Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
Wygląda to na stopniowanie podaży na najdłuższych liniach, żeby osoby w środkowej części trasy też miały szansę wejść do autobusu przy obniżonych normach zapełnienia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Hmmm.
Załóżmy, że chwilowo nie dyskutuję z dogmatem, że zwykła linia cmentarna jest ultra ekspresem, acz - jak pewnie się domyślasz - nie zgadzam się z nim.
Ale gdybym miał strefować podaż, to bym zrobił to linią w pełnej relacji Koniec Świata - Cmentarz, która na odcinku Koniec Świata - Pół Drogi zatrzymuje się wszędzie, a potem w ogóle, i drugą linię w relacji Pół Drogi - Cmentarz z pozostałymi przystankam (jak E-4 i E-8 przed tramwajem na Nowodwory).
Tym sposobem oszczędzam Naprawdę Dużo Kilometrów, więc półlinia też może być częstsza.
Załóżmy, że chwilowo nie dyskutuję z dogmatem, że zwykła linia cmentarna jest ultra ekspresem, acz - jak pewnie się domyślasz - nie zgadzam się z nim.
Ale gdybym miał strefować podaż, to bym zrobił to linią w pełnej relacji Koniec Świata - Cmentarz, która na odcinku Koniec Świata - Pół Drogi zatrzymuje się wszędzie, a potem w ogóle, i drugą linię w relacji Pół Drogi - Cmentarz z pozostałymi przystankam (jak E-4 i E-8 przed tramwajem na Nowodwory).
Tym sposobem oszczędzam Naprawdę Dużo Kilometrów, więc półlinia też może być częstsza.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tyle tylko, że na powrocie ultraekspresów nie będzie (tak jak było jedno E-6), więc z oszczędności kilometrów nici. trzeba poczekać na wykaz przystanków tych CEx i wtedy dopiero będzie można realnie ocenić ten pomysł.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jest dostępny tutaj: http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... etych-2020
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A w sumie czemu by miało ich nie być? Ja rozumiem, że wszystkie brygady będą wracały jako zwykłe cmentarne, bo przystanek dla wsiadających jest jeden, ale wydaje mi się, że rozdzielając potoki w obie strony można zyskać sporo.
No i jednak nie potrafię poważnie rozmawiać o pomyśle, w myśl którego jakaś linia będzie się zatrzymywać na Radiowej, a na Ratuszu nie. No nie potrafię. Toć to nie ma nic wspólnego ze stopniowaniem podaży - na Radiowej będzie autobusów tyle samo, a na Ratuszu połowa...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Myślę, że jednak ekspresy będą wracać na pusto. Choć i w tę drugą mogą jeździć na pusto. Bo przystanki są raczej w średnich generatorach potoku.
ŁK
O to właśnie chodzi, do południa na pusto wracają z cmentarzy, a potem na pusto lecą na cmentarze.
To te ekspresy po południu będą jeździły z cmentarzy?
Z komunikatu wynika, że tylko w jedną stronę. Zresztą byłoby za dużo zamieszania przy cmentarzach.
ŁK
Ale chyba tak nie będzie? Z komunikatu wynika, że wszystkie ekspresy będą jeździły tylko w stronę cmentarzy. Pewnie dlatego, że przy powrocie łatwiej pilnować, żeby autobusy nie były przepełnione?
Pomysł niezły, wykonanie słabe. Bez zaskoczenia.fik pisze: ↑22 paź 2020, 22:33A w sumie czemu by miało ich nie być? Ja rozumiem, że wszystkie brygady będą wracały jako zwykłe cmentarne, bo przystanek dla wsiadających jest jeden, ale wydaje mi się, że rozdzielając potoki w obie strony można zyskać sporo.
No i jednak nie potrafię poważnie rozmawiać o pomyśle, w myśl którego jakaś linia będzie się zatrzymywać na Radiowej, a na Ratuszu nie. No nie potrafię. Toć to nie ma nic wspólnego ze stopniowaniem podaży - na Radiowej będzie autobusów tyle samo, a na Ratuszu połowa...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wbrew pozorom, myślę że jednokierunkowość ekspresowych cmentarek ma jakiś sens. W stronę cmentarza i tak większość pasażerów jedzie do przystanku końcowego, więc jest mniejsze ryzyko ze autobus kogoś "porwie". Co innego wracajac z cmentarza, wtedy przystanki na których zatrzymuje się lub nie dana linia są już bardzo istotne i nie trudno o pomyłkę.
Ergo: po południu na cmentarz autobusem nie dojedziesz
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nic z tych rzeczy. Dojedziesz cały dzień, w stronę cmentarzy zwyklakiem 7-18/18:30 i ekspresem 8-17. Powrót tylko zwyklakiem 7-19. Wozy z ekspresów mają wracać jako zwyklaki choć i tak wszystko pewnie będzie zależne od sytuacji.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.