Komunikacja cmentarna

Moderator: Wiliam

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 02 lis 2009, 15:26

BJ pisze:W Piasecznie też jest cmentarz.

Taka linia mogłaby jechać sobie z Wilanowskiej trasą 709 aż do PKP Piaseczno, gdzie odbijałaby w prawo i dalej trasą 727 do Antoninowa.
I właśnie wymyśliłeś trasę omijająca piaseczyński cmentarz.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 lis 2009, 15:29

Szeregowy_Równoległy pisze:Pewnie, warszawski ZTM zamiast zapewniać komunikację warszawskim cmentarzom powinien gremialnie zapłakać nad losem biednego Piaseczna lub Marek.
Marki i Piaseczno tak, ale Cmentarz Południowy to raczej dla Warszawy jest :P

No i tu pytanie, jak z taką hipotetyczną Cxx zrobić? Do granicy Warszawy przystanki i dalej jazda bez zatrzymywania się, aż do bramy cmentarza? :-k

Z tym, że o ile dobrze pamiętam, to w Antoninowie jest mało miejsca...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 02 lis 2009, 16:48

Szeregowy_Równoległy pisze:Pewnie, warszawski ZTM zamiast zapewniać komunikację warszawskim cmentarzom powinien gremialnie zapłakać nad losem biednego Piaseczna lub Marek.
Za darmo by tego nie robił :>
drapka pisze:A czy poza uruchomieniem 409 dzisiejszy dzień znajduje jakiekolwiek odzwierciedlenie w komunikacji w okolicach cmantarzy?
Nie.
A wczoraj i przedwczoraj naprawdę sporo osób pytało, czy linie cmentarne kursują również 2.11.

[ Dodano: |2 Lis 2009|, 2009 16:48 ]
Tm pisze:I właśnie wymyśliłeś trasę omijająca piaseczyński cmentarz.
Chodzi mi o cmentarz nieopodal ZP Lamina, bodaj na ulicy Julianowskiej.
Jest to kawałek od Laminy, a jeśli zbyt duży jest ten kawałek, to można to cudo wygiąć przez Okulickiego do Julianowskiej, a potem w Armii Krajowej i znowu na Laminie w Okulickiego, aby skręcić w Wojska Polskiego. Potem w Kusocińskiego w lewo i dalej jak 709 do PKP.

[ Dodano: |2 Lis 2009|, 2009 16:52 ]
Wolfchen pisze:No i tu pytanie, jak z taką hipotetyczną Cxx zrobić? Do granicy Warszawy przystanki i dalej jazda bez zatrzymywania się, aż do bramy cmentarza?
Jeśli by zrobić jak napisałem, ostatnim przystankiem mogłoby być PKP Piaseczno, a potem jeszcze Zalesie i coś w Głoskowie.
Wolfchen pisze:Z tym, że o ile dobrze pamiętam, to w Antoninowie jest mało miejsca...
Nie aż tak mało, jak się wydaje. Zawsze można zamknąć ten kawałek parkingu dla samochodów.
Poza tym kawałek dalej za obecną pętlą powstała nowa zawrotka i nowy parking.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 02 lis 2009, 17:12

Kombinujesz jak koń pod górę.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 02 lis 2009, 17:13

Tm pisze:Kombinujesz jak koń pod górę.
Owszem.
A co, teraz jest lepiej?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 02 lis 2009, 19:11

Po pierwsze C70 powinno wrócić na Trasę W-Z, by pasażerowie do niej wrócili. Teraz jest to dubel 170, a nie jej wsparcie, bo w samym 170 od metra w stronę Pragi była spora nadpodaż. C70 kursujące tą samą trasą nie ma sensu.

A po drugie znów zapomniano o tym, że z bramy Cm. Bródnowskiego od strony Budowlanej korzystają masy ludzi. Gdzie nie spojrzeć, dziki tłum, a do autobusu bądź tramwaju trzeba było kawałek przejść. C56 powinno powrócić na dawną trasę, a C76 mogłoby zystać wydłużone. Wtedy i korzystający z tej bramy otrzymaliby większą różnorodność połączeń, i linia zyskałaby na znaczeniu. Mam nadzieję, że ZTM w przyszłym roku coś w tej sprawie zmieni.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 02 lis 2009, 20:11

W zeszłym roku autobusy C56 z trudem przejeżdżały Budowlaną. Grupki pieszych spacerowały zygzakiem po ulicy, reagując wielkim bulwersem, że ktoś śmie na nich trąbić. Moim zdaniem oddzielenie ruchu kołowego i pieszego tak jak w tym roku jest bezpieczniejsze.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 lis 2009, 21:46

@ C51
W zeszłym roku były dwa przeguby na 24 brygady. Za mało, b było odczuwalne. C51 ma głównie problem w tym, ze ma najlepszą lokalizację na Powązkach do realizowania przejazdów międzypowązkowskich, do czego swoją solówkowatością się nie nadaje. Dalej solówki (zgodnie z relacjami kierowców) były w porządku.

@ Cm. Północny
Tam rządzi MZA

@ Rozkłady
Kilka linii o mniejszych ilościach wozów i mniej narażonych na bałagan na krańcach miało rozkłady minutowe. Większość cmentarnych jeździ według dyspozycji, by płynnie móc rozwiązywać problemy z ludzkością.

