmc100 pisze:
MeWa pisze:i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.
A skąd wiesz?

tłok może nie... ale jak jedzie 154 to raptem wszyscy gonia ten autobus... bo wszyscy tak jakby chca jechac ale wiedza ze rzadko jezdzi to rezygnuja ;)
to chyba logiczne, że skoro im autobus pasuje, a są akurat przy przystanku autobusowym, do którego podjechał autobus, to wsiądą do tego autobusu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 wrz 2006, 21:57

R-9 Chełmska pisze:Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład :(
A jakby tak to 154 pojechało zamiast 136 na Postępu...... :D ;)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 wrz 2006, 22:05

Fikander pisze:
R-9 Chełmska pisze:Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład :(
A jakby tak to 154 pojechało zamiast 136 na Postępu...... :D ;)
Był już taki pomysł i nie jest on całkiem od rzeczy...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 wrz 2006, 22:14

R-9 Chełmska pisze:To chyba pierwszy rozsądny pomysł forumowicza djmc100.
Ten pomysl nie moze byc nierozsadny... wiem jak jest poprostu,,, codziennie albo jezdze albo obserwuje (zalezy co przyjedzie i w ktora strone(
R-9 Chełmska pisze:Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład
Np na Górczewskiej czasami tworzyl sie tlok w tym autobusie... moze nie tyle co na gorczewskiej ale mniej wiecej od wola parku dalej w kierunku ochoty i on sie konczyl przy dw. zachodnim ... niewiem jak teraz... ale mysle ze podobnie
Fikander pisze: jakby tak to 154 pojechało zamiast 136 na Postępu......
I co wtedy na Cargo? 177?
154 wg mnie na postepu to zly pomysl
MeWa pisze:to chyba logiczne, że skoro im autobus pasuje, a są akurat przy przystanku autobusowym, do którego podjechał autobus, to wsiądą do tego autobusu.
chyba sie zle zrozumielismy... ludzie z reguly wsiadaja do tramwaju bo wiedza ze autobus i tak nie przyjedzie zaraz... a to blad... autobus jest znacznie szybszy w tamtym rejonie a i odciazy i tak juz ciasne tramwaje...

ITS A 218
Posty: 3159
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 08 wrz 2006, 22:19

A ja proponuje coś takiego:

128 :arrow: INSTALATORÓW- ...- Al. Jerozolimskie- Nowy Świat- Krakowskie Przedmieście- Miodowa- Pl. Krasińskich- Bonifraterska- Muranowska- Stawki- Al. Jana Pawła II- Rondo "Radosława"- Pl. Grunwaldzki- Ks. Popiełuszki- Słowackiego- Żeromskiego- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- HUTA
15/20/20
R6 i R7

154 :arrow: trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7

157 :arrow: trasa bez zmian
8-10/15/15

198 :arrow: SZCZĘŚLIWICE- Dickensa- Grójecka- 1 Sierpnia- Żwirki i Wigury- Sasanki- Marynarska- Rzymowskiego- Dolina Służewiecka- Al. KEN- Surowieckiego- Romera- Herbsta- Jastrzębowskiego- Rosoła- Jastrzębowskiego- URSYNÓW PŁN.
15/20/20
R7 i R11

PONADTO:

107 :arrow: ESPERANTO- METRO WILANOWSKA

303 :arrow: kasacja linii

Argumenty:
1. 128 zastąpi linię 303 na odcinku Nowy Świat- Huta
2. Na linii 154 zwiększenie częstotliwości w związku z dużym wykorzystaniem
3. 157 to samo co 154
4. Linia 198 poprawi dojazd do szkół na Szczęśliwicach z Ochoty i Służewca
5. skrócenie linii 107 do M. Wilanowskiej z powodu zbyt długiego czasu przejazdu całej trasy.
RELOBUS A38 ESTRADY

