Założe się, że nie dałoby się tego zrealizowac wcześniej niż przed zakończeniem remontu na Wale.Rosa pisze:Na Meissnera powinno jeździć 151
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
czlowieku, ty jezdzisz tymi liniami czasami? przeciez rano np przy muzeum narodowym jest 111 potem jest dwudziestominutowa przerwa i przyjezdzaja oba naraz, akurat trafiona dziura, i tak przez caly czas, wiem bo mialem potrzebe jezdzenia tymi liniami z muzeum narodowegoRosa pisze:djmc100 napisał/a:
416 skoordynowac z 509 przynajmniej choc troche, bo wiem ze trudno bedzie, oba jezdza na prage, ze 123 to niewiem ale w szczycie 111 i 303 skoordynowac bo jezdza stadami a maja tyle wspolnych przystankow...
303 już prawie nie jeździ a poza tym jest raczej skoordynowane ze 111.
Nie, nie jeżdżę czasami a często.djmc100 pisze:czlowieku, ty jezdzisz tymi liniami czasami? przeciez rano np przy muzeum narodowym jest 111 potem jest dwudziestominutowa przerwa i przyjezdzaja oba naraz, akurat trafiona dziura, i tak przez caly czas, wiem bo mialem potrzebe jezdzenia tymi liniami z muzeum narodowegoRosa pisze:djmc100 napisał/a:
416 skoordynowac z 509 przynajmniej choc troche, bo wiem ze trudno bedzie, oba jezdza na prage, ze 123 to niewiem ale w szczycie 111 i 303 skoordynowac bo jezdza stadami a maja tyle wspolnych przystankow...
303 już prawie nie jeździ a poza tym jest raczej skoordynowane ze 111.
Nie wiem w ktora stronę jeździsz spod M N ale nic dziwnego w tym że podjeżdżają obie linie razem . Na Goclawiu 111 z 303 jest raczej skoordynowane (tylko 111 ma potem pare przystanków wiecej jeśli tego nie zauwazyleś) a w druga strone mamy Arkadię ktora psuje wszelką koordynację.
aa zapomnialem sie odpowiednio wyrazic, chodzilo mi o popoludniowy szczyt i miedzyszczyt, a w weekendy co 10 - 15 minProboszcz pisze:Teraz 111 jest co ok. 7-8 minut więc ta 1 minuta czekania krócej to nie jest dużo...Myślę, że może zostać tak jak teraz...djmc100 pisze:dlatego proponuje likwidacje 303, na hute jest 195 jeszcze ze starego miasta a 111 o polowe czesciej w szczycie czyli co 5 min czy co 6-7 min co wy na to?
10-15 minut! Co za różnica. Przecież brygad mamy na pęczki i możemy je dowolnie wystawiać na miasto.
A koordynacja po południu na papierze z Muzeum Narodowego była tylko we wrześniu tego roku. Wcześniej też jej nie było, teraz znów zniknęła.
A koordynacja po południu na papierze z Muzeum Narodowego była tylko we wrześniu tego roku. Wcześniej też jej nie było, teraz znów zniknęła.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Hm, tak sobie pomyślałem, że moglibyśmy zebrać do kupy rzeczy, które są do zrobienia...
I wyszło mi takie coś:
I wyszło mi takie coś:
Jak coś przeoczyłem to proszę o uzupełnienie, no i o konstruktywną krytykę .Rzeczy małe:
416 prosto Bora w TS
Przystanki na żądanie: Wał Gocławski, Wał Miedzeszyński, Torwar (ja bym tu jeszcze widział Stację Krwiodawstwa dla 416 i 509 )
Rzeczy nieco większe:
151 przez Jugosłowiańską i Meissnera, pozostawienie obecnej trasy z Centrum
111 na starą trasę na Gocławiu
147 prosto przez Bora na TS i dalej na Wał (kwestia otwarcia przejazdu z TS na Wał od strony Gocławia, nie wiem jak jest z wjazdem z Wału na TS, poza tym trzeba przenieść przystanek Most Siekierkowski dla tej linii, a w zasadzie stworzyć go od nowa)
301 a dosyć tych gocławskich zawijasów
Rzeczy największe:
coś stałego i przyspieszonego za 410 przez TŁ i Waryńskiego, nie ma się co oszukiwać, nie będzie frekwencji na obecnej trasie 410, niezależnie od typu linii .
