Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
Przy "Kanale Gocławskim" nie staje ani 141 ani 188, z uwagi na trudności w dostaniu się na skrajny pas w/z Al. Stanów Zjednoczonych. I właśnie w tym cały problem.
Wiedziałem, że wyskoczysz z tym przystankiem "Fieldorfa" dla 146 , tylko że to jest linia peryferyjna dla Falenicy i Wału Miedzeszyńskiego, a nie Gocławia.
Więc proponuję nie sprzeczać się głupio na argumenty, tym bardziej że każdy przytacza takie, jakie są mu bliskie. A skoro sam uważasz, że linia zwykła jest na Ostrobramskiej potrzebna, to nie ma sensu prowadzić sporu, tylko zgłosić potrzebę jej powstania. A skoro powstanie, to obsłuży i Kanał Gocławski i Wał Miedzeszyński i Torwar.
Wiedziałem, że wyskoczysz z tym przystankiem "Fieldorfa" dla 146 , tylko że to jest linia peryferyjna dla Falenicy i Wału Miedzeszyńskiego, a nie Gocławia.
Więc proponuję nie sprzeczać się głupio na argumenty, tym bardziej że każdy przytacza takie, jakie są mu bliskie. A skoro sam uważasz, że linia zwykła jest na Ostrobramskiej potrzebna, to nie ma sensu prowadzić sporu, tylko zgłosić potrzebę jej powstania. A skoro powstanie, to obsłuży i Kanał Gocławski i Wał Miedzeszyński i Torwar.
kangoo2, Ja mieszkam niemal dokładnie pomiędzy przystankami Os. Wilga i Centrum Optyki i w obie strony muszę trochę dojść (ok. 700 m) ,mimo że, gdyby ZTM coś wymyślił, to miałbym autobus pod nosem. Mimo to nie narzekam, gdyż z jednej strony mam bardzo dobry dojazd do Centrum i Metra pięćsetkami, a z drugiej na Pragę i na Wschodni (509, 123), oraz na TK (111). Ty jednak chcesz, by ludzie ze Słonecznego Stoku mieli autobus pod domem, kosztem innych (pisałeś już np. o zamianie 520 w 1xx, nikt z forum nie poparł twojego pomysłu). Cóż, przydała by się jakaś linia zwykła, o dobrej częstotliwości, ale nie kosztem obecnych czerwoniaków. O ile mają dobrą częstotliwość w DP, o tyle w DŚ jest słabiutko
Jest to 158, ale nie jeździ przez Kanał Gocławskirhemek pisze: zreszta jest jedna , dobra kursująca o ile pamietam na centralny przez kinową.
Tak, najlepiej zamien 520 w linię zwyklą...
Powtarzam; ten uklad komunikacyjny na trasie łazienkowskiej sprawdza sie obecnie, i niestety miasto jest za biedne, żeby spełniać postulaty pojedyńczych osób. Ja na przystanek też mam trochę i nie narzekam.
A może chcesz mieć tak jak ja tylko jedną linię do centrum?
Powtarzam; ten uklad komunikacyjny na trasie łazienkowskiej sprawdza sie obecnie, i niestety miasto jest za biedne, żeby spełniać postulaty pojedyńczych osób. Ja na przystanek też mam trochę i nie narzekam.
A może chcesz mieć tak jak ja tylko jedną linię do centrum?
Więc jeżeli miasto jest takie biedne, to może warto jest pomyśleć nad bezkosztowym usprawnieniem komunikacji poprzez przemianowanie np. 520 w linię zwykłą. I tak pewnie wycofanie jej z Chomiczówki to tylko kwestia czasu, więc może warto wtedy uczynić z niej silnego zwyklaka na trasie: Marysin-Centrum. Ta sama linia, a pozwoli obsłużyć komunikacyjnie zaniedbywane dotąd rejony.
10 raz to samo Rozmawia sie z toba jak z bootemkangoo2 pisze:Więc jeżeli miasto jest takie biedne, to może warto jest pomyśleć nad bezkosztowym usprawnieniem komunikacji poprzez przemianowanie np. 520 w linię zwykłą. I tak pewnie wycofanie jej z Chomiczówki to tylko kwestia czasu, więc może warto wtedy uczynić z niej silnego zwyklaka na trasie: Marysin-Centrum. Ta sama linia, a pozwoli obsłużyć komunikacyjnie zaniedbywane dotąd rejony.
Ponadto ja nie rozumiem, co to znaczy "bezkosztowo". Czas dodany o wartość ew. zatrzymań i wymian na tych słabo wykorzystywanych przystankach musisz włączyć do czasu przejazdu obecnych pasażerów, więc przestań łaskawie (kangoo2) pleść bzdury, że "bezkosztowo".
[ Dodano: 2007-12-28, 13:58 ]
[ Dodano: 2007-12-28, 13:58 ]
Popraw cytowanierhemek pisze:Rozmawia sie z toba jak z bootem
Ciekawe czy jest możliwa likwidacja przystanku Kanał Gocławski?Colony pisze:Prawda jest taka, że potoki w tych relacjach są nikłe. A w tym rejonie czerwone zatrzymują się na 90% przystanków. Nie pieprz mi proszę o cierpieniach jakie przypadają ze śladowej obsługi tak ważnych przystanków jak Kanał Gocławski (...)
On jest tylko po to, by podbijał 'statystyczne przyspieszenie' linii czerwonych.
A komu by właściwie służyła? Co by mogła ominąć? Bo jadąc tylko od Witolina to ostatnim przystankiem do zatrzymania powinien być Przyczółek. Potem tym by mogła się różnić od pośpiechów, że minęłaby Saską i Marszałkowską..Jarek pisze:Uwaga!
Chciałbym poznać Wasze zdanie, nie pytajcie dlaczego.
Czy linia E-x (w miejsce 405) ma jakikolwiek sens z Os. Ostrobramska? Jak sądzicie, ilu pasażerów byłoby zainteresowanych takimi przejazdami do metra? A gdyby linia jeździła Łukowską?
Liczę na owocną dyskusję.
W sumie Rozdroże też by można wywalić. Fajna by była linia co po Politechnice następny przystanek ma na Przyczółku.. Ekspresowa dowózka do metra dla Pragi przy TŁ.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
Dobra koncepcja, chociaż Rozdroże moim zdaniem mogłoby zostać.Andrzej pisze:Bo jadąc tylko od Witolina to ostatnim przystankiem do zatrzymania powinien być Przyczółek. Potem tym by mogła się różnić od pośpiechów, że minęłaby Saską i Marszałkowską..
W sumie Rozdroże też by można wywalić. Fajna by była linia co po Politechnice następny przystanek ma na Przyczółku.. Ekspresowa dowózka do metra dla Pragi przy TŁ.