Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 lis 2019, 12:33

Zachowuj się, młody człowieku.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lis 2019, 12:35

Jeszcze dalej się przeprowadź :)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 05 lis 2019, 18:32

fik pisze:
04 lis 2019, 10:42

Otóż blisko 80 zł za te 21km nie ma się nijak do 1 PLN/km.
Jeszcze opłata początkowa, opłata za minutę naliczana równolegle z kilometrową, a poza tym powyżej któregoś kilometra zaczyna się stawka bodajże 3.30 km. Także ten Uber wcale taki cudowny nie jest.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 lis 2019, 18:57

Opłata za minutę? To jak wyznaczają z góry cenę kursu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 lis 2019, 19:48

KwZ pisze:Opłata za minutę? To jak wyznaczają z góry cenę kursu?
Dodają :>
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 lis 2019, 21:04

Już nie. Teraz w Uberze i w Bolcu płacisz tyle ile pokazuje przy zamawianiu.

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 06 lis 2019, 8:07

KwZ pisze:
05 lis 2019, 18:57
Opłata za minutę? To jak wyznaczają z góry cenę kursu?
Pewnie biorą czas przejazdu z map google.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 09 lis 2019, 5:13

Jak będzie duża różnica w trasie względem tego co było na początku to przeliczają na nowo.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 sty 2020, 7:54

Autobus Czerwon pisze:
27 sty 2020, 23:08
Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Tramwaje są droższe.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 sty 2020, 7:56

pawcio pisze:
27 sty 2020, 21:12
Emyl pisze:
27 sty 2020, 15:32
1) Kilkanaście pustych przegubowców czasami nawet co 30 minut jadące po kompletnych zadupiach.
2) Po kilka wozów w jednej minucie na kluczowych ciągach w Śródmieściu i dzielnicach bezpośrednio doń przylegających.
Ad2. Przecież to naturalny efekt przyjętego modelu sabatowego. Masz lepszy pomysł?
Wiliam pisze:
27 sty 2020, 21:46
Mniejsze sabaty w kilku punktach przesiadkowych? A na głównych ciągach bus co 10-15 minut?
Łukasz pisze:
27 sty 2020, 22:12
Tylko w nocy to nie jeździ się po to, żeby się przesiadać w losowych punktach - zresztą te wszystkie małe sabaty jakoś nie chcą zafunkcjonować. Wystarczyłoby zrobić jakieś dodatkowe/skrócone linie po centrum co 30 minut naprzemiennie z innymi.
Małe sabaty raczej mnie nie przekonują.
Może dałoby się zrobić, żeby rozdzielić sabaty na nieokrągłe (:15, :45) i okrągłe (:00, :30), wtedy w śródmieściu zamiast 4 linii co pół godziny byłyby 2 pary autobusów co 15 min?
Autobus Czerwon pisze:
27 sty 2020, 23:08
Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Jelcz4755 pisze:
28 sty 2020, 2:31
I do tego co 30 minut linie dzienne autobusowe odwożące od metra w godzinach kursowania metra. Ale to wymaga reorganizacji linii nocnych lub opóźnienia startu większości z nich.
Tramwaje są droższe.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 28 sty 2020, 13:56

KwZ pisze:
28 sty 2020, 7:56
Autobus Czerwon pisze:
27 sty 2020, 23:08
Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Tramwaje są droższe.
Droższe niż metro?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 sty 2020, 7:55

Niż autobusy. Z metrem oidp porównywalnie jeśli liczy się wagon z dwuskładu (= 120 os.) = wagon metra (= 200 os.).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 sty 2020, 14:49

Tylko że w wozokilometrze tramwaju jest budowa i utrzymanie tras (najlepszych w Polsce zresztą). W wozokilometrze metra nie ma budowy nowych tras (inwestycje bezpośrednio z budżetu miasta) a w autobusowym budowy i utrzymania dróg miejskich.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 29 sty 2020, 21:23

Autobus Czerwon pisze:
28 sty 2020, 13:56
KwZ pisze:
28 sty 2020, 7:56



Tramwaje są droższe.
Droższe niż metro?
Ale na pewno tramwaje są wolniejsze niż autobusy nocne - zatrzymują się na każdym przystanku, stoją na światłach itp. Metro przynajmniej nie ma co krok stacji, na której stałoby i stało, bo akurat sygnalizacja nie pozwala jechać.

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 29 sty 2020, 22:56

Nie widzę żadnej przeszkody we wprowadzeniu przystanków na żądanie dla tramwajów. Autobusy też stoją na światłach, nawet dłużej, bo nie da się ich wykryć wcześniej w przeciwieństwie do tramwajów.

ODPOWIEDZ