I właśnie wymyśliłeś trasę omijająca piaseczyński cmentarz.BJ pisze:W Piasecznie też jest cmentarz.
Taka linia mogłaby jechać sobie z Wilanowskiej trasą 709 aż do PKP Piaseczno, gdzie odbijałaby w prawo i dalej trasą 727 do Antoninowa.
Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Marki i Piaseczno tak, ale Cmentarz Południowy to raczej dla Warszawy jestSzeregowy_Równoległy pisze:Pewnie, warszawski ZTM zamiast zapewniać komunikację warszawskim cmentarzom powinien gremialnie zapłakać nad losem biednego Piaseczna lub Marek.
No i tu pytanie, jak z taką hipotetyczną Cxx zrobić? Do granicy Warszawy przystanki i dalej jazda bez zatrzymywania się, aż do bramy cmentarza?
Z tym, że o ile dobrze pamiętam, to w Antoninowie jest mało miejsca...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Za darmo by tego nie robiłSzeregowy_Równoległy pisze:Pewnie, warszawski ZTM zamiast zapewniać komunikację warszawskim cmentarzom powinien gremialnie zapłakać nad losem biednego Piaseczna lub Marek.
Nie.drapka pisze:A czy poza uruchomieniem 409 dzisiejszy dzień znajduje jakiekolwiek odzwierciedlenie w komunikacji w okolicach cmantarzy?
A wczoraj i przedwczoraj naprawdę sporo osób pytało, czy linie cmentarne kursują również 2.11.
[ Dodano: |2 Lis 2009|, 2009 16:48 ]
Chodzi mi o cmentarz nieopodal ZP Lamina, bodaj na ulicy Julianowskiej.Tm pisze:I właśnie wymyśliłeś trasę omijająca piaseczyński cmentarz.
Jest to kawałek od Laminy, a jeśli zbyt duży jest ten kawałek, to można to cudo wygiąć przez Okulickiego do Julianowskiej, a potem w Armii Krajowej i znowu na Laminie w Okulickiego, aby skręcić w Wojska Polskiego. Potem w Kusocińskiego w lewo i dalej jak 709 do PKP.
[ Dodano: |2 Lis 2009|, 2009 16:52 ]
Jeśli by zrobić jak napisałem, ostatnim przystankiem mogłoby być PKP Piaseczno, a potem jeszcze Zalesie i coś w Głoskowie.Wolfchen pisze:No i tu pytanie, jak z taką hipotetyczną Cxx zrobić? Do granicy Warszawy przystanki i dalej jazda bez zatrzymywania się, aż do bramy cmentarza?
Nie aż tak mało, jak się wydaje. Zawsze można zamknąć ten kawałek parkingu dla samochodów.Wolfchen pisze:Z tym, że o ile dobrze pamiętam, to w Antoninowie jest mało miejsca...
Poza tym kawałek dalej za obecną pętlą powstała nowa zawrotka i nowy parking.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Po pierwsze C70 powinno wrócić na Trasę W-Z, by pasażerowie do niej wrócili. Teraz jest to dubel 170, a nie jej wsparcie, bo w samym 170 od metra w stronę Pragi była spora nadpodaż. C70 kursujące tą samą trasą nie ma sensu.
A po drugie znów zapomniano o tym, że z bramy Cm. Bródnowskiego od strony Budowlanej korzystają masy ludzi. Gdzie nie spojrzeć, dziki tłum, a do autobusu bądź tramwaju trzeba było kawałek przejść. C56 powinno powrócić na dawną trasę, a C76 mogłoby zystać wydłużone. Wtedy i korzystający z tej bramy otrzymaliby większą różnorodność połączeń, i linia zyskałaby na znaczeniu. Mam nadzieję, że ZTM w przyszłym roku coś w tej sprawie zmieni.
