Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 wrz 2020, 7:52

SławekM pisze:
fik pisze:
04 wrz 2020, 22:29
Wydaje mi się, że w pierwszej kolejności takie Jeziorki, Baletowe i inne cuda powinny mieć wydłużane kursy linii dziennych, a dopiero potem pełną komunikacja przez całą noc.
Tu się akurat zgodzę. Jak na razie jedynym takim przypadkiem jest 164...
165 było. I wydłużone kursy dziewiątki itp.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 wrz 2020, 8:11

Wydłużone kursy 9 to akurat zupełnie drugi biegun.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 wrz 2020, 10:31

I jeszcze 108 tak jakby częściowo... Ale biorąc pod uwagę dalszą rozbudową Siekierek to może i tam coś się zmieni niedługo. Przy reformie nawet tam przecież coś jeździć miało.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 wrz 2020, 11:17

Słyszę głosy. Nowi mieszkańcy Wyczółek twierdzą, że łatwiej w nocy dostać się do Auchan/przychodni/szkoły/przedszkola/urzędu, niż w dzień. Tylko w jakim celu jechać w nocy do urzędu? Zająć kolejkę na rano?
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 05 wrz 2020, 12:28

Stary Pingwin pisze:
05 wrz 2020, 11:17
Słyszę głosy. Nowi mieszkańcy Wyczółek twierdzą, że łatwiej w nocy dostać się do Auchan/przychodni/szkoły/przedszkola/urzędu, niż w dzień. Tylko w jakim celu jechać w nocy do urzędu? Zająć kolejkę na rano?
Ale to całkowita prawda xd W dodatku 165 jest idealnie rozkomunikowane ze 148 na Poleczki: rozkładowo, w szczycie 165 przyjeżdża 3 minuty po 148, a na następne 148 trzeba czekać 12 minut. Ktoś powie, że to niedużo, może i tak, ale przy przesiadce na takim krótkim odcinku jest to całkiem spora strata. Może czas na przedłużenie 165 na Ursynów tak jak jeździło już kiedyś?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 wrz 2020, 12:53

Jak może być skoordynowane 165 z 148 przy różnych częstotliwościach?

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 05 wrz 2020, 12:55

Sprawdzałem w wakacje, 165 nie jeździło wtedy przypadkiem co 15 w szczycie? Możliwe że coś pomieszałem, w każdym razie dojazd z Kłobuckiej na Ursynów w dzień jest okropny.

Btw, widziałem że przy ulicy Pieskowa Skała są przygotowywane zatoki przystankowe. Jest to o tyle ciekawe, że stamtąd do Kłobuckiej jest 300 metrów.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 wrz 2020, 13:12

Zatoki bardziej na midika, nie autobus. Bardziej zatoki parkingowe.
miłośnik 13N

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 wrz 2020, 13:13

Autobus Czerwon pisze:
05 wrz 2020, 12:55
Sprawdzałem w wakacje, 165 nie jeździło wtedy przypadkiem co 15 w szczycie? Możliwe że coś pomieszałem, w każdym razie dojazd z Kłobuckiej na Ursynów w dzień jest okropny.

Btw, widziałem że przy ulicy Pieskowa Skała są przygotowywane zatoki przystankowe. Jest to o tyle ciekawe, że stamtąd do Kłobuckiej jest 300 metrów.
Może zrobia 165A i 165B. Co drugi kurs przez Pieskową Skałę jako 165B. Ostatnio modne są waranty.

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 05 wrz 2020, 13:15

Stary Pingwin pisze:
05 wrz 2020, 13:12
Zatoki bardziej na midika, nie autobus. Bardziej zatoki parkingowe.
Nie pamiętam dobrze, ale wydaje mi się że miały żółte płyty z wypustkami przy krawędzi. W przypadku zatok parkingowych, jeszcze się z takimi nie spotkałem.

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 05 wrz 2020, 13:50

wincenty pisze:
04 wrz 2020, 11:24
daniel.k pisze:
04 wrz 2020, 9:38
a ja się tak zastanawiam, czy w czasach Ubera, potrzebna jest jeszcze komunikacja nocna?
Pytanie o tyle zasadne, że frekwencja w nocnikach w ostatnich latach zdecydowanie spadła.
Przeguby są zupełnie niepotrzebne, choć ze względu na niewystarczającą liczbę solówek do ich obsługi (przykład Woronicza) i tak pewnie dalej będą na nockach jeździły.
Frekwencja spadła nie tylko w nocnikach, ale i w całodziennych też. Oczywiście z powodu covida. Wiele osób pracuje zdalnie, a ci, którzy muszą dojeżdżać do pracy, po zakończeniu roboty, po wykonaniu kursu do domu, za bardzo już się nie ruszają. Widzę na co dzień, że od 19.00 zaczynają się luzy na pokładach, a od 20.00 - 21.00 jest już całkiem pusto. Jeszcze pół roku temu tak nie było.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 wrz 2020, 14:08

man1956 pisze:
05 wrz 2020, 13:50
wincenty pisze:
04 wrz 2020, 11:24

Pytanie o tyle zasadne, że frekwencja w nocnikach w ostatnich latach zdecydowanie spadła.
Przeguby są zupełnie niepotrzebne, choć ze względu na niewystarczającą liczbę solówek do ich obsługi (przykład Woronicza) i tak pewnie dalej będą na nockach jeździły.
Frekwencja spadła nie tylko w nocnikach, ale i w całodziennych też. Oczywiście z powodu covida. Wiele osób pracuje zdalnie, a ci, którzy muszą dojeżdżać do pracy, po zakończeniu roboty, po wykonaniu kursu do domu, za bardzo już się nie ruszają. Widzę na co dzień, że od 19.00 zaczynają się luzy na pokładach, a od 20.00 - 21.00 jest już całkiem pusto. Jeszcze pół roku temu tak nie było.
Jaki z tego wniosek? Skrócić dzienne o godzinę, a nocne puścić godzinę wcześniej. A teraz złośliwość: miasto zaoszczędzi kupę kasy, w szczególności w tramwajach.

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 05 wrz 2020, 14:23

Absolutnie nie skracać. Komunikacja to nie tylko rachunek ekonomiczny, ale też ma aspekt społeczny (chyba nie muszę tego tłumaczyć?).

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 wrz 2020, 14:25

man1956 pisze:
05 wrz 2020, 14:23
Absolutnie nie skracać. Komunikacja to nie tylko rachunek ekonomiczny, ale też ma aspekt społeczny (chyba nie muszę tego tłumaczyć?).
Nie złapałeś ironii. Na razie to mamy rozrzedzanie wszelkich linii autobusowych do 30 minut w godzinach wieczornych. Zreformować to trzeba rozkłady niedzielne. Niektórych linii to w ogóle nie powinno być... Jedynie co ZTM zrobił to "ogolił" wiele linii z 10 do 15 minut.

ITS A 218
Posty: 3160
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 05 wrz 2020, 14:36

Zaraz się okaże że nie tak jeszcze dawne 306 by się przydało na Wyczółkach i na Ursynów :D
RELOBUS A38 ESTRADY

ODPOWIEDZ