Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 10 sty 2006, 17:04

Rosa pisze:Na Meissnera powinno jeździć 151
Założe się, że nie dałoby się tego zrealizowac wcześniej niż przed zakończeniem remontu na Wale. :|
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

reserved
Posty: 14566
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 sty 2006, 19:38

Rosa pisze:djmc100 napisał/a:
416 skoordynowac z 509 przynajmniej choc troche, bo wiem ze trudno bedzie, oba jezdza na prage, ze 123 to niewiem ale w szczycie 111 i 303 skoordynowac bo jezdza stadami a maja tyle wspolnych przystankow...

303 już prawie nie jeździ a poza tym jest raczej skoordynowane ze 111.
czlowieku, ty jezdzisz tymi liniami czasami? przeciez rano np przy muzeum narodowym jest 111 potem jest dwudziestominutowa przerwa i przyjezdzaja oba naraz, akurat trafiona dziura, i tak przez caly czas, wiem bo mialem potrzebe jezdzenia tymi liniami z muzeum narodowego

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 20:28

111 z 303 nie da się w pełni skoordynować ze względu na różne częstotliwości obu linii. 303 prędzej udupią niż poprawią. A 111 nie zmniejszysz częstotliwości tylko po to, żeby z 303 była koordynacja...

reserved
Posty: 14566
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 sty 2006, 20:36

dlatego proponuje likwidacje 303, na hute jest 195 jeszcze ze starego miasta a 111 o polowe czesciej w szczycie czyli co 5 min czy co 6-7 min co wy na to?

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 20:40

djmc100 pisze:dlatego proponuje likwidacje 303, na hute jest 195 jeszcze ze starego miasta a 111 o polowe czesciej w szczycie czyli co 5 min czy co 6-7 min co wy na to?
Teraz 111 jest co ok. 7-8 minut więc ta 1 minuta czekania krócej to nie jest dużo...Myślę, że może zostać tak jak teraz...

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 10 sty 2006, 20:44

djmc100 pisze:
Rosa pisze:djmc100 napisał/a:
416 skoordynowac z 509 przynajmniej choc troche, bo wiem ze trudno bedzie, oba jezdza na prage, ze 123 to niewiem ale w szczycie 111 i 303 skoordynowac bo jezdza stadami a maja tyle wspolnych przystankow...

303 już prawie nie jeździ a poza tym jest raczej skoordynowane ze 111.
czlowieku, ty jezdzisz tymi liniami czasami? przeciez rano np przy muzeum narodowym jest 111 potem jest dwudziestominutowa przerwa i przyjezdzaja oba naraz, akurat trafiona dziura, i tak przez caly czas, wiem bo mialem potrzebe jezdzenia tymi liniami z muzeum narodowego
Nie, nie jeżdżę czasami a często.
Nie wiem w ktora stronę jeździsz spod M N ale nic dziwnego w tym że podjeżdżają obie linie razem . Na Goclawiu 111 z 303 jest raczej skoordynowane (tylko 111 ma potem pare przystanków wiecej jeśli tego nie zauwazyleś) a w druga strone mamy Arkadię ktora psuje wszelką koordynację.

reserved
Posty: 14566
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 sty 2006, 22:05

Proboszcz pisze:
djmc100 pisze:dlatego proponuje likwidacje 303, na hute jest 195 jeszcze ze starego miasta a 111 o polowe czesciej w szczycie czyli co 5 min czy co 6-7 min co wy na to?
Teraz 111 jest co ok. 7-8 minut więc ta 1 minuta czekania krócej to nie jest dużo...Myślę, że może zostać tak jak teraz...
aa zapomnialem sie odpowiednio wyrazic, chodzilo mi o popoludniowy szczyt i miedzyszczyt, a w weekendy co 10 - 15 min

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sty 2006, 19:14

10-15 minut! Co za różnica. Przecież brygad mamy na pęczki i możemy je dowolnie wystawiać na miasto.
A koordynacja po południu na papierze z Muzeum Narodowego była tylko we wrześniu tego roku. Wcześniej też jej nie było, teraz znów zniknęła.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 13 sty 2006, 18:13

