Komunikacja w trakcie remontu wiaduktów Trasy Łazienkowskiej

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sty 2022, 11:33

Mam taki chory pomysł, żeby dać jakies 462, od Saskiej, TŁ, zjazd na Wislostrade, Lazienkowska, Rozbrat, znów do Wislostrady, wjazd na górę, do Metra Politechnika. Z powrotem analogicznie, do Saskiej (kryterium uliczne jakieś).
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 sty 2022, 11:35

No rzeczywiście chory :term:

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sty 2022, 12:56

Emyl pisze:No rzeczywiście chory :term:
Wiesz, oni proponują dojście 700 metrów. To jakies 10 minut chyba - i to od jedynego 141. Rano na lekcje może być ciężko :)
ŁK

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 24 sty 2022, 13:11

Faktycznie jest problem ze znacznym pogorszeniem obsługi tej okolicy. 109, 162 czy 171 prowadza prostopadle do skasowanego połączenia (Praga Pd., :mewa: Politechnika, Ochota, Dolny Mokotów). Jeśli Łazienkowska/Piękna/Koszykowa nie staną, to może dodatkowe kursy skrócone 159 Sielce-Plac Zawiszy?
Autobus Czerwon pisze:
22 sty 2022, 13:44
Ja bym się osobiście nawet zastanowił czy nie mogłoby tak zostać już na stałe.
Do tego potrzeba i tak będzie większej przebudowy (windy). Więc lepiej już docelowo przystanek u góry na wyspie, tak by na prawo od niego był prawoskręt W->S.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 sty 2022, 14:40

Łukasz pisze:
24 sty 2022, 11:33
Mam taki chory pomysł, żeby dać jakies 462, od Saskiej, TŁ, zjazd na Wislostrade, Lazienkowska, Rozbrat, znów do Wislostrady, wjazd na górę, do Metra Politechnika. Z powrotem analogicznie, do Saskiej (kryterium uliczne jakieś).
To już chyba lepiej M. Politechnika - Waryńskiego - Pl. Konstytucji - Piękna - Górnośląska - Myśliwiecka - Łazienkowska - Solec - Most Łazienkowski - Al. USA - Urugwajska - Lizbońska - Saska - Brazylijska - Międzynarodowa - Al. USA i z powrotem tą samą trasą do M. Politechnika.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 sty 2022, 19:12

Wspaniała okazja żeby skrócić 109 i 171, a z Centralnego puścić jakąś sensowną linię na Bartycką.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 24 sty 2022, 19:17

Mi się w głowie nie mieści że przeplotki od końca wiaduktów zajmują taki hektar że już nie można skorzystać z przystanków na Torwarze. Ba! Że nie można tam zrobić jakichś czasowych przystanków bliżej Rozbratu. Bo rozumiem że inwestycja to wiadukt? Czy nasypy aż do mostu wraz wjazdam/wyjazdami z łącznic węzła z Wisłostradą też?
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 sty 2022, 19:22

No bo priorytetem nie jest zapewnienie nieprzerwanej i niepogorszonej obsługi zbiorkomem - po raz kolejny miasto udowodniło, że ma tę kwestię koło tyłka, a projektowali to chyba ludzie poruszający się głównie samochodami albo w ostateczności metrem :term:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 sty 2022, 19:33

Wiliam pisze:
24 sty 2022, 19:17
Mi się w głowie nie mieści że przeplotki od końca wiaduktów zajmują taki hektar że już nie można skorzystać z przystanków na Torwarze. Ba! Że nie można tam zrobić jakichś czasowych przystanków bliżej Rozbratu. Bo rozumiem że inwestycja to wiadukt? Czy nasypy aż do mostu wraz wjazdam/wyjazdami z łącznic węzła z Wisłostradą też?
Rozbrat chyba był nie do uratowania, skoro zatoki są w zasadzie styczne do ściany oporowej, a i dojścia do nich będą istotnie przebudowywane. Torwar w stronę Śródmieścia to zapewne kwestia tego, jak wcześnie buspas ma uciekać na lewo, by go wyplątać z korka samochodowego. Ale że nie pokazano obrazka z tej przeplotki to ciężko cokolwiek jednoznacznie wyrokować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 sty 2022, 19:41

W tej sytuacji powinien się przenosić na lewo na wysokości Paryskiej, skoro nie ma obsługiwać Torwaru, to nie ma powodu, by plątał się ze zjazdami i wjazdami z Wału i Wisłostrady.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 sty 2022, 20:00

A co z obsługą Wału Miedzeszyńskiego?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 sty 2022, 20:03

To samo co z Torwarem. Albo jeszcze bardziej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 sty 2022, 20:18

Wał jest mniej istotny, niż Torwar. Brak przesiadek i względna bliskość Saskiej z dużo lepszą ofertą w różnych kierunkach. Zmierzałem do tego, że jeśli już mówimy A, to należy powiedzieć B. A tutaj mamy wszystko na pół gwizdka...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 sty 2022, 21:02

Tak patrząc, to optymalnym miejscem na przelot chyba powinien być odcinek między zjazdem za Wał a wyjazdem z niego. Na logikę tam samochodów powinno być najmniej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sty 2022, 21:52

pawcio pisze:Tak patrząc, to optymalnym miejscem na przelot chyba powinien być odcinek między zjazdem za Wał a wyjazdem z niego. Na logikę tam samochodów powinno być najmniej.
No ogólnie wtedy można by wyrzucić prawy pas na dół, ale panie, kto by to malował.
ŁK

ODPOWIEDZ