Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 28 gru 2007, 11:06

Przy "Kanale Gocławskim" nie staje ani 141 ani 188, z uwagi na trudności w dostaniu się na skrajny pas w/z Al. Stanów Zjednoczonych. I właśnie w tym cały problem.
Wiedziałem, że wyskoczysz z tym przystankiem "Fieldorfa" dla 146 =D> , tylko że to jest linia peryferyjna dla Falenicy i Wału Miedzeszyńskiego, a nie Gocławia.

Więc proponuję nie sprzeczać się głupio na argumenty, tym bardziej że każdy przytacza takie, jakie są mu bliskie. A skoro sam uważasz, że linia zwykła jest na Ostrobramskiej potrzebna, to nie ma sensu prowadzić sporu, tylko zgłosić potrzebę jej powstania. A skoro powstanie, to obsłuży i Kanał Gocławski i Wał Miedzeszyński i Torwar.

bruno
Posty: 351
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:49
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bruno » 28 gru 2007, 11:16

kangoo2, Ja mieszkam niemal dokładnie pomiędzy przystankami Os. Wilga i Centrum Optyki i w obie strony muszę trochę dojść (ok. 700 m) ,mimo że, gdyby ZTM coś wymyślił, to miałbym autobus pod nosem. Mimo to nie narzekam, gdyż z jednej strony mam bardzo dobry dojazd do Centrum i Metra pięćsetkami, a z drugiej na Pragę i na Wschodni (509, 123), oraz na TK (111). Ty jednak chcesz, by ludzie ze Słonecznego Stoku mieli autobus pod domem, kosztem innych (pisałeś już np. o zamianie 520 w 1xx, nikt z forum nie poparł twojego pomysłu). Cóż, przydała by się jakaś linia zwykła, o dobrej częstotliwości, ale nie kosztem obecnych czerwoniaków. O ile mają dobrą częstotliwość w DP, o tyle w DŚ jest słabiutko
rhemek pisze: zreszta jest jedna , dobra kursująca o ile pamietam na centralny przez kinową.
Jest to 158, ale nie jeździ przez Kanał Gocławski

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 28 gru 2007, 11:23

Drodzy Koledzy, ale 158 nie jeździ przez ciąg Trasy Łazienkowskiej. Czytajcie proszę ze zrozumieniem. A faktycznie 520 to taka linia mega-przyspieszona, że aż się kurzy jak jedzie. :D Dla niej szczególnie dodanie kilku przystanków to byłby na pewno DRAMAT, od razu minuta w plecy!!! :D

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 28 gru 2007, 12:33

Tak, najlepiej zamien 520 w linię zwyklą...
Powtarzam; ten uklad komunikacyjny na trasie łazienkowskiej sprawdza sie obecnie, i niestety miasto jest za biedne, żeby spełniać postulaty pojedyńczych osób. Ja na przystanek też mam trochę i nie narzekam.
A może chcesz mieć tak jak ja tylko jedną linię do centrum?

bruno
Posty: 351
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:49
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bruno » 28 gru 2007, 12:54

kangoo2 pisze:Drodzy Koledzy, ale 158 nie jeździ przez ciąg Trasy Łazienkowskiej.
A czy ja tak napisałem? Ja tylko cytuję Rhemka, a to, że on nie pamięta dokładnie tej linii to ani jego, ani moja wina ;)

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 28 gru 2007, 13:42

Więc jeżeli miasto jest takie biedne, to może warto jest pomyśleć nad bezkosztowym usprawnieniem komunikacji poprzez przemianowanie np. 520 w linię zwykłą. I tak pewnie wycofanie jej z Chomiczówki to tylko kwestia czasu, więc może warto wtedy uczynić z niej silnego zwyklaka na trasie: Marysin-Centrum. Ta sama linia, a pozwoli obsłużyć komunikacyjnie zaniedbywane dotąd rejony.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 28 gru 2007, 13:48