Hm, tak sobie pomyślałem, że moglibyśmy zebrać do kupy rzeczy, które są do zrobienia...
I wyszło mi takie coś:
Rzeczy małe:
:arrow: 416 prosto Bora w TS
:arrow: Przystanki na żądanie: Wał Gocławski, Wał Miedzeszyński, Torwar (ja bym tu jeszcze widział Stację Krwiodawstwa dla 416 i 509 :twisted:)

Rzeczy nieco większe:
:arrow: 151 przez Jugosłowiańską i Meissnera, pozostawienie obecnej trasy z Centrum
:arrow: 111 na starą trasę na Gocławiu
:arrow: 147 prosto przez Bora na TS i dalej na Wał (kwestia otwarcia przejazdu z TS na Wał od strony Gocławia, nie wiem jak jest z wjazdem z Wału na TS, poza tym trzeba przenieść przystanek Most Siekierkowski dla tej linii, a w zasadzie stworzyć go od nowa)
:arrow: 301 a dosyć tych gocławskich zawijasów :twisted:

Rzeczy największe:
:arrow: coś stałego i przyspieszonego za 410 przez TŁ i Waryńskiego, nie ma się co oszukiwać, nie będzie frekwencji na obecnej trasie 410, niezależnie od typu linii :( .
:arrow: 303 mam mieszane uczucia... słyszałem kiedyś propozycję wywalenia go i pocięcia 111 i dania stałego czarnucha prosto przez Saską i potem gdzieś... no właśnie, gdzie? Plac Piłsudskiego :?: :-k
Jak coś przeoczyłem to proszę o uzupełnienie, no i o konstruktywną krytykę :twisted: .

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 13 sty 2006, 18:50

Ikarusomaniak pisze::arrow: 147 prosto przez Bora na TS i dalej na Wał (kwestia otwarcia przejazdu z TS na Wał od strony Gocławia, nie wiem jak jest z wjazdem z Wału na TS, poza tym trzeba przenieść przystanek Most Siekierkowski dla tej linii, a w zasadzie stworzyć go od nowa)
Po co? Mieszanie ludziom w głowach i stanie w wielkich korkach. 416 rozumiem, ale 147?
Ikarusomaniak pisze: :arrow: 301 a dosyć tych gocławskich zawijasów :twisted:
Dzięki tym zawijasom, ta linia po praskiej stronie w ogóle ma wykorzystanie. Czy ty korzystasz niej chociaż na naszym osiedlu? :x
Ikarusomaniak pisze:Przystanki na żądanie: Wał Gocławski, Wał Miedzeszyński, Torwar
Co ma Torwar do wiatraka?
Ikarusomaniak pisze::arrow: 303 mam mieszane uczucia... słyszałem kiedyś propozycję wywalenia go i pocięcia 111 i dania stałego czarnucha prosto przez Saską i potem gdzieś... no właśnie, gdzie? Plac Piłsudskiego :?: :-k
Tak wyglądało kiedyś 303. Zresztą niech cię ręka Boska broni od cięcia 111.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 13 sty 2006, 20:12

Colony pisze:Po co? Mieszanie ludziom w głowach i stanie w wielkich korkach. 416 rozumiem, ale 147?
Jakich korkach? 147 w tym przypadku omija skrzyżowanie Fieldorfa z Wałem, a o ile się orientuję to nie ma korka przy wjeździe z Wału na TS w stronę Gocławia.
Colony pisze:Dzięki tym zawijasom, ta linia po praskiej stronie w ogóle ma wykorzystanie. Czy ty korzystasz niej chociaż na naszym osiedlu? :x
Korzystam i wkurza mnie, że wije się niemiłosiernie. Podwozi mnie prawie pod dom, ale to jeszcze nie oznacza, że ma optymalną trasę :P . Rozumiem, że oburzasz się, bo masz je pod blokiem? :P Ludzie dalej będą tym jeździli, nawet jak się to puści prosto Fieldorfa albo uwali choć połowę jej gocławskiej pętli.
Colony pisze:Co ma Torwar do wiatraka?
A czemu nie spróbować? Można przynajmniej spróbować przyspieszyć czarnuchy na TŁ, w tym 151. Ludzie na tym nie stracą, bo przystanek będzie. A jak nie będzie się dla kogo zatrzymać, to bus się nie zatrzyma - taka jest idea przystanków na żądanie :P.
Colony pisze:Tak wyglądało kiedyś 303. Zresztą niech cię ręka Boska broni od cięcia 111.
Teraz 303 jest, a jakby go nie było. Więc coś z nim trzeba zrobić, albo do piachu albo umożliwić mu skuteczne działanie w systemie komunikacji na Gocławiu. Na 111 poluję już od dłuższego czasu, a jego obecny kształt to tylko woda na mój młyn :twisted: . Bo jest zrąbane.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 13 sty 2006, 23:08

