Dlaczego absurdem? Przecież to jest właśnie jej siłą. Dzięki niej nie trzeba biegać po rondzie oraz dwa razy się przesiadać jadąc na Wolę.
Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No a jak inaczej? Tylko Jerozolimskie, Zawisza, Towarowa. Brak dojazdu z MRD do biurowców wzdłuż Alej i dworca Zachodniego to jakiś piramidalny absurd, zresztą w ogóle: brak dojazdu z większości Ochoty do M2 to piramidalny absurd.
Nie ma żadnej relacji, w której likwidacja tego skrętu zwiększałaby liczbę przesiadek o 2.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Sam wiesz że RZS nie jest dogodnym punktem przesiadkowym. O ile jadąc z któregoś CH na Wolę mogę przesiąść się wygodnie w coś na północ (136, 167, 186), to już jadąc z Kasprzaka na Berestecką wybiorę właśnie 178. Tak - jeździ rzadko i trzeba wyjść na konkretny kurs ale jest wygodniejsze i w miarę punktualne.
Ale 136 to chyba tylko tymczasowo skręca w prawo w Kasprzaka? Zresztą mi się wydaje, że komunikacja powinna być dla pasażerów i jeśli pasażerowie lubią jakieś połączenie i jest ono unikalne, to nie powinno się go likwidować bez jakichś konkretnych argumentów. Bo to że coś jest "absurdem", dla mnie nie jest argumentem. Linia 178 pracuje dobrze i w zasadzie przy RZS chyba najlepiej na całej trasie. Właśnie przez to, że nie trzeba biegać po RZS i się przesiadać, a ten "węzeł" jest wyjątkowo uciążliwy pod tym względem przesiadek.
Teraz pocięli na wakacje, ale ogólnie częstotliwość '10 w godzinach szczytu nie jest jakoś szczególnie słaba.Georg pisze: ↑05 lip 2018, 12:04Sam wiesz że RZS nie jest dogodnym punktem przesiadkowym. O ile jadąc z któregoś CH na Wolę mogę przesiąść się wygodnie w coś na północ (136, 167, 186), to już jadąc z Kasprzaka na Berestecką wybiorę właśnie 178. Tak - jeździ rzadko i trzeba wyjść na konkretny kurs ale jest wygodniejsze i w miarę punktualne.
Wydłużyć 521 na Niedźwiadek!reserved pisze: ↑05 lip 2018, 12:16Ale 136 to chyba tylko tymczasowo skręca w prawo w Kasprzaka? Zresztą mi się wydaje, że komunikacja powinna być dla pasażerów i jeśli pasażerowie lubią jakieś połączenie i jest ono unikalne, to nie powinno się go likwidować bez jakichś konkretnych argumentów. Bo to że coś jest "absurdem", dla mnie nie jest argumentem. Linia 178 pracuje dobrze i w zasadzie przy RZS chyba najlepiej na całej trasie. Właśnie przez to, że nie trzeba biegać po RZS i się przesiadać, a ten "węzeł" jest wyjątkowo uciążliwy pod tym względem przesiadek.
Ja też wolę żeby jednak została relacja skrętna W<->N na RZS, a nie na Pl. Zawiszy, czyli tak jak obecnie 178.
1) Na Pl. Zawiszy dużo łatwiej się przesiąść niż na RZS.
2) Tłumy z biurowców wzdłuż Alej w dużej mierze idą do pociągu, na Zachodni lub Ochotę.
3) Moim zdaniem Aleje, Niemcewicza, Towarowa są jednak bardziej zatkane niż Prymasa i Kasprzaka, tym bardziej jak skończy się bałagan związany z budową M2.
4) Z Ochoty do M2 są 1 i 11.
5) Na DWZ ogólnie jest korek z autobusów, raczej by trzeba coś stamtąd wywalić, nawet jeśli odliczyć obecne linie zastępcze.
Jeżeli już coś ładować z Pl. Zawiszy do MRD to już raczej by wolał 175 albo 504, ale nie wiem czy jest sens cokolwiek marnować w tym korku.
1) Na Pl. Zawiszy dużo łatwiej się przesiąść niż na RZS.
2) Tłumy z biurowców wzdłuż Alej w dużej mierze idą do pociągu, na Zachodni lub Ochotę.
