dzidek pisze:Mieszkańcy Gołąbek (a znam ich wielu) dość często wybierają własne nogi (z uwagi na rzadkie 194) i dopiero przy Śmigielskiej lub Hermana wsiadają w autobusy jadące do miasta. Bardzo wiele osób z Gołąbek wybiera pociąg w drodze do centrum Warszawy.
No to tym bardziej przydałaby im się dowozówka do tegoż pociągu, w postaci ciut wydłużonego do krańca PKP GOŁĄBKI 194
[ Dodano: 2006-02-28, 09:55 ]
R-11 Kleszczowa pisze:Pomysł dobry, tylko zapomniałem, że na Gołąbkach nie zmieszczą się dwie linie. Dlatego ostatecznie propnuję:
187 STEGNY - ... - Lalki - Jagiełły - Wojciechowskiego - Keniga - URSUS NIEDŹWIADEK
191 PL.NARUTOWICZA - ... - Lalki - Jagiełły - Warszawska - Orląt Lwowskich - Wojciechowskiego - URSUS NIEDŹWIADEK
194 GOŁĄBKI - Orłów Piastowskich - Keniga - Wojciechowskiego - .... - CM.WOLSKI
Tak by to mogło moim zdaniem wygladac
Darujcie Ursuskiemu laikowi, ale może sensowne byłoby coś takiego:
194 GOŁĄBKI - ... - Warszawska - Keniga - Wojciechowskiego - ... - CM. WOLSKI
187 czy musi robić to maksymalne kółko przez Orląt Lwowskich aż do Wojciechowskiego?
384
198 MŁOCINY - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - Keniga (jeśli musi, to niech zahacza o Wojciechowskiego) - URSUS-NIEDŹWIADEK.
Tym sposobem skrócilibyśmy podróż Gołąbkom, uniknęlibyśmy odjazdów z przystanku Hermana z
dwóch różnych stron ulicy w kierunku Woli oraz na Orląt Lwowskich nie byłoby już sytuacji, w której z tego samego przystanku jedna linia jedzie w kierunku niedległego krańca, zaś druga w kierunku szeroko rozumianego centrum.
Co Wy na to?