Komunikacja w Łomiankach
Moderator: Wiliam
Na 750 może i dobry, ale na 110 byłby to krok wstecz. Dla mnie krótka piłka: chcecie obsługiwać nową linię, kupcie nowe wozy - tak jak ajenci. Niestety KMŁ jest traktowana raczej podobnie do MZA niż do ajentów. Dlaczego na przykład na linii 150 - linii obecnie o taryfie miejskiej - KMŁ może jeździć tylko z wbitym kierunkiem na wyświetlaczu bez przystanków. Wiadomo, że tak jest, bez reakcji, gdyby tak samo miało być na 110 to kolejny krok wstecz.
No i zgodnie z umową KMŁ kupuje po 2 wozy rocznie. W tym roku były to diesle - 2 Ursusy, ale już w przyszłym roku będą to elektryki - 2 Solarisy. Oczywiście dla nowych wozów już obowiązują wygórowane wymagania.
Ale jak to dla nowych wozów? A dla starych już nie? Ashir na pewno pamiętasz, jak na początku w solarisach KMŁ na 701 wyświetlały się przystanki na wewnętrznym Pixelu i były zapowiedzi głosowe, a teraz na 250 co jest - sam kierunek. I podobnie miałoby być na 110 też? Zresztą do obsługi linii 110 KMŁ potrzebuje z 8 wozów. Według mnie, powinny być to nowe wozy. A przynajmniej nie stare jelcze, a wiadomo, że będą jeździć na każdej linii tak jak i teraz.
Ursusy zaczęły się ostatnio pokazywać na liniach wewnętrznych (głównie na 3)
Słyszałem plotkę, że to ZTM "wstrzymał" certyfikat dla Ursusów z powodu błędów w oprogramowaniu (pewnie SIL) i dlatego nie mogą jeździć. Do tej pory wydało mi się to mało prawdopodobne, ale skoro jeżdżą na liniach wewnętrznych...
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Na linie ZTM nie wyjeżdżały co najmniej od 1,5 miesiąca, więc jak najbardziej wygląda to na prawdę (bo same wozy są sprawne i kurzą się na zajezdni). Szczególnie, że to chyba ten sam Macrosystem co w 1911-1920, które przez "mądrych" ludzi z ZTM chyba nigdy tego głupiego certyfikatu nie otrzymają...
Warto się zastanowić, czy Macrosystem ma problem z dostosowaniem do zachcianek ZTM, czy po prostu ZTM ma takie wymagania, że nawet Macrosystem nie jest w stanie spełnić...MilosnikKomunikacji pisze: ↑24 maja 2018, 21:25Na linie ZTM nie wyjeżdżały co najmniej od 1,5 miesiąca, więc jak najbardziej wygląda to na prawdę (bo same wozy są sprawne i kurzą się na zajezdni). Szczególnie, że to chyba ten sam Macrosystem co w 1911-1920, które przez "mądrych" ludzi z ZTM chyba nigdy tego głupiego certyfikatu nie otrzymają...
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6928
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Nie chce mi się wierzyć, że zaprogramowanie SILu stanowi aż tak duży problem. Na monitorach naprawdę można wyświetlić wszystko, nawet i pornosa co dwa przystanki, jeśli ktoś będzie miał taką zachciankę.
Na krakowskich elektrodechach jest Windows i pokazują one mapkę z położeniem w czasie rzeczywistym (mapka z OpenStreetMap).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
We Wrocławiu w nowych Mercedesach też jest mapka z położeniem ale to raczej bajer niż coś praktycznego. Mapka jest mała i ledwo co widać jest na ekranach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Od Poniedziałku w skutek objazdu i braku wykoniania kryterium ulicznego przez Wiosenną i DK7, 250 będzie dojeżdżać do pętli Dąbrowa Zachodnia. Czas pokaże, ale myślę, że ta zmiana nie zakończy się tylko na objeździe.
Przystanek końcowy ma numer 01, zamiast 5x, więc może, może Na pewno poprawi się mieszkańcom bloków w okolicy Sierakowskiej i Równoległej.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A ja myślę, że w tej formie na stałe raczej zostać nie może. Nowe rondo u zbiegu Wiślanej, Zachodniej i Dolnej zostało tak "mądrze" zaprojektowane, że autobus wracający do Warszawy nie może na nim skręcić w prawo z Zachodniej w Wiślaną, bo nie mieści się między wysepkami i znakami. Musi najpierw pojechać w lewo i objechać całe rondo dookoła, aby wjechać w Wiślaną.