Powtarzasz się, a właściwego wątku nt. Ostrobramskiej nawet nie czytałeś.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 28 gru 2007, 13:49

kangoo2 pisze:Więc jeżeli miasto jest takie biedne, to może warto jest pomyśleć nad bezkosztowym usprawnieniem komunikacji poprzez przemianowanie np. 520 w linię zwykłą. I tak pewnie wycofanie jej z Chomiczówki to tylko kwestia czasu, więc może warto wtedy uczynić z niej silnego zwyklaka na trasie: Marysin-Centrum. Ta sama linia, a pozwoli obsłużyć komunikacyjnie zaniedbywane dotąd rejony.
10 raz to samo :) Rozmawia sie z toba jak z bootem :)

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 28 gru 2007, 13:57

Ponadto ja nie rozumiem, co to znaczy "bezkosztowo". Czas dodany o wartość ew. zatrzymań i wymian na tych słabo wykorzystywanych przystankach musisz włączyć do czasu przejazdu obecnych pasażerów, więc przestań łaskawie (kangoo2) pleść bzdury, że "bezkosztowo".

[ Dodano: 2007-12-28, 13:58 ]
rhemek pisze:Rozmawia sie z toba jak z bootem :)
Popraw cytowanie ;)

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 28 gru 2007, 14:24

Colony pisze:Prawda jest taka, że potoki w tych relacjach są nikłe. A w tym rejonie czerwone zatrzymują się na 90% przystanków. Nie pieprz mi proszę o cierpieniach jakie przypadają ze śladowej obsługi tak ważnych przystanków jak Kanał Gocławski (...)
Ciekawe czy jest możliwa likwidacja przystanku Kanał Gocławski?
On jest tylko po to, by podbijał 'statystyczne przyspieszenie' linii czerwonych.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 21 lut 2008, 20:34

Uwaga!

Chciałbym poznać Wasze zdanie, nie pytajcie dlaczego. ;-)
Czy linia E-x (w miejsce 405) ma jakikolwiek sens z Os. Ostrobramska? Jak sądzicie, ilu pasażerów byłoby zainteresowanych takimi przejazdami do metra? A gdyby linia jeździła Łukowską?

Liczę na owocną dyskusję.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 lut 2008, 20:44

Jarek pisze:Uwaga!

Chciałbym poznać Wasze zdanie, nie pytajcie dlaczego. ;-)
Czy linia E-x (w miejsce 405) ma jakikolwiek sens z Os. Ostrobramska? Jak sądzicie, ilu pasażerów byłoby zainteresowanych takimi przejazdami do metra? A gdyby linia jeździła Łukowską?

Liczę na owocną dyskusję.
A komu by właściwie służyła? Co by mogła ominąć? Bo jadąc tylko od Witolina to ostatnim przystankiem do zatrzymania powinien być Przyczółek. Potem tym by mogła się różnić od pośpiechów, że minęłaby Saską i Marszałkowską..

W sumie Rozdroże też by można wywalić. Fajna by była linia co po Politechnice następny przystanek ma na Przyczółku.. Ekspresowa dowózka do metra dla Pragi przy TŁ.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

marian
Posty: 416
Rejestracja: 27 cze 2007, 1:07
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: marian » 21 lut 2008, 20:45

Ale aż na Ursus?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 21 lut 2008, 20:48

Andrzej pisze:A komu by właściwie służyła?
Właśnie o to pytam.
Co by mogła ominąć?
Marszałkowską oraz Saską i/lub Przyczółek
marian pisze:Ale aż na Ursus?
To nie jest takie ważne. Chodzi mi o odcinek w prawobrzeżnej Warszawie.

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 21 lut 2008, 20:54

Andrzej pisze:Bo jadąc tylko od Witolina to ostatnim przystankiem do zatrzymania powinien być Przyczółek. Potem tym by mogła się różnić od pośpiechów, że minęłaby Saską i Marszałkowską..

W sumie Rozdroże też by można wywalić. Fajna by była linia co po Politechnice następny przystanek ma na Przyczółku.. Ekspresowa dowózka do metra dla Pragi przy TŁ.
Dobra koncepcja, chociaż Rozdroże moim zdaniem mogłoby zostać.

ODPOWIEDZ