A po drugie znów zapomniano o tym, że z bramy Cm. Bródnowskiego od strony Budowlanej korzystają masy ludzi. Gdzie nie spojrzeć, dziki tłum, a do autobusu bądź tramwaju trzeba było kawałek przejść. C56 powinno powrócić na dawną trasę, a C76 mogłoby zystać wydłużone. Wtedy i korzystający z tej bramy otrzymaliby większą różnorodność połączeń, i linia zyskałaby na znaczeniu. Mam nadzieję, że ZTM w przyszłym roku coś w tej sprawie zmieni.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
@ C51
W zeszłym roku były dwa przeguby na 24 brygady. Za mało, b było odczuwalne. C51 ma głównie problem w tym, ze ma najlepszą lokalizację na Powązkach do realizowania przejazdów międzypowązkowskich, do czego swoją solówkowatością się nie nadaje. Dalej solówki (zgodnie z relacjami kierowców) były w porządku.
@ Cm. Północny
Tam rządzi MZA
@ Rozkłady
Kilka linii o mniejszych ilościach wozów i mniej narażonych na bałagan na krańcach miało rozkłady minutowe. Większość cmentarnych jeździ według dyspozycji, by płynnie móc rozwiązywać problemy z ludzkością.
@ Budowlana
Mi się marzy, by C76 pojechało przez Bartniczą na Podgrodzie, a C56 skończyło na pętli Pożarowa. Tylko na odcinku Stanniewicka - Budowlana (lub Syrokomli) trzeba by puszczać autobusy po nitce zachodniej. Pytanie, co na to inżynier ruchu.
@ Dw. Gdański.
Wydaje mi się, że ZDM to nawet wydał stosowne pismo, że na te dwa dni przeguby na wiadukcie są dozwolone. Ale pewności nie mam.
W zeszłym roku były dwa przeguby na 24 brygady. Za mało, b było odczuwalne. C51 ma głównie problem w tym, ze ma najlepszą lokalizację na Powązkach do realizowania przejazdów międzypowązkowskich, do czego swoją solówkowatością się nie nadaje. Dalej solówki (zgodnie z relacjami kierowców) były w porządku.
@ Cm. Północny
Tam rządzi MZA
@ Rozkłady
Kilka linii o mniejszych ilościach wozów i mniej narażonych na bałagan na krańcach miało rozkłady minutowe. Większość cmentarnych jeździ według dyspozycji, by płynnie móc rozwiązywać problemy z ludzkością.
@ Budowlana
Mi się marzy, by C76 pojechało przez Bartniczą na Podgrodzie, a C56 skończyło na pętli Pożarowa. Tylko na odcinku Stanniewicka - Budowlana (lub Syrokomli) trzeba by puszczać autobusy po nitce zachodniej. Pytanie, co na to inżynier ruchu.
@ Dw. Gdański.
Wydaje mi się, że ZDM to nawet wydał stosowne pismo, że na te dwa dni przeguby na wiadukcie są dozwolone. Ale pewności nie mam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
W zeszłym roku autobusy to pod bramę już nie podjeżdżały. A gdyby chociaż odgrodzić pas po którym przejeżdżałyby autobusy taśmą biało-czerwoną i postawić słupki co kilka metrów, myślę, że nie byłoby problemu z ludzmi.jgas pisze:W zeszłym roku autobusy C56 z trudem przejeżdżały Budowlaną. Grupki pieszych spacerowały zygzakiem po ulicy, reagując wielkim bulwersem, że ktoś śmie na nich trąbić. Moim zdaniem oddzielenie ruchu kołowego i pieszego tak jak w tym roku jest bezpieczniejsze.
A mi się marzy, by C76 na całej długości przejeżdżało Budowlaną i by zostały wprowadzone kursy wariantowe 120 na tydzień przed świętami i w same święta. Wtedy (gdyby C56 również podjeżdżało pod bramę) układ linii byłby idealny.pawcio pisze:@ Budowlana
Mi się marzy, by C76 pojechało przez Bartniczą na Podgrodzie, a C56 skończyło na pętli Pożarowa. Tylko na odcinku Stanniewicka - Budowlana (lub Syrokomli) trzeba by puszczać autobusy po nitce zachodniej. Pytanie, co na to inżynier ruchu.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Luźny pomysł.
