Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lis 2017, 10:06

Aczkolwiek wraz z wydłużaniem M2 rola E-1 też będzie rosnąć.
Poza tym problem z E-1 jest taki, że albo zapewni dogodne przesiadki z TŁ na dole, albo obsłuży porządnie Saską Kępę przez Zwycięzców (i wtedy Saska tylko na górze).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lis 2017, 10:22

No właśnie problem Krynicznej jest taki, że metro jest jeszcze kompletnie nieatrakcyjne. Pociągi pewnie tez nie, myślałem może o S2, ale wyglada ze lepiej do Politechniki. Częstotliwość E-1 nie powala, dużo lepiej jest wejść na górę i dojechać do Politechniki właśnie, czy nawet bezpośrednio 138 (nie wiem jak z punktualnością przy obecnej Targowej).
ŁK

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 19 lis 2017, 10:43

No i Kryniczna dla SK to prawie tak jakby napisać że 146 zapewnia obsługe Gocławia bo ma przystanki na Wale.
Ale zgadzam się że rola E-1 bedzie rosła więc o jego przyszłosc raczej można byc spokojnym.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 lis 2017, 10:57

Tylko kolejny raz dopominam się, żeby to nie miało charakteru linii ekspresowej, bo to mylące. Ile ta linia pomija przystanków?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lis 2017, 11:08

Spokojnie mogłoby być 407. Mnie natomiast korci wyciągnięcie E-1 przez most Świętokrzyski. Dojazd do metra w zasadzie nie gorszy, a jeszcze Powiśle (BUW!) się łapie w zakres obsługi. Tylko nie wiem, jak wygląda teraz sytuacja na skręcie z Wybrzeża na most.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 19 lis 2017, 11:16

Wyciągnięcie przez Most na Powiśle postulowałem tu już dawno:
Gdynianin pisze:
23 lis 2016, 23:16
W sumie rozwiązanie jazdy z <M>CNK poza oczywistą funkcją, dodałoby unikalną relację z tej części Powiśla na Gocław. Tylko czy/ile stoi się na prawoskręcie Most Świętokrzyski->Wał? Zazwyczaj jadę tam poza szczytem, ale te naście razy które zdarzyły się w przedziale 15-18 nie stałem tam nigdy ponad zmianę świateł - stąd moje dywagacje.
Temat podejmowany rok temu w tym wątku.

Rano E1 na :mewa: Stadion to dobra opcja dzięki ominięciu skrzyżowania Wybrzeża na most. Popołudniu o wiele lepszy byłby początek przy :mewa: CNK

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lis 2017, 11:19

pawcio pisze:Spokojnie mogłoby być 407. Mnie natomiast korci wyciągnięcie E-1 przez most Świętokrzyski. Dojazd do metra w zasadzie nie gorszy, a jeszcze Powiśle (BUW!) się łapie w zakres obsługi. Tylko nie wiem, jak wygląda teraz sytuacja na skręcie z Wybrzeża na most.
Przez most to pociągi pomijasz. To nie musi być dobre.

Teraz po południu jest słabo, naviexpert zawsze kieruje „drogą wzdłuż nasypu kolejowego linii średnicowej”, pod tunelem , Zamościem z powrotem do Wybrzeża. Wprost Wybrzeżem obstawiam na 4-5 faz świateł, bo jak skręcasz wzdłuż nasypu, to możesz od samego Poniatoszczaka cisnąć prawym pasem (i tak można, ale nie wszyscy tak zrobią). A rano jest pusto raczej, jak patrzę z pociągu kolo 9.

Notabene, pod tym tunelem teraz bywa ciasno, ale może niedługo otworzą Zamoyskiego.

