Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

ITS A 218
Posty: 3160
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 02 cze 2007, 7:28

dzidek pisze:Pierwsza noc N32 i :
Kierowca 2/N32 na Rakowcu w stronę Lotniska -9 min!!!!!!!
Kierowca 2/N32 na Rakowcu w stronę Centralnego -6 min (wóz niemal kompletnie zapchany bo to kurs z ostatnimi pasażerami przylatującymi samolotami) !!!
Kierowca 1/N32 trochę mniejsze opóźnienie bo 4 min. na Rakowcu w stronę Lotniska
Dzisiaj zaobserwowałem że N32 jeździło zgodnie z rozkładem. Około 2:00 widziane dwa gnioty z R7 o czasie...co prawda jechały bardzo szybko więc trzymały się rozkłady. I ja też uważam że na nocne SU12 nie powinny być wysyłane zbytnio...można dać takiego gniota.
RELOBUS A38 ESTRADY

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 cze 2007, 8:55

ITS A 218 pisze:Dzisiaj zaobserwowałem że N32 jeździło zgodnie z rozkładem. Około 2:00 widziane dwa gnioty z R7 o czasie...
no popatrz :D Ja o tej samej porze jechałem i mój gniot na Ochocie z Centralnego miał -4 min. :>
ITS A 218 pisze: I ja też uważam że na nocne SU12 nie powinny być wysyłane zbytnio...można dać takiego gniota.
Jeszcze gorzej. Jeśli już to Ikarusy :!:

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 02 cze 2007, 11:35

Hieronim pisze:
Szamot pisze:Podobnie jak czas na meldunek
A o ile wzrosła liczba jednocześnie meldujących się brygad?[
3

[ Dodano: 2007-06-02, 11:39 ]
dzidek pisze: N41 Zdecydowanie za krótki czas przejazdu. Autobus na Młociny (przy całkiem konkretnej jeździe)
Linie N41/N91 mają analogiczny czas przejazdu w stosunku do czasu na dawnych 608/612. Jakie wnioski?

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 02 cze 2007, 11:41

dzidek pisze:To teraz ja swoje obserwacje z tej nocy:
Trasy:
N75 na Błota to lekka przesada. Autobus w zasadzie od Gocławia jechał na pusto do krańca Błota. W drugą stronę podobnie. Zapełniać się zaczął dopiero na Gocławiu. Może linia z Falenicy powinna robić podjazdy na pętlę Błota?!
Czasy przejazdu:
Jest to coś niesamowitego. N75 (w zależności od kierowcy) łapie od -10 do -15 na krańcu Błota więc spowrotem do Centrum odjeżdża ok. 10 min w plecy. Niestety wozy jakie są wysyłane na linię i bardzo napięty czas przejazdu uniemożliwiają odrobienie strat a nawet opóźnienie do Centralnego rośnie. Kierowca musiał jechać 70 km/h aby nie złapać jeszcze większego opóźnienia. Gdyby jechał przepisową 50-ką to N75 jeździłoby jeszcze bardziej opóźnione.
Absolutnie trasy nie należy zmieniać! Żadnych podjazdów.
N75 objęło tereny dotychczas pozbawione Kom. Nocnej przy Wale Miedzeszyńskim. Jest to miejsce, które stopniowo, ale konsekwetnie się rozwiaja i jak każdy rejon miasta, potrzebują nocnego.

Nie oznacza to jednak, że nie można zmienić nierealnych rozkładów, w tym tego.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 02 cze 2007, 11:42

Andrzej pisze: Absolutnie trasy nie należy zmieniać! Żadnych podjazdów.
N75 objęło tereny dotychczas pozbawione Kom. Nocnej przy Wale Miedzeszyńskim. Jest to miejsce, które stopniowo, ale konsekwetnie się rozwiaja i jak każdy rejon miasta, potrzebują nocnego.

Nie oznacza to jednak, że nie można zmienić nierealnych rozkładów, w tym tego.
Tu oznacza.
Niemniej widze inne rozwiązania.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 02 cze 2007, 11:51

N13 konieczność wysyłania przegubów i na tę linię. Tarchomin z Nowodworami nakręcają frekwencję tej linii.
N63 Autobusy od przystanku Nowy Świat odjeżdżają wypchane pod dach nawet w dzień powszedni.
Kursy 0:15 i 2:15 na przystanku Winnica - miejsca stojące w przegubach, granicę miasta przekroczyło 30-35 osób w każdym kursie. Skąd ci pasażerowie się wzięli? Frekwencja przeszła moje najśmielsze oczekiwania.
Czas przejazdu w zasadzie bez zastrzeżeń, tym samym para N63/13 wtacza się na sabat jako pierwsza.
W N61 podobno kierowcy w gniocie nie zamykały się drzwi w związku z wydłużeniem d. linii 607 (no prawie trasa 607) do Marek. Zastanawiam się czy w weekendy i na tę linię nie trzeba będzie wysyłać autobusów przegubowych.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 02 cze 2007, 11:51

Szamot pisze:
Andrzej pisze: Absolutnie trasy nie należy zmieniać! Żadnych podjazdów.
N75 objęło tereny dotychczas pozbawione Kom. Nocnej przy Wale Miedzeszyńskim. Jest to miejsce, które stopniowo, ale konsekwetnie się rozwiaja i jak każdy rejon miasta, potrzebują nocnego.

Nie oznacza to jednak, że nie można zmienić nierealnych rozkładów, w tym tego.
Tu oznacza.
Niemniej widze inne rozwiązania.
wrzucić wóz i dodać mega postój?
a może lepiej poczekać? skoro od Gocławia ponoć wozi teraz powietrze, to może jechać szybko,,,
albo Józefów z Otwockiem znów zainteresuje się nocnym??
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 02 cze 2007, 12:00

dzidek pisze:To teraz ja swoje obserwacje z tej nocy:
Trasy:
N75 na Błota to lekka przesada. Autobus w zasadzie od Gocławia jechał na pusto do krańca Błota. W drugą stronę podobnie. Zapełniać się zaczął dopiero na Gocławiu. Może linia z Falenicy powinna robić podjazdy na pętlę Błota?!
I co by Ci to dało?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 cze 2007, 12:00

Szamot pisze:
dzidek pisze: N41 Zdecydowanie za krótki czas przejazdu. Autobus na Młociny (przy całkiem konkretnej jeździe)
Linie N41/N91 mają wydłużony czas przejazdu w stosunku do czasu na dawnych 608/612. Jakie wnioski?
Linii nie powinny obsługiwać Solarisy.
Andrzej pisze:N75 objęło tereny dotychczas pozbawione Kom. Nocnej przy Wale Miedzeszyńskim. Jest to miejsce, które stopniowo, ale konsekwetnie się rozwiaja i jak każdy rejon miasta, potrzebują nocnego.
Szkoda, że linia mniej więcej od Kadetów jedzie pusta.
Andrzej pisze:a może lepiej poczekać? skoro od Gocławia ponoć wozi teraz powietrze, to może jechać szybko,,,
a jak jeździ ? Jeździ bardzo szybko a kierowca łamie przepisy ruchu drogowego by nie tyle być o czasie co mieć jak najmniejsze opóźnienie...

O ile solówka na N75 jest wskazana o tyle na N41 to troszkę mało....

[ Dodano: 2007-06-02, 12:02 ]
Szamot pisze:
dzidek pisze:To teraz ja swoje obserwacje z tej nocy:
Trasy:
N75 na Błota to lekka przesada. Autobus w zasadzie od Gocławia jechał na pusto do krańca Błota. W drugą stronę podobnie. Zapełniać się zaczął dopiero na Gocławiu. Może linia z Falenicy powinna robić podjazdy na pętlę Błota?!
I co by Ci to dało?
Może nie woziłoby się wtedy powietrza po całym Wale Miedzeszyńskim.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 02 cze 2007, 12:11

dzidek pisze:
Andrzej pisze:a może lepiej poczekać? skoro od Gocławia ponoć wozi teraz powietrze, to może jechać szybko,,,
a jak jeździ ? Jeździ bardzo szybko a kierowca łamie przepisy ruchu drogowego by nie tyle być o czasie co mieć jak najmniejsze opóźnienie...
ale to był piątek. razem z sobotą - nocne z wiadomych względów łapią wtedy największe opóźnienia. przez pozostałych 5 dni w tygodniu może być ok.. zresztą zobaczy się po pewnym czasie.

[ Dodano: 2007-06-02, 12:02 ]
dzidek pisze:To teraz ja swoje obserwacje z tej nocy:
Trasy:
N75 na Błota to lekka przesada. Autobus w zasadzie od Gocławia jechał na pusto do krańca Błota. W drugą stronę podobnie. Zapełniać się zaczął dopiero na Gocławiu. Może linia z Falenicy powinna robić podjazdy na pętlę Błota?! (...) Może nie woziłoby się wtedy powietrza po całym Wale Miedzeszyńskim.
N75 przejeło w dużej mierze trasę linii 612, która też nie miała super frekwencji na tym odcinku. poza tym to pierwsze dni, poczekajmy, niech ludzie z dalszych rejonów zobaczą, że mają już nocny..
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 02 cze 2007, 12:16

jacek pisze:4776-R13
:arrow: Obydwa są na stalowej (4773 widziany ostatnio na 152 chyba że woronicza jeździ 152 to sorki), ale raczej 4776. :D

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 cze 2007, 12:19

Andrzej pisze:
dzidek pisze:a jak jeździ ? Jeździ bardzo szybko a kierowca łamie przepisy ruchu drogowego by nie tyle być o czasie co mieć jak najmniejsze opóźnienie...
ale to był piątek. razem z sobotą - nocne z wiadomych względów łapią wtedy największe opóźnienia. przez pozostałych 5 dni w tygodniu może być ok.. zresztą zobaczy się po pewnym czasie.
Tylko, że N75 łapie zbyt duże opóźnienia! Około 10 min. na starcie z pętli Błota to za dużo a nie ma gdzie tego odrobić jak na trasie jest pełno przystanków gdzie kierowca musi przejechać w ciągu jednej minuty dwa przystanki.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 02 cze 2007, 12:26

:arrow: N75 Dw. Centralny...Abrahama, Bora - Komorowskiego...Błota bez abrachama proszę i gdzie jeszcze, nie dość że na to coś dołożyli linię to jeszcze ma krążyć NIE MA MOWY. :D

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 02 cze 2007, 18:24

gregory5576 pisze:
jacek pisze:4776-R13
:arrow: Obydwa są na stalowej (4773 widziany ostatnio na 152 chyba że woronicza jeździ 152 to sorki), ale raczej 4776. :D
Starzejesz sie Gregory =;

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7763
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 cze 2007, 18:38

4773 to dziś na 108 był :D
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