303 mam mieszane uczucia... słyszałem kiedyś propozycję wywalenia go i pocięcia 111 i dania stałego czarnucha prosto przez Saską i potem gdzieś... no właśnie, gdzie? Plac Piłsudskiego
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Po co? Mieszanie ludziom w głowach i stanie w wielkich korkach. 416 rozumiem, ale 147?Ikarusomaniak pisze: 147 prosto przez Bora na TS i dalej na Wał (kwestia otwarcia przejazdu z TS na Wał od strony Gocławia, nie wiem jak jest z wjazdem z Wału na TS, poza tym trzeba przenieść przystanek Most Siekierkowski dla tej linii, a w zasadzie stworzyć go od nowa)
Dzięki tym zawijasom, ta linia po praskiej stronie w ogóle ma wykorzystanie. Czy ty korzystasz niej chociaż na naszym osiedlu?Ikarusomaniak pisze: 301 a dosyć tych gocławskich zawijasów
Co ma Torwar do wiatraka?Ikarusomaniak pisze:Przystanki na żądanie: Wał Gocławski, Wał Miedzeszyński, Torwar
Tak wyglądało kiedyś 303. Zresztą niech cię ręka Boska broni od cięcia 111.Ikarusomaniak pisze: 303 mam mieszane uczucia... słyszałem kiedyś propozycję wywalenia go i pocięcia 111 i dania stałego czarnucha prosto przez Saską i potem gdzieś... no właśnie, gdzie? Plac Piłsudskiego
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Jakich korkach? 147 w tym przypadku omija skrzyżowanie Fieldorfa z Wałem, a o ile się orientuję to nie ma korka przy wjeździe z Wału na TS w stronę Gocławia.Colony pisze:Po co? Mieszanie ludziom w głowach i stanie w wielkich korkach. 416 rozumiem, ale 147?
Korzystam i wkurza mnie, że wije się niemiłosiernie. Podwozi mnie prawie pod dom, ale to jeszcze nie oznacza, że ma optymalną trasę . Rozumiem, że oburzasz się, bo masz je pod blokiem? Ludzie dalej będą tym jeździli, nawet jak się to puści prosto Fieldorfa albo uwali choć połowę jej gocławskiej pętli.Colony pisze:Dzięki tym zawijasom, ta linia po praskiej stronie w ogóle ma wykorzystanie. Czy ty korzystasz niej chociaż na naszym osiedlu?
A czemu nie spróbować? Można przynajmniej spróbować przyspieszyć czarnuchy na TŁ, w tym 151. Ludzie na tym nie stracą, bo przystanek będzie. A jak nie będzie się dla kogo zatrzymać, to bus się nie zatrzyma - taka jest idea przystanków na żądanie .Colony pisze:Co ma Torwar do wiatraka?
Teraz 303 jest, a jakby go nie było. Więc coś z nim trzeba zrobić, albo do piachu albo umożliwić mu skuteczne działanie w systemie komunikacji na Gocławiu. Na 111 poluję już od dłuższego czasu, a jego obecny kształt to tylko woda na mój młyn . Bo jest zrąbane.Colony pisze:Tak wyglądało kiedyś 303. Zresztą niech cię ręka Boska broni od cięcia 111.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
A jest w ogóle otwarty ów wjazd? Po za tym po co zakręcac go niepotrzebnie na trasie skoro z pętli Gocław nikt i tak nie jeździ do Wawra. To takie zakręcanie żeby zakręcac. Nic ono nie zmieni, a zamiesza ludziom w głowach.Ikarusomaniak pisze:Jakich korkach? 147 w tym przypadku omija skrzyżowanie Fieldorfa z Wałem, a o ile się orientuję to nie ma korka przy wjeździe z Wału na TS w stronę Gocławia.
