Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 wrz 2020, 17:50

Stary Pingwin pisze:
wincenty pisze:
03 wrz 2020, 8:56
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/09/02 ... lobuckiej/
Tylko skoro linia dedykowana jest nowym osiedlom na Kłobuckiej, to po co wyciągać ją aż na Kabaty?
Nie wystarczyłaby pętla Osmańska?
Prawie jak 606. Tylko tamten skręcał w Puławską i Karczunkowską.
Zwiedzać zakamarki Służewca i Wyczółek w drodze z Centrum na Kabaty? Słuszną linię ma nasza władza. Węża rozboli kręgosłup, gdy zobaczy przebieg N86 na mapie.
Myślę, że jednak mogą być chętni do podróży z Ursynowa na Służewiec. Nie każdy musi jechać na pełnej trasie. Poza tym to jakoś mega długo wcale nie jedzie.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 wrz 2020, 19:46

Chyba lepiej by było puścić to N86 do Piaseczna (prościej niż obecnie), a N83 wykorzystać na Ursynowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
5744
Posty: 879
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:26

Post autor: 5744 » 03 wrz 2020, 19:52

pawcio pisze:
03 wrz 2020, 19:46
Chyba lepiej by było puścić to N86 do Piaseczna (prościej niż obecnie), a N83 wykorzystać na Ursynowie.
=D> =D> =D>
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 wrz 2020, 21:22

pawcio pisze:
03 wrz 2020, 19:46
Chyba lepiej by było puścić to N86 do Piaseczna (prościej niż obecnie), a N83 wykorzystać na Ursynowie.
Po trasie N83 jest bliżej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

daniel.k
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2011, 11:12

Post autor: daniel.k » 04 wrz 2020, 9:38

a ja się tak zastanawiam, czy w czasach Ubera, potrzebna jest jeszcze komunikacja nocna?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 wrz 2020, 10:06

Jest, nie ta ilość przewozów. I jednak jest wielokrotnie tańsza.
Uber to zaraz zbankrutuje.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 wrz 2020, 10:19

W europejskim mieście jest. W amerykańskiej dziurze pewnie by nie było, przecież dziki kapitalizm rulez.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 wrz 2020, 11:24

daniel.k pisze:
04 wrz 2020, 9:38
a ja się tak zastanawiam, czy w czasach Ubera, potrzebna jest jeszcze komunikacja nocna?
Pytanie o tyle zasadne, że frekwencja w nocnikach w ostatnich latach zdecydowanie spadła.
Przeguby są zupełnie niepotrzebne, choć ze względu na niewystarczającą liczbę solówek do ich obsługi (przykład Woronicza) i tak pewnie dalej będą na nockach jeździły.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 wrz 2020, 11:27

To można pomyśleć o telebusach na częśći trasy, żeby paliwa i wozokilometrów niepotrzebnie nie marnować. Niemniej naprawdę, autobus co godzinę (spora część miasta - obszarowo - ma przecież raptem jedną "połówkę") to nie jest jakiś niewyobrażalny luksus w mieście, które (przynajmniej w warstwie deklaratywnej) dąży do zapewnienia możliwości życia bez własnego auta/bez fortuny na taksówki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 wrz 2020, 15:12

daniel.k pisze:a ja się tak zastanawiam, czy w czasach Ubera, potrzebna jest jeszcze komunikacja nocna?
Tak, jest potrzebna.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 wrz 2020, 15:36

Już widzę motorniczych, kasjerki, ochroniarzy i przedstawicieli dziesiątek innych zawodów wracających do domu co drugi dzień Uberem...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 04 wrz 2020, 22:09

Te Jeziorki to się zabudowują tak jak miały? Jeśli nie teraz to pewnie w niedalekiej przyszłości i tak tam trzeba będzie coś puścić.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 wrz 2020, 22:29

Wydaje mi się, że w pierwszej kolejności takie Jeziorki, Baletowe i inne cuda powinny mieć wydłużane kursy linii dziennych, a dopiero potem pełną komunikacja przez całą noc.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 wrz 2020, 7:21

fik pisze:
04 wrz 2020, 22:29
Wydaje mi się, że w pierwszej kolejności takie Jeziorki, Baletowe i inne cuda powinny mieć wydłużane kursy linii dziennych, a dopiero potem pełną komunikacja przez całą noc.
Tu się akurat zgodzę. Jak na razie jedynym takim przypadkiem jest 164...

Awatar użytkownika
5744
Posty: 879
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:26

Post autor: 5744 » 05 wrz 2020, 7:36

SławekM pisze:
05 wrz 2020, 7:21
fik pisze:
04 wrz 2020, 22:29
Wydaje mi się, że w pierwszej kolejności takie Jeziorki, Baletowe i inne cuda powinny mieć wydłużane kursy linii dziennych, a dopiero potem pełną komunikacja przez całą noc.
Tu się akurat zgodzę. Jak na razie jedynym takim przypadkiem jest 164...
152 też.
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".

ODPOWIEDZ