Korekta trasy linii 198 na 1 listopada: Stara Miłosna, (...), Moniuszki, Kilińskiego, Kościelna, Głowackiego, PKP Wesoła. Tymczasowy dodatkowy przystanek na przeciwko Domu Seniora przy skrzyżowaniu Kilińskiego i Kościelnej - blisko wejścia do drugiej bramy cmentarza w Wesołej, jedynego chyba cmentarza gdzie co roku dojazd możliwy jest w zasadzie tylko autami. Można co prawda wysiąść ze 198 na Moniuszki i iść dalszy odcinek do głównego wejścia pod górę. Ale dla osób starszych to często trudne. Drugie wejście byłoby bliżej i z praktycznie płaskim podejściem przez lasek.
Korekta trasy linii 198 na 1 listopada: Stara Miłosna, (...), Moniuszki, Kilińskiego, Kościelna, Głowackiego, PKP Wesoła. Tymczasowy dodatkowy przystanek na przeciwko Domu Seniora przy skrzyżowaniu Kilińskiego i Kościelnej - blisko wejścia do drugiej bramy cmentarza w Wesołej, jedynego chyba cmentarza gdzie co roku dojazd możliwy jest w zasadzie tylko autami. Można co prawda wysiąść ze 198 na Moniuszki i iść dalszy odcinek do głównego wejścia pod górę. Ale dla osób starszych to często trudne. Drugie wejście byłoby bliżej i z praktycznie płaskim podejściem przez lasek.
-
- Posty: 2114
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Też o tym myślałemAndrzej pisze: ↑16 paź 2018, 18:05Luźny pomysł.
Korekta trasy linii 198 na 1 listopada: Stara Miłosna, (...), Moniuszki, Kilińskiego, Kościelna, Głowackiego, PKP Wesoła. Tymczasowy dodatkowy przystanek na przeciwko Domu Seniora przy skrzyżowaniu Kilińskiego i Kościelnej - blisko wejścia do drugiej bramy cmentarza w Wesołej, jedynego chyba cmentarza gdzie co roku dojazd możliwy jest w zasadzie tylko autami. Można co prawda wysiąść ze 198 na Moniuszki i iść dalszy odcinek do głównego wejścia pod górę. Ale dla osób starszych to często trudne. Drugie wejście byłoby bliżej i z praktycznie płaskim podejściem przez lasek.
W dniach 27-31.10 oraz 3-4.11 kursują dodatkowo linie C11 (Bródno-Podgrodzie - Powązki-Cm. Wojskowy) oraz C27 (Bródno-Podgrodzie - Plac Grzybowski)
Na jakich przystankach będzie stawało C27 w tej wersji?
Z dużym prawdopodobieństwem tak: BRÓDNO-PODGRODZIE, SZPITAL BRÓDNOWSKI, CHODECKA, BALKONOWA, CM. BRÓDNOWSKI, KOŁOWA, RONDO ŻABA, DWORZEC WILEŃSKI, PARK PRASKI, STARE MIASTO, PL. BANKOWY, KRÓLEWSKA, METRO ŚWIĘTOKRZYSKA (tylko do pl. Grzybowskiego), PL. GRZYBOWSKI. Nie wiadomo tylko czy Szwedzka w ogóle wystąpi w kierunku pl. Grzybowskiego, a Inżynierska i Bródnowska w kierunku Bródna....
Odpowiedź na post z tematu: Rozkłady tramwajowe (sezon 2018/2019)
Jest lepszy numer. Wg rozkładu linia C27 jedzie na Bródno przez Szwedzką i tak kierowcy jeżdżą, a wg komunikatu na stronie ZTM jak i na przystankach, jedzie przez Wileńską i 11 Listopada i staje na Wileńskim razem ze 169.