Najwyżej odcinek na Meissnera, bo przy Abrahama jest zastępstwo w postaci 416, ale ja i tak codziennie widuję wylewających się z tamtąd ludzi. Ale na pętli nie ma go co ruszac. 301 pełni ważną lokalną funkcję na Gocławiu.Ikarusomaniak pisze:Ludzie dalej będą tym jeździli, nawet jak się to puści prosto Fieldorfa albo uwali choć połowę jej gocławskiej pętli.
Żałosny argument. Owszem mam, ale nie korzystam. 410 też mnie czasem wygodnie wozi z Pomnika Lotnika, ale nie przestaję optowac za jego powrotem do Centrum.Ikarusomaniak pisze:Rozumiem, że oburzasz się, bo masz je pod blokiem?
I tak zawsze ktoś go tam zatrzyma.Ikarusomaniak pisze:A czemu nie spróbować? Można przynajmniej spróbować przyspieszyć czarnuchy na TŁ, w tym 151.
ZTM już skazał te linię, ale masz rację trzeba jakoś ratowac dojazd na Trakt.Ikarusomaniak pisze:Teraz 303 jest, a jakby go nie było.
No to zamiana na Meissnera ze 151 jak zresztą pisałeś.Ikarusomaniak pisze:Na 111 poluję już od dłuższego czasu, a jego obecny kształt to tylko woda na mój młyn . Bo jest zrąbane.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Moje propozycje w komunikacji na Gocław są następujące:
416 Gocław-Bródno podgrodzie
410 Zostawić w spokoju to dobra linia,bo szybki dojazd do centrum (mało przystanków)
E-5 Tak samo zostawić w spokoju,dobry dojazd na Ursus niedźwiadek i do centrum.
111 Również dobra linia,ale ja bym ją wydłużył konkretnie na Żoliborz
123 Więcej niskopodłogowych,dobra trasa
147 Zwiększyć częstotliwość kursowania.Proponował bym trase Gocław-Wiśniowa Góra (po co drugi autobus na dworzec)
151 Całkowita likwidacja,trase ma małą,a po co kolejny autobus do centrum,skoro i tak jest ich,aż 3 chyba do centrum.
301 Skierować do pętli na Gocławiu i na Okęcie
143 Gocław-Rembertów AON
303 Zwiększyć częstotliwość kursowania,bo jak nie to ja uważam,że ten autobus jest bezsęsu a konkretnie ta linia.
509 Zostawić w spokoju dobra linia.
117 Tak samo zostawić w spokoju.
416 Gocław-Bródno podgrodzie
410 Zostawić w spokoju to dobra linia,bo szybki dojazd do centrum (mało przystanków)
E-5 Tak samo zostawić w spokoju,dobry dojazd na Ursus niedźwiadek i do centrum.
111 Również dobra linia,ale ja bym ją wydłużył konkretnie na Żoliborz
123 Więcej niskopodłogowych,dobra trasa
147 Zwiększyć częstotliwość kursowania.Proponował bym trase Gocław-Wiśniowa Góra (po co drugi autobus na dworzec)
151 Całkowita likwidacja,trase ma małą,a po co kolejny autobus do centrum,skoro i tak jest ich,aż 3 chyba do centrum.
301 Skierować do pętli na Gocławiu i na Okęcie
143 Gocław-Rembertów AON
303 Zwiększyć częstotliwość kursowania,bo jak nie to ja uważam,że ten autobus jest bezsęsu a konkretnie ta linia.
509 Zostawić w spokoju dobra linia.
117 Tak samo zostawić w spokoju.
Jest projekt - do realizajci do 2030 roku
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!