Ikarusomaniak pisze:Jakich korkach? 147 w tym przypadku omija skrzyżowanie Fieldorfa z Wałem, a o ile się orientuję to nie ma korka przy wjeździe z Wału na TS w stronę Gocławia.
A jest w ogóle otwarty ów wjazd? Po za tym po co zakręcac go niepotrzebnie na trasie skoro z pętli Gocław nikt i tak nie jeździ do Wawra. To takie zakręcanie żeby zakręcac. Nic ono nie zmieni, a zamiesza ludziom w głowach.
Ikarusomaniak pisze:Ludzie dalej będą tym jeździli, nawet jak się to puści prosto Fieldorfa albo uwali choć połowę jej gocławskiej pętli.
Najwyżej odcinek na Meissnera, bo przy Abrahama jest zastępstwo w postaci 416, ale ja i tak codziennie widuję wylewających się z tamtąd ludzi. Ale na pętli nie ma go co ruszac. 301 pełni ważną lokalną funkcję na Gocławiu.
Ikarusomaniak pisze:Rozumiem, że oburzasz się, bo masz je pod blokiem?
Żałosny argument. Owszem mam, ale nie korzystam. 410 też mnie czasem wygodnie wozi z Pomnika Lotnika, ale nie przestaję optowac za jego powrotem do Centrum.
Ikarusomaniak pisze:A czemu nie spróbować? Można przynajmniej spróbować przyspieszyć czarnuchy na TŁ, w tym 151.
I tak zawsze ktoś go tam zatrzyma.
Ikarusomaniak pisze:Teraz 303 jest, a jakby go nie było.
ZTM już skazał te linię, ale masz rację trzeba jakoś ratowac dojazd na Trakt.
Ikarusomaniak pisze:Na 111 poluję już od dłuższego czasu, a jego obecny kształt to tylko woda na mój młyn :twisted: . Bo jest zrąbane.
No to zamiana na Meissnera ze 151 jak zresztą pisałeś.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Adrianuos

Post autor: Adrianuos » 14 sty 2006, 11:22

Moje propozycje w komunikacji na Gocław są następujące:

416 :arrow: Gocław-Bródno podgrodzie
410 :arrow: Zostawić w spokoju to dobra linia,bo szybki dojazd do centrum (mało przystanków)
E-5 :arrow: Tak samo zostawić w spokoju,dobry dojazd na Ursus niedźwiadek i do centrum.
111 :arrow: Również dobra linia,ale ja bym ją wydłużył konkretnie na Żoliborz
123 :arrow: Więcej niskopodłogowych,dobra trasa
147 :arrow: Zwiększyć częstotliwość kursowania.Proponował bym trase Gocław-Wiśniowa Góra (po co drugi autobus na dworzec) :-?
151 :arrow: Całkowita likwidacja,trase ma małą,a po co kolejny autobus do centrum,skoro i tak jest ich,aż 3 chyba do centrum.
301 :arrow: Skierować do pętli na Gocławiu i na Okęcie
143 :arrow: Gocław-Rembertów AON
303 :arrow: Zwiększyć częstotliwość kursowania,bo jak nie to ja uważam,że ten autobus jest bezsęsu a konkretnie ta linia.
509 :arrow: Zostawić w spokoju dobra linia.
117 :arrow: Tak samo zostawić w spokoju.

Adrianuos

Post autor: Adrianuos » 14 sty 2006, 11:34

Czy nie dałoby się pociągnąć tramwaje na Gocław :?: :-D

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 14 sty 2006, 11:36

Jest projekt - do realizajci do 2030 roku
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