@ Budowlana
Mi się marzy, by C76 pojechało przez Bartniczą na Podgrodzie, a C56 skończyło na pętli Pożarowa. Tylko na odcinku Stanniewicka - Budowlana (lub Syrokomli) trzeba by puszczać autobusy po nitce zachodniej. Pytanie, co na to inżynier ruchu.

@ Dw. Gdański.
Wydaje mi się, że ZDM to nawet wydał stosowne pismo, że na te dwa dni przeguby na wiadukcie są dozwolone. Ale pewności nie mam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 03 lis 2009, 1:02

jgas pisze:W zeszłym roku autobusy C56 z trudem przejeżdżały Budowlaną. Grupki pieszych spacerowały zygzakiem po ulicy, reagując wielkim bulwersem, że ktoś śmie na nich trąbić. Moim zdaniem oddzielenie ruchu kołowego i pieszego tak jak w tym roku jest bezpieczniejsze.
W zeszłym roku autobusy to pod bramę już nie podjeżdżały. A gdyby chociaż odgrodzić pas po którym przejeżdżałyby autobusy taśmą biało-czerwoną i postawić słupki co kilka metrów, myślę, że nie byłoby problemu z ludzmi.
pawcio pisze:@ Budowlana
Mi się marzy, by C76 pojechało przez Bartniczą na Podgrodzie, a C56 skończyło na pętli Pożarowa. Tylko na odcinku Stanniewicka - Budowlana (lub Syrokomli) trzeba by puszczać autobusy po nitce zachodniej. Pytanie, co na to inżynier ruchu.
A mi się marzy, by C76 na całej długości przejeżdżało Budowlaną i by zostały wprowadzone kursy wariantowe 120 na tydzień przed świętami i w same święta. Wtedy (gdyby C56 również podjeżdżało pod bramę) układ linii byłby idealny.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 16 paź 2018, 18:05

Luźny pomysł.
Korekta trasy linii 198 na 1 listopada: Stara Miłosna, (...), Moniuszki, Kilińskiego, Kościelna, Głowackiego, PKP Wesoła. Tymczasowy dodatkowy przystanek na przeciwko Domu Seniora przy skrzyżowaniu Kilińskiego i Kościelnej - blisko wejścia do drugiej bramy cmentarza w Wesołej, jedynego chyba cmentarza gdzie co roku dojazd możliwy jest w zasadzie tylko autami. Można co prawda wysiąść ze 198 na Moniuszki i iść dalszy odcinek do głównego wejścia pod górę. Ale dla osób starszych to często trudne. Drugie wejście byłoby bliżej i z praktycznie płaskim podejściem przez lasek.

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 16 paź 2018, 22:02

Andrzej pisze:
16 paź 2018, 18:05
Luźny pomysł.
Korekta trasy linii 198 na 1 listopada: Stara Miłosna, (...), Moniuszki, Kilińskiego, Kościelna, Głowackiego, PKP Wesoła. Tymczasowy dodatkowy przystanek na przeciwko Domu Seniora przy skrzyżowaniu Kilińskiego i Kościelnej - blisko wejścia do drugiej bramy cmentarza w Wesołej, jedynego chyba cmentarza gdzie co roku dojazd możliwy jest w zasadzie tylko autami. Można co prawda wysiąść ze 198 na Moniuszki i iść dalszy odcinek do głównego wejścia pod górę. Ale dla osób starszych to często trudne. Drugie wejście byłoby bliżej i z praktycznie płaskim podejściem przez lasek.
Też o tym myślałem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 paź 2018, 14:47

W dniach 27-31.10 oraz 3-4.11 kursują dodatkowo linie C11 (Bródno-Podgrodzie - Powązki-Cm. Wojskowy) oraz C27 (Bródno-Podgrodzie - Plac Grzybowski)

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 paź 2018, 15:15

Na jakich przystankach będzie stawało C27 w tej wersji?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 paź 2018, 17:45

ashir pisze:
20 paź 2018, 15:15
Na jakich przystankach będzie stawało C27 w tej wersji?
Z dużym prawdopodobieństwem tak: BRÓDNO-PODGRODZIE, SZPITAL BRÓDNOWSKI, CHODECKA, BALKONOWA, CM. BRÓDNOWSKI, KOŁOWA, RONDO ŻABA, DWORZEC WILEŃSKI, PARK PRASKI, STARE MIASTO, PL. BANKOWY, KRÓLEWSKA, METRO ŚWIĘTOKRZYSKA (tylko do pl. Grzybowskiego), PL. GRZYBOWSKI. Nie wiadomo tylko czy Szwedzka w ogóle wystąpi w kierunku pl. Grzybowskiego, a Inżynierska i Bródnowska w kierunku Bródna....

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 paź 2018, 13:00

Odpowiedź na post z tematu: Rozkłady tramwajowe (sezon 2018/2019)
Łukasz pisze:
28 paź 2018, 9:39


Trochę nie ten temat, ale czy C27 naprawdę na Wileńskim nie mogło jeździć z tego samego przystanku, co 169? Ta Szwedzka jest tak istotna?
Jest lepszy numer. Wg rozkładu linia C27 jedzie na Bródno przez Szwedzką i tak kierowcy jeżdżą, a wg komunikatu na stronie ZTM jak i na przystankach, jedzie przez Wileńską i 11 Listopada i staje na Wileńskim razem ze 169.

ODPOWIEDZ