Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 28 lut 2006, 20:08

dennis pisze: No to tym bardziej przydałaby im się dowozówka do tegoż pociągu, w postaci ciut wydłużonego do krańca PKP GOŁĄBKI 194 8-)
Za wąskie ulice ;)

dennis pisze: Darujcie Ursuskiemu laikowi, ale może sensowne byłoby coś takiego:
:arrow: 194 GOŁĄBKI - ... - Warszawska - Keniga - Wojciechowskiego - ... - CM. WOLSKI
:arrow: 187 czy musi robić to maksymalne kółko przez Orląt Lwowskich aż do Wojciechowskiego?


Co Wy na to?

Możesz podać dokładniejszą trasę 194 bo nie rozumiem nieco twojego pomysłu ;)
187 robi taki objazd bo inaczej się nie da.
Pętla na Niedźwiadku niestety jest jaka jest....Jedynym ratunekim byłoby przeniesienie jej z centrum osiedla np. w okolice stacji Orlenu przy Warszawskiej. Kierowcy ze 187 na ekspedycje nie chodzą.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 28 lut 2006, 20:15

R-11 Kleszczowa pisze:Za wąskie ulice
ale możnaby chyba podciągnąć bliżej stacji, te "książece" ulice to są dość podobne
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 28 lut 2006, 20:19

Tm pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Za wąskie ulice
ale możnaby chyba podciągnąć bliżej stacji, te "książece" ulice to są dość podobne

Możnaby było....Choć gdyby wyasfaltowano Zielonej Gęsi to możnaby 194 pociagnąc przez Kadłubka do Zielonej Gęsi /przystanek końcowy przed kładką/, a wracałoby przez Zielonej Gęsi, Przejazdową i Leszczynskiego. Taki zabieg byłby możliwy
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 28 lut 2006, 21:27

Bastian pisze:Co do 187 i twojego 198 - po prostu nie da się zawrócić na pętli przy Keniga, jeśli się na nią wjedzie od strony Orląt - stąd ten zawijas przez Wojciechowskiego.
Moi znajomi z Osiedla Niedźwiadek pod koniec 2004r. wysłali kilka pism do Pani Burmistrz Ursusa z prośbami, aby m.in.: (...) przywrócić kursowanie linii 177 na Okęcie przez "środek" Starego Ursusa, trasa linii 194 została wydłużona do Śródmieścia (albo połączona z linią np. 102 albo 155), trasa linii 194 została wydłużona do stacji Gołąbki PKP, linia 191 została skierowana ulicą Wojciechowskiego oraz by linia 187 została skierowana trasą:
STEGNY - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - kraniec OSIEDLE NIEDŹWIDEK (razem z liniami: 191, 384, 401, 517); powrót: Keniga - (skręt w prawo) Zagłoby - (skręt w prawo) Orląt Lwowskich - Warszawska - ... albo: Keniga (skręt w prawo) Wojciechowskiego - (skręt w prawo) Orląt Lwowskich - Warszawska...
I co z tego wyszło? Linia 191 została skierowana ul. Wojciechowskiego, linia 177 wróciła na Okęcie i... na razie nic poza tym. Pani Burmistrz podsumowała, że wszystko jest do wykonania (pisma znajomych zostały przesłane do Zarządu Transportu Miejskiego z prośbą o "pozytywne rozpatrzenie), ale ostateczna decyzja należy do dyrektora ZTM. Napisała, że nie ma żadnych przeciwwskazań, aby skorygować trasę linii 187, czy połaczyć linię 194 z inną linią w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia północnej (tj. Osiedle Niedźwiadek i Osiedle Gołąbki) części Ursusa z i Włoch (Nowe Włochy) z centralną częścią miasta ulicami: Połczyńską, Kasprzaka, Prostą, Świętokrzyską. Jednak istnieje problem ze skierowaniem linii autobusowej bezpośrednio do stacji Gołąbki. Powód: nie zbyt wąskie ulice, ale geometria skrzyżowań uniemożliwiająca bezpieczne wykonywanie manewru skrętu przez autobusy (chodzi zwłaszcza o 15-metrowe). Moim zdaniem po wąskich uliczkach Ursusa i Włoch powinny jeździć wyłącznie Mikrobusy/Minibusy/Midibusy.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 mar 2006, 9:58

Małych uliczek w Ursusie gdzie możnaby wysłać krótkie wozy nie ma za wiele. Widzę takie możliwości wyłącznie na Gołąbkach i w okolicach osiedla Regulska. Prawdą jest, że na Gołąbkach żaden większy pojazd nie zakręci. W tej chwili na 194 Neoplany ledwo sobie radzą a im dalej w osiedle tym gorsza jest sytuacja ze skrzyżowaniami.
Co do wspólnego krańcowania 187 na pętli w Ursusie z innymi liniami to nie widze takiej możliwości. Petla Niedźwiadek na Keniga jest już maksymalnie zapełniona autobusami. Na Wojciechowskiego zresztą wcale nie jest lepiej.
Cały czas uważam, ze należy 177 pchąć z Pl. Czerwca przez Gołabki i Niedźwiadek na Stary Ursus a dalej obecną trasą i wyłącznie do Okęcia.
Poza tym pomimo sprzeciwu urzędu dzielnicy uważam, że w trybie natychmiastowym powinna pojawić się jakaś linia jadąca z Niedźwiadka w kierunku miasta na ulicach: Dzieci Warszawy i Kościuszki (obustronnie z pominięciem Bohaterów Wa-wy i Spisaka).
Nie wspomnę o potrzebie przekształcenia 401 w całotygodniową o czym w Ursusie mówi się (i prosi) od bardzo dawna.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 01 mar 2006, 9:59

