Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 29 cze 2013, 23:01

Szeregowy_Równoległy pisze:Jeśli skierujesz to 226 do Hallera, to OK.
No, akurat to by się przydało zrobić niezależnie od jakichkolwiek innych zmian…

metalin
Posty: 117
Rejestracja: 18 cze 2013, 12:09

Post autor: metalin » 01 lip 2013, 16:55

Vilén pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Jeśli skierujesz to 226 do Hallera, to OK.
No, akurat to by się przydało zrobić niezależnie od jakichkolwiek innych zmian…
Patrząc po frekwencji 226 to wystarczyłoby zostawić 125 ze szczytowymi kursami skróconymi Pl. Hallera - Al. Zieleniecka w szczycie (zawracanie przy Wschodnim od Lubelskiej).

226 przez lewoskręt z Jagiellońskiej w Al. Solidarności jeśli jest pierwsze na światłach to skutecznie blokuje przejazd czegokolwiek z tyłu na całą fazę. Jednocześnie bardziej puste od niego jest chyba tylko 166 (nie ten temat, ale też nie wiem po co to i nie widzę pomysłu na tę linie odkąd wyleciała ze Wschodniego).

Przy okazji 226 każe się zastanowić nad dziwnym zjawiskiem. Tramwaj 26 często ocierał się o niezabieralność. Pierwszy rozkład 226 to linia silna, więc ZTM spodziewał się przejęcia tych potoków. Ale ta linie się nie przyjęła, co widać i po frekwencji i po obecnym rozkładzie. A jednocześnie 8 na skręcie z Grochowskiej w Zieleniecką też jakoś na nadmiar pasażerów nie narzeka. A i dojazdu na Wschodni nie poprawiono. Nie wiem - może Grochowska maszeruje na Waszyngtona?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 lip 2013, 17:30

metalin pisze:Przy okazji 226 każe się zastanowić nad dziwnym zjawiskiem. Tramwaj 26 często ocierał się o niezabieralność. Pierwszy rozkład 226 to linia silna, więc ZTM spodziewał się przejęcia tych potoków. Ale ta linie się nie przyjęła, co widać i po frekwencji i po obecnym rozkładzie.
Jak 226 jeździło co 10 minut to były nawet kursy niezabieralne, ale wtedy 125 jeździło rzadziej i było głównie na solówki. A jak teraz 125 i 226 jeździ z taką samą częstotliwością to wiadomo, która linia jest bardziej atrakcyjna, już w samym dojeździe na Wiatraczną zwykle bardziej opłaca się 125, bo choćby przystanek jest przy samej pętli. ;-)

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 01 lip 2013, 18:06

Czuję się tak jak w momentach gdy mówie komuś że mieszkam na Goclawiu, na co słyszę "aa to tam gdzie petla tramwajowa".
125? 226?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 lip 2013, 15:16

Stacja Krwiodawstwa 02 zlikwidowana. Wiata się zwinęła, został tylko żółty pas na chodniku. Tym samym ZTMowy pomysł ze skręcającym 147 chyba poszedł do piachu.
Obrazek

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 02 wrz 2013, 14:22

Ciekawy wątek na forum osiedla Saska:
http://osiedlesaska.pl/forum/topic.php?id=2835

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 02 wrz 2013, 16:22

Przecieram oczy ze zdumienia, ZTM raz w życiu nie daje się terroryzować mieszkańcom kilku bloków, brawo! Tym bardziej, że mają otrzymać dowozówkę pod klateczkę.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 02 wrz 2013, 16:30

No, tym razem brawa za dobrą decyzję =D>
Zatrzymywanie sie tam przyspieszonych to by była kompletna porażka całego systemu.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 02 wrz 2013, 17:22

Kosiniak pisze:Przecieram oczy ze zdumienia, ZTM raz w życiu nie daje się terroryzować mieszkańcom kilku bloków, brawo!
No, za to musi dawać się terroryzować mieszkańcom paru bloków gdzieś dalej, którzy przecież muszą mieć linię koniecznie przyspieszoną do Śródmieścia, mimo że oszczędności z jej przyspieszoności są minimalne, a linia przebiega na całej swej długości przez obszary gęstej zabudowy wielorodzinnej. To jest dopiero porażka całego systemu.

Jerzy Dąbczak
Posty: 99
Rejestracja: 12 sty 2006, 17:46
Lokalizacja: Loża komentatorów

Post autor: Jerzy Dąbczak » 02 wrz 2013, 18:22

Kosiniak pisze:Przecieram oczy ze zdumienia, ZTM raz w życiu nie daje się terroryzować mieszkańcom kilku bloków, brawo! Tym bardziej, że mają otrzymać dowozówkę pod klateczkę.
Polecam prześledzić wątek. Część już protestuje przeciwko dowozówce pod klateczkę :D
A swoją drogą można dodać przystanek dla 507 i 509. I oczywiście następne na Saskiej. Niby dlaczego prawdziwa Saska Kępa ma być gorsza?

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 wrz 2013, 18:52

Bo są dużo mniejsze wymiany niż na Afrykańskiej. Dlatego linie przyspieszone powinny zatrzymywać się na tych przystankach, na których obecnie.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 wrz 2013, 19:26

Georg pisze:Bo są dużo mniejsze wymiany niż na Afrykańskiej. Dlatego linie przyspieszone powinny zatrzymywać się na tych przystankach, na których obecnie.
W kwestii 507 się nie zgodzę, zdecydowanie powinno być czarne, a 111 powinno w zamian pojechać Francuską. Wtedy 117 do piachu i proszę, kolejny potworek z głowy.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 wrz 2013, 19:29

A co na międzynarodową? Odpowiedź 'nic' mnie absolutnie nie usatysfakcjonuje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 wrz 2013, 19:30

123 i 147.

Jerzy Dąbczak
Posty: 99
Rejestracja: 12 sty 2006, 17:46
Lokalizacja: Loża komentatorów

Post autor: Jerzy Dąbczak » 02 wrz 2013, 19:31

Georg pisze:Bo są dużo mniejsze wymiany niż na Afrykańskiej. Dlatego linie przyspieszone powinny zatrzymywać się na tych przystankach, na których obecnie.
Jeśli chodzi o Wał Gocławski, to należałoby napisać "były". Osiedle Saska trochę zmieniło sytuację. A wyniki mogą być zaniżone, bo część ludzi chodzi na (z) Afrykańską albo Abrahama. Niegłupim pomysłem byłoby uruchomienie tego przystanku na próbę (np. na miesiąc) i potem wyciągać wnioski.

ODPOWIEDZ