ŁK

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 19 lis 2017, 11:25

^^ Znów dochodzimy do tego samego: czy dla tych kilku procent pasażerów E1 z pociągów zgadzamy się na wyraźne wydłużenie czasu podróży pozostałej większości. Szczególnie w kontekście niedużej odległości z PKP Stadion do przystanku 123/147/509

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lis 2017, 11:59

Gdynianin pisze:^^ Znów dochodzimy do tego samego: czy dla tych kilku procent pasażerów E1 z pociągów zgadzamy się na wyraźne wydłużenie czasu podróży pozostałej większości. Szczególnie w kontekście niedużej odległości z PKP Stadion do przystanku 123/147/509
Po zabraniu E-1 chyba dałbym 123 przez Metro Stadion. Pytanie, czy przez Zwycięzców. Akurat nic nie jeździ w ten relacji od Saskiej do Wału, Stadionu i M-2. Za chwilę węzeł przy Kijowskiej będzie zawalony, zresztą 123 i tak ma przystanek dopiero na Kijowskiej (i tak pewnie zostanie po przebiciu Trasy św przez tory).
ŁK

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 20 lis 2017, 19:55

pawcio pisze:
19 lis 2017, 10:06
Aczkolwiek wraz z wydłużaniem M2 rola E-1 też będzie rosnąć.
Poza tym problem z E-1 jest taki, że albo zapewni dogodne przesiadki z TŁ na dole, albo obsłuży porządnie Saską Kępę przez Zwycięzców (i wtedy Saska tylko na górze).
Ja tylko nie bardzo rozumiem kto się ma na Saskiej przesiadać w E-1. Zapłowiecze nie (pociągi do M2), Wiatrak nie (tramwaje i 125 do M2), Jeziorańskiego nie (jak się wceluje w 135 to raczej powinno być szybciej) zostaje chyba tylko Witolin?
No a przy powrotach z TŁ na Gocław z przesiadką na Saskiej, robi się trochę loteria czy iść na górę czy czekać na dole.
Łukasz pisze:
19 lis 2017, 10:22
No właśnie problem Krynicznej jest taki, że metro jest jeszcze kompletnie nieatrakcyjne. Pociągi pewnie tez nie, myślałem może o S2, ale wyglada ze lepiej do Politechniki. Częstotliwość E-1 nie powala, dużo lepiej jest wejść na górę i dojechać do Politechniki właśnie, czy nawet bezpośrednio 138 (nie wiem jak z punktualnością przy obecnej Targowej).
Problem Krynicznej to problem dostępności przystanku (na skraju zabudowy) i okresowości E-1. Częśtotliwość E-1 jest całkiem w porządku i rano to tak naprawdę tylko na nim można polegać. 117 jeździ rzadko, a i przejazd przez Most Poniatowskiego nie jest jakiś bardzo sprawny, 138 w obydwie strony (czy w stronę TŁ, czy Zielenieckiej)jest bardzo nieregularne, 146 w szczycie też.
Obrazek

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 01 maja 2018, 8:02

Od 3 maja trasa objazdowa dla 507 jego trasa będzie się pokrywała z 411 lub 151.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 01 maja 2018, 22:07

Z 411 będzie się pokrywała przez jeden dzień, w który w dodatku 411 będzie zawieszone :)

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 30 mar 2019, 14:08

A co powiecie na połączenie 411 z 517?
517: Ursus Niedźwiadek, (...), Sokołowskiego "Grzymały", Wawelska, Metro Politechnika, i dalej po trasie 411, Gocław.
Połączenie, które nie będzie dublowało ani SKM z Ursusa, ani szykowanego tramwaju z Gocławia do ścisłego Centrum.

wojtor
Posty: 663
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 30 mar 2019, 14:36

Andrzej pisze:
30 mar 2019, 14:08
A co powiecie na połączenie 411 z 517?
517: Ursus Niedźwiadek, (...), Sokołowskiego "Grzymały", Wawelska, Metro Politechnika, i dalej po trasie 411, Gocław.
Połączenie, które nie będzie dublowało ani SKM z Ursusa, ani szykowanego tramwaju z Gocławia do ścisłego Centrum.
Dawne E-5 czy 405 tylko Wawelską, a nie Jerozolimskimi

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 mar 2019, 15:45

wojtor pisze:
Andrzej pisze:
30 mar 2019, 14:08
A co powiecie na połączenie 411 z 517?
517: Ursus Niedźwiadek, (...), Sokołowskiego "Grzymały", Wawelska, Metro Politechnika, i dalej po trasie 411, Gocław.
Połączenie, które nie będzie dublowało ani SKM z Ursusa, ani szykowanego tramwaju z Gocławia do ścisłego Centrum.
Dawne E-5 czy 405 tylko Wawelską, a nie Jerozolimskimi
E-5 jednak cisnęło daleko dalej Jerozolimskimi, omijało Włochy.
ŁK

ODPOWIEDZ