R-11 Kleszczowa pisze:Możesz podać dokładniejszą trasę 194 bo nie rozumiem nieco twojego pomysłu
187 robi taki objazd bo inaczej się nie da.
Pętla na Niedźwiadku niestety jest jaka jest....Jedynym ratunekim byłoby przeniesienie jej z centrum osiedla np. w okolice stacji Orlenu przy Warszawskiej. Kierowcy ze 187 na ekspedycje nie chodzą.
Czego tu można nie rozumieć :?: ;-)
:arrow: 194 CM WOLSKI - Połczyńska - Dźwigowa - Świerszcza - Traktorzystów - Wojciechowskiego - Keniga - Warszawska (króciutko) - Orłów Piastowskich - GOŁĄBKI (PKP nalepiej)
:arrow: co co krańcówki 187 i mojego 198, to czemu by nie zrobić właśnie tak, jak napsał ŁUKASZ_1? Nie miałem świadomości, że Zagłoby jest przejezdna, ale skoro jest, to po diabła pchać busy aż do Wojciechowskiego, takim koszmarnym zakrętasem :shock:

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 mar 2006, 10:05

dennis pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Możesz podać dokładniejszą trasę 194 bo nie rozumiem nieco twojego pomysłu ;)
187 robi taki objazd bo inaczej się nie da.
Pętla na Niedźwiadku niestety jest jaka jest....Jedynym ratunekim byłoby przeniesienie jej z centrum osiedla np. w okolice stacji Orlenu przy Warszawskiej. Kierowcy ze 187 na ekspedycje nie chodzą.
:arrow: Czego tu można nie rozumieć :?: :wink:
194 CM WOLSKI - Połczyńska - Dźwigowa - Świerszcza - Traktorzystów - Wojciechowskiego - Keniga - Warszawska (króciutko) - Orłów Piastowskich - GOŁĄBKI (PKP nalepiej)
Warszawską w tym momencie wcale 194 nie jeździłaby :P
dennis pisze::arrow: co co krańcówki 187 i mojego 199, to czemu by nie zrobić właśnie tak, jak napsał ŁUKASZ_1? Nie miałem świadomości, że Zagłoby jest przejezdna, ale skoro jest, to po diabła pchać busy aż do Wojciechowskiego, takim koszmarnym zakrętasem :?:
Czesto kierowcy 191 właśnie w ten sposób sobie ułatwiają jazdę na pl. Narutowicza.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 mar 2006, 13:17

dennis pisze:194 CM WOLSKI - Połczyńska - Dźwigowa - Świerszcza - Traktorzystów - Wojciechowskiego - Keniga - Warszawska (króciutko) - Orłów Piastowskich - GOŁĄBKI (PKP nalepiej)

Żadne tam króciutko, bo się trochę układ jezdny od ostatniej Twej wizyty (jak mniemam) zmienił... rondo tam jest, zresztą dosyć ciasne...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 01 mar 2006, 14:28

:arrow: 177 po skręcie w szyszkową do ulicy jutrzenki,jedzie jeszcze po terenie warszawy, dlaczego nie można, na tym odcinku dostawić przynajmniej dwa przystanki( np "DZIAŁKOWA" między działkową a Gidzińskiego,i"DZWONKOWA" między,Dzwonkową i Szarady i następny "JUTRZENKI" na granicy miasta? 8-)

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2703
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 01 mar 2006, 15:48

Ale autobusy sie wyrabiają tym razem...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 mar 2006, 19:41

Dennis: tam jest rondo.......
Co do linii na Gołąbki. Neoplan zmieściłby się na zapronowanej przeze mnie trasie 194.
Co do 401 to ja najpierw, na próbe, uruchomił tą linię w tygodniu przez cały dzień w w sobotę od 7 do 16...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2703
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 01 mar 2006, 20:13

Myślę, ze 401 miałoby spore powodzenie.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 mar 2006, 20:19

Solaris U10 pisze:Myślę, ze 401 miałoby spore powodzenie.

Jasne, że tak. Jednak taki okres próbny chyba by się przydał. A jeszcze co do linii na Dzieci Warszawy to jestem na tak. Już dawno coś tamtędy powinno pojechac.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 02 mar 2006, 8:51

No i co z tego, że jest rondo? To chyba tylko ułatwia przejazd z Keniga w Orłów Piastowskich :-? Lepiej się odnieście do propozycji tras, zamiast ględzić o rondach :wink:

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 mar 2006, 19:12

dennis pisze:No i co z tego, że jest rondo? To chyba tylko ułatwia przejazd z Keniga w Orłów Piastowskich :-? Lepiej się odnieście do propozycji tras, zamiast ględzić o rondach :wink:

Tak :P Ale to tak jakbyś napisał, że jadąc z Francuskiej w al. Zieleniecką 146 jedzie Al. Waszyngotna :wink:



"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