Os. OstrobramskaJarek pisze:Andrzej pisze:Marszałkowską oraz Saską i/lub Przyczółek
Tarnowiecka // lub Centrum Optyki
Łukowska // (w zależności od wariantu trasy)
Zamieniecka
Rawar
Przyczółek Grochowski
-
-
-
-
-
-
-
-
Metro Politechnika
Moderator: Wiliam
I nie byłoby, że Gocław zapycha linię Pomysł niezły tylko czy Witolin by tym jeździł?Andrzej pisze:Bo jadąc tylko od Witolina to ostatnim przystankiem do zatrzymania powinien być Przyczółek. Potem tym by mogła się różnić od pośpiechów, że minęłaby Saską i Marszałkowską..
W sumie Rozdroże też by można wywalić. Fajna by była linia co po Politechnice następny przystanek ma na Przyczółku.. Ekspresowa dowózka do metra dla Pragi przy TŁ.
No pewnie.marian pisze:I nie byłoby, że Gocław zapycha linię Pomysł niezły tylko czy Witolin by tym jeździł?Andrzej pisze:Bo jadąc tylko od Witolina to ostatnim przystankiem do zatrzymania powinien być Przyczółek. Potem tym by mogła się różnić od pośpiechów, że minęłaby Saską i Marszałkowską..
W sumie Rozdroże też by można wywalić. Fajna by była linia co po Politechnice następny przystanek ma na Przyczółku.. Ekspresowa dowózka do metra dla Pragi przy TŁ.
Prosisz - masz IMHO pomysł jest do kitu. Znajomi, którzy jeżdżą codziennie rano od RAWARu do PNR mówią, że tylko w 405 czasami udaje się usiąść. Zatem, tak jak mówisz, linia jest mniej popularna na Ostrobramskiej, niż pozostałe: nie wiezie pasażerów sprzed Grochowa, a jednocześnie jej niska częstotliwość zniechęca tambylców bardziej, niż możliwość posadzenia majestatu (ba, nawet wogóle wbicia się do autobusu ) zachęca.Jarek pisze:Szczerze mówiąc sądziłem, że skrytykujecie pomysł.
No właśnie sądziłem, że większość wypowiedzi będzie taka kategoryczna. Jestem zaskoczony, że jest inaczej, co wskazuje na to, że temat trzeba dobrze przemyśleć.kangoo2 pisze:Tak, jasne... może wszystkie linie przemianujmy na ekspresy i zlikwidujmy większość przystanków. Nie mogę czytać tych bzdur!!! (...) Wy tu wyskakujecie z jakimiś durnymi ekspresami, które i tak staną w korku i taki z niego będzie ekpress jak z koziej d... trąba.
Całym sercem jestem za utworzeniem porządnej linii zwykłej, a nawet dwóch. Wiele na temat obsługi zwykłej ciągu TŁ zostało powiedziane i nie widzę powodu, by ten temat dalej drążyć.kangoo2 pisze:Od lat odczuwamy brak porządnej linii zwyklej na ciągu Ostrobramskiej i Trasie
No właśnie to jest najważniejsze pytanie. 405 cierpi na niedobór pasażerów z tego powodu. Z drugiej strony częstotliwość tej linii nie zachęca i to też może być przyczyna.Colony pisze:czy Os. Ostrobramska to nie za blisko na kraniec dla takiego ekspresu
myślę że ta linia na pewno nie byłaby zakrańcowana na Politechnice, tylko jest to część wiekszego planu a jesli jego część dalsza jest taka jak przypuszaczam czyli 405 E-x to może się to sprawdzić.Colony pisze:Przyznam, że byłoby dosc ciężko z zakrańcowaniem linii na Polibudzie z uwagi na brak miejsca. Pytanie też czy Os. Ostrobramska to nie za blisko na kraniec dla takiego ekspresu.