3) Moim zdaniem Aleje, Niemcewicza, Towarowa są jednak bardziej zatkane niż Prymasa i Kasprzaka, tym bardziej jak skończy się bałagan związany z budową M2.
4) Z Ochoty do M2 są 1 i 11.
5) Na DWZ ogólnie jest korek z autobusów, raczej by trzeba coś stamtąd wywalić, nawet jeśli odliczyć obecne linie zastępcze.
Jeżeli już coś ładować z Pl. Zawiszy do MRD to już raczej by wolał 175 albo 504, ale nie wiem czy jest sens cokolwiek marnować w tym korku.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ile osób dziennie potrzebuje się dostać z Kasprzaka na Berestecką? Dla każdej linii można znaleźć jakąś unikalną relację, która bez niej będzie mało dogodna, ale to jeszcze nie uzasadnia jej istnienia. Jeśli na każdym niedogodnym węźle będziemy uruchamiać linie w każdej możliwej relacji, to szybko straci to jakikolwiek sens.
2. Patrząc po tym, że rano trzeba na Pl. Zawiszy 02 przepuścić nierzadko 3 kolejne kursy, żeby wejść w cokolwiek, to jednak nie bardzo. Zresztą argument "ludzie nie korzystają z połączenia, bo go nie ma, więc jest niepotrzebne" jest skrajnie absurdalny.
4. No błagam. 11 praktycznie nie ma nic z Ochotą wspólnego i jest tu tymczasowo, a 1 obsługuje też niewielką (jakkolwiek istotną) część dzielnicy.
5. Na Towarowej jest niezbędny buspas, to raczej oczywiste.
1. RZS 03>02 i Pl. Zawiszy 03>14 to prawie te same odległości, w drugą stronę na RZS 04 jest sporo bliżej, określenie "dużo łatwiej" jest na wyrost. Co najwyżej "trochę łatwiej".mb112 pisze: ↑05 lip 2018, 12:221) Na Pl. Zawiszy dużo łatwiej się przesiąść niż na RZS.
2) Tłumy z biurowców wzdłuż Alej w dużej mierze idą do pociągu, na Zachodni lub Ochotę.
3) Moim zdaniem Aleje, Niemcewicza, Towarowa są jednak bardziej zatkane niż Prymasa i Kasprzaka, tym bardziej jak skończy się bałagan związany z budową M2.
4) Z Ochoty do M2 są 1 i 11.
5) Na DWZ ogólnie jest korek z autobusów, raczej by trzeba coś stamtąd wywalić, nawet jeśli odliczyć obecne linie zastępcze.
2. Patrząc po tym, że rano trzeba na Pl. Zawiszy 02 przepuścić nierzadko 3 kolejne kursy, żeby wejść w cokolwiek, to jednak nie bardzo. Zresztą argument "ludzie nie korzystają z połączenia, bo go nie ma, więc jest niepotrzebne" jest skrajnie absurdalny.
4. No błagam. 11 praktycznie nie ma nic z Ochotą wspólnego i jest tu tymczasowo, a 1 obsługuje też niewielką (jakkolwiek istotną) część dzielnicy.
5. Na Towarowej jest niezbędny buspas, to raczej oczywiste.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
504 to swoją drogą. Chyba że, wg innego pomysłu fika, miałoby pojechać do Ursusa za 401.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jakieś uzasadnienie?
Dokładnych danych Ci nie podam, ale wystarczy spojrzeć na zapełnienie autobusów na tym odcinku.
Tylko że ja nie bardzo rozumiem, co jest złego w obecnej trasie 178 na Ochocie. Jak na razie powiedziałeś nam, że 178 przez Prymasa jest be, ponieważ jest absurdem i nie każdy musi mieć idealne połączenie. Tylko po co coś zmieniać, skoro coś działa dobrze? Bo działa dobrze, ludzie czekają na 178, jest często zapchany. Za Rondem Daszyńskiego na wschód kompletnie linia niepotrzebna, bo nawet w kursach na pełnej trasie ludzie w większości wysiadają przy Daszyniaku.
Ty? 521? Skracasz? Koniec świata.
Koniec świata, bo?
Przecież reserved już wcześniej to popierał.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!