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 wrz 2006, 22:24

8205 pisze:128 INSTALATORÓW- ...- Al. Jerozolimskie- Nowy Świat- Krakowskie Przedmieście- Miodowa- Pl. Krasińskich- Bonifraterska- Muranowska- Stawki- Al. Jana Pawła II- Rondo "Radosława"- Pl. Grunwaldzki- Ks. Popiełuszki- Słowackiego- Żeromskiego- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- HUTA
15/20/20
R6 i R7
Ale my teraz nie mowimy o odcinku w centrum i na północy warszawy
8205 pisze:154 trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7
Popieram
8205 pisze:157 trasa bez zmian
8-10/15/15
8-10 zdecydowanie nie... 157 zazwyczaj jedzie zaraz po 512 lub przed przynajmniej na ochockim odcinku... obecna sytuacja jest dobra.. a moze nawet za czesto aktualnie jezdzi ta linia nawet... moze to przez to ze robi kolko niepotrzebne po ochocie.. ale jest troche ludzi co wlasnie z tego skorzystaja
8205 pisze:198 SZCZĘŚLIWICE- Dickensa- Grójecka- 1 Sierpnia- Żwirki i Wigury- Sasanki- Marynarska- Rzymowskiego- Dolina Służewiecka- Al. KEN- Surowieckiego- Romera- Herbsta- Jastrzębowskiego- Rosoła- Jastrzębowskiego- URSYNÓW PŁN.
15/20/20
R7 i R11
W sumie niezly pomysl.. ale na Szczesliwicach juz nie ma miejsca na jeszcze jedna linie
8205 pisze:303 kasacja linii
Nie zgadzam sie z tym... linia dobrze spelnia obecna role jaka ma pelnic...
8205 pisze:4. Linia 198 poprawi dojazd do szkół na Szczęśliwicach z Ochoty i Służewca
Do jakich szkół? :|

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 08 wrz 2006, 22:26

8205 pisze:A ja proponuje coś takiego:

128 :arrow: INSTALATORÓW- ...- Al. Jerozolimskie- Nowy Świat- Krakowskie Przedmieście- Miodowa- Pl. Krasińskich- Bonifraterska- Muranowska- Stawki- Al. Jana Pawła II- Rondo "Radosława"- Pl. Grunwaldzki- Ks. Popiełuszki- Słowackiego- Żeromskiego- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- HUTA
15/20/20
R6 i R7

154 :arrow: trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7

157 :arrow: trasa bez zmian
8-10/15/15

198 :arrow: SZCZĘŚLIWICE- Dickensa- Grójecka- 1 Sierpnia- Żwirki i Wigury- Sasanki- Marynarska- Rzymowskiego- Dolina Służewiecka- Al. KEN- Surowieckiego- Romera- Herbsta- Jastrzębowskiego- Rosoła- Jastrzębowskiego- URSYNÓW PŁN.
15/20/20
R7 i R11

PONADTO:

107 :arrow: ESPERANTO- METRO WILANOWSKA

303 :arrow: kasacja linii

Argumenty:
1. 128 zastąpi linię 303 na odcinku Nowy Świat- Huta
2. Na linii 154 zwiększenie częstotliwości w związku z dużym wykorzystaniem
3. 157 to samo co 154
4. Linia 198 poprawi dojazd do szkół na Szczęśliwicach z Ochoty i Służewca
5. skrócenie linii 107 do M. Wilanowskiej z powodu zbyt długiego czasu przejazdu całej trasy.
Dlaczego na 128 i 154 chcesz dac R7?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 wrz 2006, 22:29

djmc100 pisze: autobus jest znacznie szybszy w tamtym rejonie a i odciazy i tak juz ciasne tramwaje...
jaasne :) zwłaszcza, jeśli stoi w korku, a te się zdarzają na Grójeckiej nie tak rzadko

[ Dodano: 2006-09-08, 22:31 ]
8205 pisze: 154 :arrow: trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7
żeby 154 spełniało zadanie wysuwane przez djmc-a, to powinno jeździć co najmniej tak często jak tramwaj... BO mając w godzinach szczytu tramwaj co 3-5 minut, to na pewno 154 jeżdżące co 15 minut mnie nie zachęci...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ITS A 218
Posty: 3159
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 08 wrz 2006, 22:31

R7 na 128 i 154 ma blisko do zakładu z pętli (zwłaszcza na 154, nie musiałby jechać z Cargo na Redutową)
RELOBUS A38 ESTRADY

ODPOWIEDZ