Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 sty 2021, 10:05

alojz pisze:
13 sty 2021, 10:00
N62 to mogłoby przestać robić Święty Oberek po Targówku.
Dlaczego?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 sty 2021, 10:06

Nie leży w interesie ZTM likwidowanie oberka przez Targówek na rzecz oberka przez Ząbki.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 sty 2021, 10:23

I pozwoliłoby to zaoszczędzić max. 2 minuty...

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 13 sty 2021, 11:11

Padła sugestia ze wydłużenie czasu przejazdu (też wyszłoby ze 2, 3 minuty) przez Ząbki spowoduje konieczność dołożenia brygady, więc po prostu podałem możliwość skrócenia czasu na innym odcinku. Zgadzam się że nie leżałoby to w interesie ZTM.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 13 sty 2021, 11:24

A moim zdaniem nic nie trzeba dokładać. Wystarczy pokombinować z łączeniami N12+N62 i przenieść gigantyczne postoje z Metra Trocka do Wołomina.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 sty 2021, 11:55

bartoni722 pisze:
13 sty 2021, 11:24
A moim zdaniem nic nie trzeba dokładać. Wystarczy pokombinować z łączeniami N12+N62 i przenieść gigantyczne postoje z Metra Trocka do Wołomina.
To chyba nie jest aż tak proste. Po pierwsze zakres łączenia N12 i N62 jest raczej niewielki. Obie linie są łączone również z innymi liniami. Po drugie postoje w Wołominie nie są mile widziane ze względu na jednokierunkowy charakter trasy przez Zielonkę, Kobyłkę i Wołomin. Po trzecie rozkład na wspólnym odcinku powinien zachować naprzemienność co ok. 30 minut. Z tego względu pole manewru do wydłużenia trasy jest raczej niewielkie i sprowadza się do skracania postoju na Dw. Centralnym po powrocie z N12/N62, a to z kolei powoduje raczej wydłużenie, a nie skrócenie postoju na Metrze Trocka.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 13 sty 2021, 12:11

Co do samej konstrukcji rozkładu i BWLek to wszystko jest do dopięcia, dla sportu nawet teraz na szybko skleciłem projekt tych łączeń gdzie nawet godziny odjazdów się nie zmieniają na żadnej linii. Natomiast jednokierunkowość to faktycznie argument, zupełnie wypadło mi to z głowy a jej zasięg jest naprawdę spory.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 sty 2021, 12:47

Tam w ogóle nocne są do rozpisania trasowo od początku, bo wypadałoby metro uwzględnić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2021, 19:18

alojz pisze:
13 sty 2021, 11:11
Padła sugestia ze wydłużenie czasu przejazdu (też wyszłoby ze 2, 3 minuty) przez Ząbki spowoduje konieczność dołożenia brygady, więc po prostu podałem możliwość skrócenia czasu na innym odcinku. Zgadzam się że nie leżałoby to w interesie ZTM.
ZTM nie płaci za brygady, tylko za wozokilometry. Oczywiście w ramach wybłaganych/wyproszonych/wygrożonych/wybarterowanych u przewoźnika brygad, bo nikt nie wpadł raczej na to, żeby ustalić w umowie np. +10% za brygadę ponadplanową, +10% za brygadę niskopodłogową/klimatyzowaną zamiast nie i tak dalej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 sty 2021, 10:55

pawcio pisze:
13 sty 2021, 12:47
Tam w ogóle nocne są do rozpisania trasowo od początku, bo wypadałoby metro uwzględnić.
Zaraz się dowiesz, że metro nie jeździ w nocy, a każda chałupa jednorodzinna na zadupiu musi mieć przeguba na Centralny w środku nocy.

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 sty 2021, 12:24

Emyl pisze:
pawcio pisze:
13 sty 2021, 12:47
Tam w ogóle nocne są do rozpisania trasowo od początku, bo wypadałoby metro uwzględnić.
Zaraz się dowiesz, że metro nie jeździ w nocy, a każda chałupa jednorodzinna na zadupiu musi mieć przeguba na Centralny w środku nocy.
Biorąc pod uwagę to, jak długo sama chałupa była integralnym punktem drogowym na Jelonkach, to nic mnie nie zdziwi.

Btw w nocy jest o wiele trudniej i o wiele bardziej niebezpiecznie chodzić daleko do przystanków. Z różnych przyczyn.
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 17 sty 2021, 0:09

Tej nocy powinno jeździć N66, ale strona jest tak źle zrobiona że wyświetla dziś rozkład N16 ważny z niedzieli na poniedziałek 17/18.01.2021. To tylko mały szczegół ale wprodzadza w błąd.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 17 sty 2021, 1:40

API UM już nie zwraca odjazdów dla N66 a N16 co pół godziny podaje, więc błąd tutaj powielony.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 17 sty 2021, 10:45

Dobre 10 lat temu napisałem do ZTM-u żeby ogarnęli błędne wyświetlanie rozkładów w nocy po północy. Niedałosie i jak widać niedasie nadal... =D> =D> =D>

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 17 sty 2021, 11:42

To jest do zrealizowania tylko pozostaje kwesta od której godziny należy wyświetlić rozkład z danego typu dnia. Dla linii dziennych to jest północ, a dla nocnych to powinna być jakaś 6 rano (przy wykorzystaniu z API formatu 30h)

ODPOWIEDZ