Linie nocne po reformie

Moderatorzy: Wiliam, person

man1956
Posty: 948
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Re: Linie nocne po reformie

Post autor: man1956 » 05 wrz 2020, 15:48

SławekM pisze:
05 wrz 2020, 14:25
man1956 pisze:
05 wrz 2020, 14:23
Absolutnie nie skracać. Komunikacja to nie tylko rachunek ekonomiczny, ale też ma aspekt społeczny (chyba nie muszę tego tłumaczyć?).
Nie złapałeś ironii. Na razie to mamy rozrzedzanie wszelkich linii autobusowych do 30 minut w godzinach wieczornych. Zreformować to trzeba rozkłady niedzielne. Niektórych linii to w ogóle nie powinno być... Jedynie co ZTM zrobił to "ogolił" wiele linii z 10 do 15 minut.
Tu pełna zgoda. Częstotliwość 30 min. powinna być zarezerwowana tylko dla linii podmiejskich i nocnych. Abstrahując od wirusa: ludzie nie jeżdżą wieczorami, bo mało zabawne jest wyczekiwanie pół godziny na autobus, którym potem jedziesz do celu np. 10-15 min. (vide linia 168 na Al. Polski Walczącej).

W święta jest jeszcze gorzej, bo takt 30-minutowy zaczyna się na wielu liniach od ok. 20.00.

Dawniej takt międzyszczytowy obowiązywał również wieczorem, do końca kursowania linii. Dopiero w latach 90-tych, jak było kiepsko z kasą, taborem i kierowcami, zaczęło się to zmieniać na gorsze. I tak już niestety zostało. Czas najwyższy, aby wreszcie z tym skończyć...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 05 wrz 2020, 18:43

ITS A 218 pisze:
05 wrz 2020, 14:36
Zaraz się okaże że nie tak jeszcze dawne 306 by się przydało na Wyczółkach i na Ursynów :D
No właśnie jeżeli cokolwiek (bo ja jednak średnio wierzę w potrzeby regularnego dojazdu do urzędu dzielnicy...), to dokładnie nie 306.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

Łukasz
Posty: 8104
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 wrz 2020, 11:17

To N36 dalej ma zero postoju na Bokserskiej. Wygląda, że do miasta to N86 może być punktualniejsze, bo jakieś 10 minut na Kabatach będzie.

A czy ktoś wie właściwie, dlaczego w nocy są te kursy prosto Wołoską zamiast Racjonalizacji? Bo chyba czasy, kiedy ten zawijas był tylko dla Zajezdni Woronicza, już dawno minęły...
ŁK

bartoni722
Posty: 11451
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 wrz 2020, 11:41

Na N36 wychodzi że ten kurs zapewnia jedyną piętnastkę na DwC.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6643
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 07 wrz 2020, 9:01

TGM pisze:
04 wrz 2020, 22:09
Te Jeziorki to się zabudowują tak jak miały? Jeśli nie teraz to pewnie w niedalekiej przyszłości i tak tam trzeba będzie coś puścić.
Nie, program Mieszkanie Plus to jedna wielka klapa.

ODPOWIEDZ