Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 31 mar 2019, 3:14

Ogólnie wygląda spoko. Co z 411 do Starej Miłosny? Po prostu zostaje?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 31 mar 2019, 14:08

Spoko? Ja bym się trochę bał o regularność tego nowego 517 (wiem, nie będzie gorzej, niż teraz, ale chyba chcemy jednak mieć wartość dodaną). Also, wydaje mi się, że dobrze by było powiązać 127 i 517 częstotliwościami. Zamiast 517 co 7,5, niech oba jeżdżą co 10.<prywata>Szczególnie zyskaliby na tym korpoludzie z Jerozolimskich.</prywata>

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 20 kwie 2019, 8:01

KwZ pisze:
31 mar 2019, 3:14
Ogólnie wygląda spoko. Co z 411 do Starej Miłosny? Po prostu zostaje?
To co było/jest planowane czyli wycofanie 411 ze Starej Miłosny, a wzmocnienie w zamian 502.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 20 kwie 2019, 8:17

Raczej bym się zastanowił co ze 187, które w dużej mierze by się pokrywało z takim nowym 517.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 kwie 2019, 7:53

Widziałbym 517 z Ursusa na Gocław, takie silne, w stylu innych gocławskich pięćsetek. Wchłonęłoby 187.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2019, 8:44

Linia na Gocław z politechniki musi jeździć z Waryńskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 kwie 2019, 8:54

pawcio pisze:Linia na Gocław z politechniki musi jeździć z Waryńskiego.
Musi albo i nie. Kompletnie na siłę jest tam wsadzone 151 właśnie z powodu, który podałeś - czyli to się ciągnie jedno za drugim, a ta pętla przy Politechnice składa się głównie z wad. Blokuje ulicę, ograniczona pojemność, koszmarna zawrotka i to dopiero przy Konstytucji.
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 21 kwie 2019, 11:53

Na Gocław akurat nie musi jeździć z Waryńskiego. Na Ostrobramską faktycznie, ale Gocław przecież skręca przy Saskiej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2019, 13:35

151 nie obciąża zawrotki przy pl. Konstytucji. A jest dość wysoki współczynnik substytucji 5xx i 151 po południu.
Natomiast korek od GUSu do Politechniki to jeden z bardziej betonowych korków w tym mieście.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 21 kwie 2019, 18:21

Dodajmy, że to korek powodowany głównie przez skręt w prawo i... autobusy. 187, 188 czy 523 dojeżdżają maksymalnie blisko przystanku po lewym pasie, po czym powolutku wpychają się na prawy pas. W tym czasie wszystko na lewym pasie czeka, blokując GUS i główną jezdnię TŁ. Na Rondzie Jazdy w kierunku na wprost lub w lewo, pomimo zielonego, przejeżdżają wtedy pojedyncze autobusy.

Oczywiście dochodzi do tego nielegalne zmienianie pasów przez kierowców z GUS w kierunku Trasy Ł. Coraz chętniej widziałbym przebudowę skrzyżowania i jezdnię do skrętu za peronem autobusowym. Miejsce jest.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 kwie 2019, 22:34

pawcio pisze:
21 kwie 2019, 8:44
Linia na Gocław z politechniki musi jeździć z Waryńskiego.
Gdyby taka linia jeździła bardzo często to już nie trzymałbym się tego kurczowo, że musi jeździć koniecznie przez ul. Waryńskiego.
Prędzej bym się zastanawiał czym lokalnie zastąpić 187 na Ursusie.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 23 kwie 2019, 10:32

A gdyby 135 połączyć z 311 na trasie Gocław Pl Hallera? 168 prosto na Olszynkę, a 151 docelowo na Witolin przez Rodziewiczówny?

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2019, 10:35

Andrzej pisze:A gdyby 135 połączyć z 311 na trasie Gocław Pl Hallera? 168 prosto na Olszynkę, a 151 docelowo na Witolin przez Rodziewiczówny?
I ze 103 przez Most Północny
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 23 kwie 2019, 10:41

Andrzej pisze:
23 kwie 2019, 10:32
A gdyby 135 połączyć z 311 na trasie Gocław Pl Hallera? 168 prosto na Olszynkę, a 151 docelowo na Witolin przez Rodziewiczówny?
Przecież to jest dokładnie to, co ZTM chciał zrobić przy uruchomieniu komunikacji autobusowej na Nowaka-Jeziorańskiego.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 23 kwie 2019, 14:17

To dlaczego nie zrobił?

ODPOWIEDZ