Nie ma to jak wszystko pozamykać i narzekać na korki. Jerozolimskie & TŁ & Gagarina.
Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2929
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26885
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
TŁ się wali, Gagarina to dwie inwestycje unijne, Aleje robi sobie kolej kiedy chce i jak chce - trudno, żeby miasto zrezygnowało z własnych inwestycji zwłaszcza, że PKP unika jednoznacznych deklaracji harmonogramowo-zamknięciowych. To jest zbyt duże miasto, żeby robić jedną inwestycję na raz. Trudno, trzeba auto w domu zostawic.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5897
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
.....a tramy z Jerozolimskich w zajezdniach.
Tramy z Gagarina też.
Tramy z Gagarina też.
miłośnik 13N
I jak tam przystanek TORWAR? I nagle 2 autobusy dają radę się zatrzymać. Zatrzymuja sie wszytskie przyspieszone na ządanie. Czyli gadanie, że nie może być więcej zwykłych linii było tylko mydleniem oczu.
Taaaaaa, tylko że ten drugi czeka aż ten pierwszy obsłuży przystanek przez co blokowany jest pas ruchu. Zabawa zaczyna się, jak trzy wozy na raz staną w kolejce. Zanim wyskoczysz z tekstem, że niektórzy obsługują na drugiego przystanek to uważam, że tacy kierowcy powinni stracić pracę razem z prawkiem.
Praski odcinek jest robiony w najlepsze a przyczółek coraz bardziej się zapada. Żeby nie było zbyt dużego uskoku to coraz częściej i więcej jest tam wylewany asfalt. Jestem ciekaw czy zapadnie się to zanim powstanie nowy wiadukt.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6971
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dzisiaj w szczycie B wyjazd w kierunku Pragi zwężony do jednego pasa, bo trwają prace przy montażu barierek na pasie rozdzielającym nad Agrykolą. Do tego już wylana nawierzchnia. Czyżby szykowano niespodziankę przed wyborami?
Bez przesady, w listopadzie planowane jest oddanie południowej estakady.
Raczej nie zdążą bo jeszcze malowanie (nie na świeżym asfalcie), próby obciążeniowe i papierologia odbiorcza. Ale albo świeczki, albo zaraz po.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Malowanie pasów ruchu.
Może kwestia pogody i temperatury powietrza? Jednak frezowania są w większości wiosną, latem i wczesną jesienią, gdy jest cieplej. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś przy temperaturze powietrza mniejszej niż 5℃ dróg się nie remontowało, a teraz w nocy jest nawet 3-4℃. Może warto, żeby nas tutaj oświecił ktoś, kto jest bliżej w tematyce drogownictwa
Pytanie też o technologię malowanek, bo może to nie będzie tylko malowanie, tylko jakaś wersja premium z "tarkami", której się chyba potem nie odmalowuje (a przynajmniej nie co pół roku).
Frezowanki dostają na około dwa tygodnie malowanie tymczasowe i dopiero potem jest robione docelowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem