Komunikacja w Łomiankach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 sty 2018, 18:17

Owszem, ale linia 1 (dawniej ŁD) to jednak nie to samo, co stosunkowo częste i stałe połączenie - szczególnie patrząc na spore rozmiary tejże pętli ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 sty 2018, 18:35

Dobrze, że chociaż ta linia została podbita. ;)

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 sty 2018, 19:30

ZTM pisze:Zmiana przystanku krańcowego linii 150 w zespole METRO MARYMONT

od 05.01.2018 (piątek)

Od dnia 5 stycznia 2018 r., od początku kursowania linii dziennych, dla kursów wariantowych linii 150 przystankiem krańcowym w zespole przystankowym METRO MARYMONT będzie przystanek METRO MARYMONT 12
Nie można było tak od razu? A w zasadzie nie zmieniać przystanku na którym krańcowało Ł2 i BIS. Wspólne dzielenie peronu z 132 i 134 musiało się źle skończyć. #-o

wincenty
Posty: 1321
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 lut 2018, 12:00

Zmiany w kursowaniu jedynki:
http://www.lomianki.pl/lomianki2/index. ... dlleColumn
Linia będzie obsługiwana przez trzy, a nie dwa autobusy jak dotychczas.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lut 2018, 14:17

Ale "zwiększenie częstotliwości" to traktuję tylko jako chwyt marketingowy, rano owszem przybędą 2 kursy, ale po południu jeden ubędzie. Dodatkowo teraz popołudniowy takt był ładnie co 30 minut od początku do końca, od marca odstępy w kursach będą trochę zaburzone, ale i tak mogło być dużo gorzej. Także dodatkowy autobus to bardziej pod wydłużoną trasę i postoje niż zwiększenie częstotliwości. ;)

Awatar użytkownika
J23
Posty: 137
Rejestracja: 02 sty 2015, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: J23 » 18 mar 2018, 10:15

Od środy "trójka" dojedzie tylko do Kolejowej:
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 3.2018.pdf

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 mar 2018, 17:23

ZTM pisze:Czasowe skrócenie trasy linii 150 i 750

od 21.03.2018 (środa)

W związku z przebudową pętli autobusowej w Sadowej od dnia 21 marca 2018 r. od początku kursowania linii dziennych do odwołania linie 150 i 750 zostają skierowane na trasę skróconą w Sadowej:

(…) – Sadowa: Turystyczna – tymczasowa pętla – SADOWA 01 – Turystyczna – (…)

W związku z tym zawiesza się funkcjonowanie przystanków:

STRZELECKA 01 i 02
SADOWA-DOM OPIEKI 01

Uruchamia się przystanek SADOWA 01, który na trasie linii 150 i 750 będzie funkcjonował jako stały.

Przepraszamy za utrudnienia.

Awatar użytkownika
J23
Posty: 137
Rejestracja: 02 sty 2015, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: J23 » 24 mar 2018, 8:03

Od Poniedziałku uruchamia się w Sadowej linię zastępczą "Z".
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 3.2018.pdf

Awatar użytkownika
J23
Posty: 137
Rejestracja: 02 sty 2015, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: J23 » 23 kwie 2018, 15:18


ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 maja 2018, 16:20

ZTM poszedł w końcu po rozum do głowy i od 7 maja poranne kursy zjazdowe (o 7:42, 8:12, 8:42 i 10:00 z pętli Metro Młociny) na 750 przedłużył do przystanku Kiełpin. Podobnie zrobił z wyjazdowymi po południu (o 13:27, 13:47, 14:17, 15:12, 15:42), co więcej te co były na 150 również zaczynają od Kmł jako 750. :) Na Pilcha kończą już teraz jedynie 3 poranne kursy na 150 z Metra Marymont (o 7:24, 7:39 i 7:54) kursujące tylko w dni nauki szkolnej oraz oczywiście N56. A to wszystko przy okazji zwiększenia ilości kursów na 750 do Palmir poprzez przedłużenie kilku kursów jeżdżących dotychczas do Sadowej, a po zmianie do Palmir z podjazdem do Sadowej (dotychczasowe kursy do Palmir pozostały bez zmian, czyli bez podjazdu do Sadowej). ;)

SU89
Posty: 417
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 23 maja 2018, 13:28

A wiadomo, kiedy linia 110 zostanie wydłużona do CH Auchan w Łomiankach i obsługę przejmie KMŁ?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 maja 2018, 17:32

A przygotowali już infrę przystankową przy CH Auchan? :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 maja 2018, 18:07

W zasadzie to istnieje od wielu miesięcy i korzysta z niej darmobus. ;)

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 23 maja 2018, 20:49

KMŁ nie ma wystarczającej liczby wozów do obsługi 110 - bo stare jelcze bez ciepłego guzika odkupione od MZA ciężko nazwać wozem na współczesne standardy ZTM, a Ursusy gdzieś wsiąkły. Dlatego lepiej żeby na linii zostało MZA, przynajmniej częściowo.

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 maja 2018, 21:05

Bez przesady, bardzo dobry wóz na takie 750. A czemu KMŁ musi obsługiwać 110, a zwłaszcza w całości? ;)

ODPOWIEDZ