Komunikacja w Łomiankach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 18 lut 2021, 9:10

No tak, zapomniałem że one lubią się logować na GPS w sposób losowy niekiedy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lut 2021, 9:17

SławekM pisze:
17 lut 2021, 21:45
No i mamy od 1 marca nową linię 850.
Widzę, że ośli upór przy dowozie na Marymoncką zamiast do Młocin przybiera formy już karykaturalne wręcz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2021, 9:35

karmat pisze:
18 lut 2021, 9:10
No tak, zapomniałem że one lubią się logować na GPS w sposób losowy niekiedy.
Kiedyś problem z GPS miał 733, ale teraz obydwa się normalnie logują.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 lut 2021, 9:43

fik pisze:
18 lut 2021, 9:17
SławekM pisze:
17 lut 2021, 21:45
No i mamy od 1 marca nową linię 850.
Widzę, że ośli upór przy dowozie na Marymoncką zamiast do Młocin przybiera formy już karykaturalne wręcz.
Realizacja socjalnej potrzeby dojazdu do szpitala?

Dobry pomysł z podjazdem do Młocin.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lut 2021, 9:46

Myślę, że wiesz, co sądzę o rzeczywistości tej socjalnej potrzeby ;)
Z tym podjazdem pomysł oczywiście niezły przy założeniu, że koniecznie trzeba do tego szpitala dojechać, acz uważam, że powinno zrobić pętlę przez pętlę, coby zatrzymać się na wspólnym peronie w węźle.

[edit] ciekawi mnie też, czemu przez DK7 wśród pól, a nie przez Cząstkowy, jak 750.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 18 lut 2021, 17:45

fik pisze:
18 lut 2021, 9:46
[edit] ciekawi mnie też, czemu przez DK7 wśród pól, a nie przez Cząstkowy, jak 750.
A mnie ciekawi, czemu na około przez Warszawską i Armii Poznań, zamiast szybko przez DK7, jak 800. Przy linii o długości niemal 40 km i półkursie 65 min każde kilka minut krócej ma znaczenie. A z 750 i tak nie byłoby koordynacji.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 lut 2021, 17:48

Zakładałbym, że tamtejsi mieszkańcy kupę spraw załatwiają w Łomiankach, zamiast się tłuc aż do Warszawy, a dwóch linii w celu załatwienia tych dwóch potrzeb przecież nie dostaną.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 18 lut 2021, 17:56

Mieszkańcy gminy Czosnów mają kupę interesów w Łomiankach? Do Czosnowa pod UG linia ma podjeżdżać i słusznie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 lut 2021, 18:03

Ja się zastanawiam, gdzie to cudo będzie zawracać... Jechałem niecałe 2 tygodnie temu DW 579 i pętli tam żadnej nie widziałem - chyba, że jako PT podjedzie do stacji benzynowej, tam jest sporo miejsca (o ile ciężarówkami nie zastawią).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 lut 2021, 18:03

No nie wiem, byłem w Łomiankach w zeszłym tygodniu i jeszcze wtedy widziałem tam szkoły, sklepy, cukiernie, kwiaciarnie, stomatologów - to w końcu najbliższe miasto jest. I ktoś w tych wszystkich placówkach pracuje, skąd wiadomo, że nie ludzie z Czosnowa, Truskawki i Cybulic?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 18 lut 2021, 18:04

Nawet jeśli, to mogą się przespacerować od DK7 - kilkaset metrów.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 18 lut 2021, 18:47

Akurat jakby 850 wjechało na Kolejową już za Graniczką, a nie w Sadowej, to raczej nic by się nikomu z tytułu niedodania linii w Dziekanowie Polskim nie stało.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lut 2021, 19:28

Placuszek44 pisze:
18 lut 2021, 17:45
fik pisze:
18 lut 2021, 9:46
[edit] ciekawi mnie też, czemu przez DK7 wśród pól, a nie przez Cząstkowy, jak 750.
A mnie ciekawi, czemu na około przez Warszawską i Armii Poznań, zamiast szybko przez DK7, jak 800. Przy linii o długości niemal 40 km i półkursie 65 min każde kilka minut krócej ma znaczenie. A z 750 i tak nie byłoby koordynacji.
Ja też nie wiem, czemu 731 kręci przez Przylesie i Bukowe Dworki, zamiast szybko przez DK61. Ja zakładam, że można było po prostu zagęścić 750 i odpowiednie kursy przedłużyć do Cybulic, i uważam to za opcję najrozsądniejszą.
Yelonker pisze:
18 lut 2021, 18:47
Akurat jakby 850 wjechało na Kolejową już za Graniczką, a nie w Sadowej, to raczej nic by się nikomu z tytułu niedodania linii w Dziekanowie Polskim nie stało.
No tak, tylko po co linia ma jechać przez pola, jak może jechać równolegle przez miejscowości?
Różnica, jak patrzę, nie jest jakaś gigantyczna:
850 vs 750 2 minuty zgodnie z rozkładami
I gdyby wyprostować dodatkowo od Sadowej przez Graniczkę to dodatkowe 4 minuty.

Wariant omijający centrum Łomianek jest oczywistym absurdem, choć uczciwość nakazuje dodać, że to wcale nie jest najbliższe miasto ani dla Czosnowa, ani dla Cybulic :P
(i tak, Czosnów powinien mieć jakąś L-kę na PKP NDM co godzinę skomunikowaną z RL, tylko problemem jest taryfa, rzecz jasna)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 lut 2021, 19:44

Fajnie, że coś nowego. Ale szkoda, że ci co by chcieli po lesie połazić w rejonach gdzie nie było dojazdu, będą musieli brać urlop :P .

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2021, 19:47

fik pisze:
18 lut 2021, 19:28
No tak, tylko po co linia ma jechać przez pola, jak może jechać równolegle przez miejscowości?
A to też nie po to, żeby 850 nie było przepełnione? Przed pandemią 750 było do tego stopnia załadowane, że analizowano możliwość puszczenia autobusów przegubowych w godzinach szczytu.

ODPOWIEDZ