518+418
OS.GÓRCZEWSKA - trasą 506/408 do Kasprzaka - Świętokrzyska
Most Świętokrzyski - Grochowska - Marsa - REMBERTÓW/MOKRY ŁUG
506
BRÓDNO-PODGRODZIE - ... - Prosta - trasą 178 - REGULSKA
105
NOWE BEMOWO - trasą 105 - Świętokrzyska - MARIENSZTAT
305
OS.GÓRCZEWSKA - trasą 105 - PL.3 KRZYŻY
525
LOTNISKO-OKĘCIE - trasa Łazienkowska - Płowiecka - MIĘDZYLESIE
523
Częściej przede wszystkim.
Czy jest potrzebna szkieletowa linia zwykła na Trasie Łazienkowskiej?
Być może 523+423, część na Stare, część na Nowe Bemowo,
podobnie część do Wiatracznej, część do Olszynki.
166
KABATY - ... - Lubelska - Żupnicza - trasą 102 - SZASERÓW
To już kosmetyka. Po zabraniu 102, dobrze byłoby zostawić
dojazd Grochowa do ciągu Świętokrzyskiej. Nie ma sensu
pchać 102 dalej, bo są korki, a prawdopodobnie też zostanie
160 na tej trasie. Przy Tamce można się wszak przesiąść
(tu myślę że możnaby rozważyć udogodnienie przesiadki,
166 jak 162 przez Kruczkowskiego może

125
FALENICA - ... - Grochowska - Wiatraczna - Dwernickiego - Żupnicza -
Lubelska - Targowa - Al.Solidarności - Szwedzka - Św.Wincentego -
Budowlana - Chodecka - ... - BRÓDNO PODGRODZIE
135
OLSZYNKA - ... - Targowa - Ząbkowska - trasą 140 - CH MARKI
A tu już trochę nowych pomysłów, dzięki czemu pozbywamy się
jeżdżącego donikąd 140. Może to jego szansa. Poza tym dochodzi
połączenie Pragi Południe z Targówkiem. Łącznie ze 125
te 2 linie zastąpią usunięte 416 w niektórych relacjach.
157
SZCZĘŚLIWICE - trasą 521 - Żelazna - ... - GWIAŹDZISTA
512

Pewnie i tak trzeba byłoby mu dołożyć przystanek na Dickensa i nie tylko...
412
CH MARKI - ... - Targowa - Jagiellońska - Sokola - Wybrzeże Szczecińskie - Most Poniatowskiego - Al.Jerozolimskie - ... - LOTNISKO OKĘCIE