Komunikacja w Łomiankach
Moderator: Wiliam
Owszem, ale linia 1 (dawniej ŁD) to jednak nie to samo, co stosunkowo częste i stałe połączenie - szczególnie patrząc na spore rozmiary tejże pętli
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dobrze, że chociaż ta linia została podbita.
Nie można było tak od razu? A w zasadzie nie zmieniać przystanku na którym krańcowało Ł2 i BIS. Wspólne dzielenie peronu z 132 i 134 musiało się źle skończyć.ZTM pisze:Zmiana przystanku krańcowego linii 150 w zespole METRO MARYMONT
od 05.01.2018 (piątek)
Od dnia 5 stycznia 2018 r., od początku kursowania linii dziennych, dla kursów wariantowych linii 150 przystankiem krańcowym w zespole przystankowym METRO MARYMONT będzie przystanek METRO MARYMONT 12
Zmiany w kursowaniu jedynki:
http://www.lomianki.pl/lomianki2/index. ... dlleColumn
Linia będzie obsługiwana przez trzy, a nie dwa autobusy jak dotychczas.
http://www.lomianki.pl/lomianki2/index. ... dlleColumn
Linia będzie obsługiwana przez trzy, a nie dwa autobusy jak dotychczas.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ale "zwiększenie częstotliwości" to traktuję tylko jako chwyt marketingowy, rano owszem przybędą 2 kursy, ale po południu jeden ubędzie. Dodatkowo teraz popołudniowy takt był ładnie co 30 minut od początku do końca, od marca odstępy w kursach będą trochę zaburzone, ale i tak mogło być dużo gorzej. Także dodatkowy autobus to bardziej pod wydłużoną trasę i postoje niż zwiększenie częstotliwości.
Od środy "trójka" dojedzie tylko do Kolejowej:
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 3.2018.pdf
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 3.2018.pdf
ZTM pisze:Czasowe skrócenie trasy linii 150 i 750
od 21.03.2018 (środa)
W związku z przebudową pętli autobusowej w Sadowej od dnia 21 marca 2018 r. od początku kursowania linii dziennych do odwołania linie 150 i 750 zostają skierowane na trasę skróconą w Sadowej:
(…) – Sadowa: Turystyczna – tymczasowa pętla – SADOWA 01 – Turystyczna – (…)
W związku z tym zawiesza się funkcjonowanie przystanków:
STRZELECKA 01 i 02
SADOWA-DOM OPIEKI 01
Uruchamia się przystanek SADOWA 01, który na trasie linii 150 i 750 będzie funkcjonował jako stały.
Przepraszamy za utrudnienia.
Od Poniedziałku uruchamia się w Sadowej linię zastępczą "Z".
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 3.2018.pdf
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 3.2018.pdf
Od środy "jedynka" na objeździe:
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 4.2018.pdf
http://kmlomianki.info/data/upload_file ... 4.2018.pdf
ZTM poszedł w końcu po rozum do głowy i od 7 maja poranne kursy zjazdowe (o 7:42, 8:12, 8:42 i 10:00 z pętli Metro Młociny) na 750 przedłużył do przystanku Kiełpin. Podobnie zrobił z wyjazdowymi po południu (o 13:27, 13:47, 14:17, 15:12, 15:42), co więcej te co były na 150 również zaczynają od Kmł jako 750. Na Pilcha kończą już teraz jedynie 3 poranne kursy na 150 z Metra Marymont (o 7:24, 7:39 i 7:54) kursujące tylko w dni nauki szkolnej oraz oczywiście N56. A to wszystko przy okazji zwiększenia ilości kursów na 750 do Palmir poprzez przedłużenie kilku kursów jeżdżących dotychczas do Sadowej, a po zmianie do Palmir z podjazdem do Sadowej (dotychczasowe kursy do Palmir pozostały bez zmian, czyli bez podjazdu do Sadowej).
A wiadomo, kiedy linia 110 zostanie wydłużona do CH Auchan w Łomiankach i obsługę przejmie KMŁ?
A przygotowali już infrę przystankową przy CH Auchan?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
W zasadzie to istnieje od wielu miesięcy i korzysta z niej darmobus.
KMŁ nie ma wystarczającej liczby wozów do obsługi 110 - bo stare jelcze bez ciepłego guzika odkupione od MZA ciężko nazwać wozem na współczesne standardy ZTM, a Ursusy gdzieś wsiąkły. Dlatego lepiej żeby na linii zostało MZA, przynajmniej częściowo.
Bez przesady, bardzo dobry wóz na takie 750. A czemu KMŁ musi obsługiwać 110, a zwłaszcza w całości?