
Trasa Łazienkowska i nie tylko
Jak popatrzyłem pół godziny temu na warunki ruchu i przypomniałem sobie co się działo na górze wcześniej, to doszedłem do wniosku, że gdyby ten przystanek w dziurze został na stałe, to to wcale takie głupie by nie było. Tylko ten zjazd przy Marszałkowskiej to słaby jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bo tam potrzeba przebudować skrzyżowanie Niepodległości x TŁ tak, żeby autobusy mogły jeździć górą. Lewoskręty W
N i E
S obciąć o jeden pas ruchu pod bus-way na wprost i dociągnąć buspasy do tegoż skrzyżowania. Poprawiłoby to też przesiadki na GUS-ie, zamiast kluczenia góra-dół-bok-cholera-wie-co-jeszcze; ten kto kiedyś przesiadał się z 523 od strony Pragi do 17/33
północ, ten wie o co chodzi 




Nie zawsze poważne opinie 

- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6856
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Tak samo słaby jak pchanie pasażerów do dziury. Komunikacja publiczna ma być przede wszystkim dostępna, co tak samo się tyczy przystanków przy GUS, jak słusznie zauważył primoż. Do tego dorzuciłbym betonowe zapory, żeby unimożliwić przeplatanie się ruchu pomiędzy dziurami a skrzyżowaniami na odcinku GUS-RJP.pawcio pisze: ↑03 lis 2023, 15:55Jak popatrzyłem pół godziny temu na warunki ruchu i przypomniałem sobie co się działo na górze wcześniej, to doszedłem do wniosku, że gdyby ten przystanek w dziurze został na stałe, to to wcale takie głupie by nie było. Tylko ten zjazd przy Marszałkowskiej to słaby jest.
-
- Posty: 415
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Niezależnie od potoku 143 uważam, że potok w 521 na Jerozolimskich jest na Multiple XDprimoż pisze: ↑03 lis 2023, 14:47Jeżeli potok ze 143 nadaje się na solo, to potok z 521 w Jerozolimskich nadaje się na Fiata MultiplęMatt Cubis pisze: ↑03 lis 2023, 7:32Przy czym ten potok popołudniu na 143 to według mnie bardziej na solówkę niż przegub.![]()
![]()
Osobiście nie bardzo widzę wydłużanie tej linii gdziekolwiek dalej.primoż pisze: To 143 to ma słabą końcówkę zachodnią, bo ten Pomnik Lotnika to zakończenie nigdzie tej linii z punktu widzenia prawego brzegu![]()
Na razie to chyba jedynie zapowiada się wyznaczenie przejść dla pieszych dookoła skrzyżowania
Ale to, co zabija przejazd od GUS-u na wschód górą, to prawoskręt w Waryńskiego, który stanął po wyznaczeniu zebr na południowym wlocie RJP. I w tym korku grzęzną autobusy. Bez zmiany lokalizacji przystanku MPolit01 tego nie unikniesz.Emyl pisze: ↑03 lis 2023, 16:20Tak samo słaby jak pchanie pasażerów do dziury. Komunikacja publiczna ma być przede wszystkim dostępna, co tak samo się tyczy przystanków przy GUS, jak słusznie zauważył primoż. Do tego dorzuciłbym betonowe zapory, żeby unimożliwić przeplatanie się ruchu pomiędzy dziurami a skrzyżowaniami na odcinku GUS-RJP.pawcio pisze: ↑03 lis 2023, 15:55
Jak popatrzyłem pół godziny temu na warunki ruchu i przypomniałem sobie co się działo na górze wcześniej, to doszedłem do wniosku, że gdyby ten przystanek w dziurze został na stałe, to to wcale takie głupie by nie było. Tylko ten zjazd przy Marszałkowskiej to słaby jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To czysta spekulacja, ale 188 ma co 15 min po południu, więc mogłoby mieć tyle samo rano; daje to dwa kursy. Pozostałe cztery z 523. Chociaż ściełoby to podaż na pozostałym odcinku - zakładając 521 do Zachodniego to Zachodni-Bemowo, a to zdrowe też by nie było.
Ile osób jest na skręcie pod Lotnikiem? Może zamiast 188 lepiej mieć 504+175+188 do Wroniej i 523+182+521 wzdłuż TŁ.
Ja postuluję przejścia dla pieszych w poziomie i przejazdy rowerowe. Mamy ścieżkę rowerową po stronie SW i NE, a pomiędzy nimi teleport?primoż pisze: ↑03 lis 2023, 16:06Bo tam potrzeba przebudować skrzyżowanie Niepodległości x TŁ tak, żeby autobusy mogły jeździć górą. Lewoskręty WN i E
S obciąć o jeden pas ruchu pod bus-way na wprost i dociągnąć buspasy do tegoż skrzyżowania. Poprawiłoby to też przesiadki na GUS-ie, zamiast kluczenia góra-dół-bok-cholera-wie-co-jeszcze; ten kto kiedyś przesiadał się z 523 od strony Pragi do 17/33
północ, ten wie o co chodzi
![]()
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Zrobić to jako 408 do Gorczewskiej, przy okazji wywalając 167 zza Znanej. Najpierw co 30 w DP, później ograniczyć do szczytu, a na końcu wywalić w cholerę.
ŁK
Ciekawe, ilu kierowców z przyzwyczajenia pojedzie dołem, tak jak na 517 przez Nowy Świat i PTK
Legia




Nie zawsze poważne opinie 

Dobrze mu tam, postać jest gdzie. Do tramwajów przy GUS-ie to i tak trzeba po schodach.
ŁK
- AdamKlocusky
- Posty: 515
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Zakładając, że utrzymano obecną trasę jako stałą — tak. Tego jednak po przeczytaniu komunikatu wywnioskować nie można. Może w zleceniu po ludzku napisano.
Vademecum przystanków w Warszawie - https://przystanki-warszawa.fandom.com/ ... zystankowe
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12