Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 sie 2019, 8:50

Wszystkie światła po drodze działają+ przed Woronicza kwitnie się czekając na wzbudzenie światła do skrętu ponad 2 minuty. Nikt nie pomyślał, że w nocy ruch samochodów jest znikomy i można skrócić poszczególne cykle.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 01 sie 2019, 12:03

Machanie drzwiami plus wymiana pasażerska to ile? 30 sekund na każdy przystanek? Ale zjazdowa 9 od Narutowicza też pewnie ma pojedynczych ludzi, to może liczyć po 15 sekund oszczędności? To daje jakieś 3-6 min oszczędności.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 24 sie 2019, 17:12


SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 24 sie 2019, 17:23

TGM pisze:
24 sie 2019, 17:12
N72 do Karczewa.
https://warszawa.naszemiasto.pl/autobus ... c1-7303041
Nagle ,po 6 latach od wycofania N75, stwierdzili że jednak im potrzebna linia nocna?

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 12 paź 2019, 13:15

fik pisze:
11 paź 2019, 10:51
Jeśli istnieją linie, których dominującą funkcją jest dowóz do metra, to powinny, co do zasady, kursować w tych samych ramach godzinowych, co metro. Tyczy się to tak samo 527, jak i 2. Pasażer musi wiedzieć, że - niezależnie od tego, czy wsiądzie w metro pierwsze, czy w metro ostatnie - na stacji przesiadkowej będzie na niego czekała jego linia.
Właśnie, metro otwarte, więc może czas na podmianę tras N11 i N02 na Targówku? N11 niech uzupełnia linie białołęckie z :mewa: Trocka.

Swoją drogą, ktoś wie czy coś ma ruszyć z nocną obsługą okolic Poleczki? Padał już pomysł wydłużenia N03 do Lotniska i wydzielenia z N36 kursów N86 do Ursynowa

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 paź 2019, 13:52

Kawałek Poleczki obsługiwany jest nocnymi kursami 165- 23.56, 0.26 i 0.56 z Galerii Mokotów. Dwa pierwsze wracają do Ronda UE, ostatni jako PT zjeżdża na zakład. Dla młodszych-kiedyś ulicą Poleczki jeździł 606, do Puławskiej, Karczunkowską na Jeziorki. Po reformie znikł był.
miłośnik 13N

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 01 lis 2019, 14:26

Wczoraj miałem (nie)przyjemność wracać do domu N03 i N34 z przesiadką na Koncertowej. W teorii miało być w porządku, bo na przesiadkę są 4 minuty. Tylko N03 było spóźnione 4 minuty i N34 odjechało jakieś 30 sekund przed przyjazdem N03... Czy poczekanie minuty przez N34 aż N03 dojedzie jest naprawdę niemożliwe?

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 01 lis 2019, 21:21

Matt Cubis pisze:
01 lis 2019, 14:26
Wczoraj miałem (nie)przyjemność wracać do domu N03 i N34 z przesiadką na Koncertowej. W teorii miało być w porządku, bo na przesiadkę są 4 minuty. Tylko N03 było spóźnione 4 minuty i N34 odjechało jakieś 30 sekund przed przyjazdem N03... Czy poczekanie minuty przez N34 aż N03 dojedzie jest naprawdę niemożliwe?
O kurczę.
Wielkiej styczności z nocnymi nie mam, ale gdy z nich korzystałem w latach 90, to zawsze 604 i 607 na siebie tam czekały.

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 02 lis 2019, 12:03

Już od dawna na Koncertowej wozy nie czekają, tylko jadą normalnie. A N03 jest ustawicznie opóźnione, podobnie jak N01.
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 lis 2019, 11:36

Skomunikowanie wozu jadącego 25 minut z wozami jadącymi ponad 70 nie może się udać.
miłośnik 13N

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 03 lis 2019, 11:55

A jednak zabrakło jedynie pół minuty.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 lis 2019, 13:05

Swoją drogą czy są jakieś dane, ew. chociaż obserwacje dotyczące napełnienia nocnych?

Bo latem to jeszcze mogę zrozumieć - ładna pogoda, można zaczekać te 20-30 min., pogadać sobie jeszcze ze znajomymi na przystanku.
Ale teraz, jesienią i zimą - ktoś czeka w deszczu albo na mrozie 0.5h na nocny, który kluczy po osiedlach i cała podróż zajmuje przynajmniej 1h zamiast 10 min. Uberem, który kosztuje 1 PLN/km?
Wiadomo, są różne połączenia, ale co do zasady nocny wychodzi przynajmniej 3-4x dłużej niż Uber...

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lis 2019, 19:56

Nie każdemu chce się wydawać hajs na ubera, poza tym pamiętaj że szczególnie pierwszymi i ostatnimi kursami nocnych często jeżdżą też ludzie z lub do pracy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 lis 2019, 10:42

Wczoraj jechałem opóźnionym pociągiem z Ostrawy i istniało ryzyko, że nie zdążę na ostatnią SKM do Legionowa, więc rozkminiając różne opcje, sprawdziłem ile kosztowałby mnie uber z Wschodniego.

Otóż blisko 80 zł za te 21km nie ma się nijak do 1 PLN/km.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lis 2019, 12:28

N03+N63, proszę bardzo :term:

ODPOWIEDZ