[KM] Górny Mokotów
Moderator: Wiliam
Ja tam w ogóle byłbym zwolennikiem tego, żeby Madalińskiego obsługiwała linia 118, która mogłaby przejąć południową połowę 138. Zamiast linii na Saską Kępę i Targówek Przemysłowy, Madalińskiego miałoby połączenie z Metrem Politechnika i Powiślem.
A co do niezbędności 168 na Spartańskiej, to ciekaw jestem czy tym, którzy tak o nie walczą, podobają się utrudnienia związane z budową tramwaju na Wilanów.
A co do niezbędności 168 na Spartańskiej, to ciekaw jestem czy tym, którzy tak o nie walczą, podobają się utrudnienia związane z budową tramwaju na Wilanów.
20 minut jest absurdalne, biorąc pod uwagę to, że 218 jest co 15. Ogólnie to 130 jadące głębiej do Wołoskiej mogłoby się może nawet komuś spodobać.henio_wpz pisze:168 ciężko będzie skrócić, bo są głosy oburzenia, że ono musi na Spartańską bo ...
Na 130 planowane jest max 12 m.
Postoje wyrównawcze być muszą ze względu na korki na Idziku, a takt to takie co 20 min.
I tak, lepiej od razu do Domaniewskiej przez Niepodległości.
Mieszkańcy nie powinni mieć nic do gadania, czy autobus będzie jeździć pod blokiem, czy nie, bo mieszkają w mieście a nie na wsi, z której przyjechali.
ŁK
To akurat prawda, przy okazji można by wyrzucić 222 z Traktu . Można to (138 i 118) było zrobić teraz, wyciągając np. część objazdowego 509 do Metra Politechnika.Yelonker pisze:Ja tam w ogóle byłbym zwolennikiem tego, żeby Madalińskiego obsługiwała linia 118, która mogłaby przejąć południową połowę 138. Zamiast linii na Saską Kępę i Targówek Przemysłowy, Madalińskiego miałoby połączenie z Metrem Politechnika i Powiślem.
A co do niezbędności 168 na Spartańskiej, to ciekaw jestem czy tym, którzy tak o nie walczą, podobają się utrudnienia związane z budową tramwaju na Wilanów.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Była paręnaście lat temu taka próba w ramach jakiegoś projektu - połączenia ze sobą obecnego 222 z ówczesnym 101 (od PTK na Powiśle i Pragę). Nie przeszło, były protesty z Wyględowa. I dam głowę, że szef pionu przewozów w ZTM-ie je jeszcze pamięta.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ja puściłbym coś z Targówka Mieszkaniowego/Zielonej Białołęki przez Wileński, Saską Kępę na Politechnikę za 138. Coś w stylu 120/169. Może byłaby większa szansa skasować 25 i 160.
Może puścić przy okazji coś w relacji Księcia Ziemowita-Swojska-Janowiecka-Warszawska i dalej do Ząbek. Tam też powstają teraz jakieś zabudowania.
RELOBUS A38 ESTRADY
Ale po co Wy majstrujecie przy 222, które od czasu klasycznych czwórek dobrze pracuje na obecnej trasie. Stanowi podstawowy dojazd do Śródmieścia dla środka osiedla Wierzbno, przystanki Joliot Curie i Polskie Radio są nie do ruszenia.
Nie podoba mi się też puszczenie 222 przez Marszałkowską, przez co znacznie wydużył się dojazd tą linią do Nowego Światu czy Krakowskiego Przedmieścia. Marszałkowską powinien jeździć zatramwaj, czyli Z-4.
Nie podoba mi się też puszczenie 222 przez Marszałkowską, przez co znacznie wydużył się dojazd tą linią do Nowego Światu czy Krakowskiego Przedmieścia. Marszałkowską powinien jeździć zatramwaj, czyli Z-4.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Na Instalatorów - nic.Autobus Czerwon pisze: ↑03 paź 2022, 17:58A co byłoby złego w kursowaniu 228 co 15 minut kosztem likwidacji/wycofania z Instalatorów 328?
Obawiam się, że skończy się niestety tylko marginalizacją 154 i brygadożernym PKS-em co 30.Autobus Czerwon pisze: ↑03 paź 2022, 17:58W marginalizacji 154 też nic złego nie widzę, a w sumie to nawet można by pożenić jedno z drugim. Wydaje mi się że silne 228 jest dla 1 sierpnia lepszą ofertą niż 154, gdyż oferuje ciekawe połączenia międzydzielnicowe, w przeciwieństwie do 154 które jest dowozówką do ŻiW i Grójeckiej do których właściwie nie trzeba dowozić z powodu niedużej odległości. Połączenie z Dworcem Zachodnim oferują pociągi.
Dochodzi kwestia nadpodaży na odcinku włochowskim w relacji Ursus-Popularna.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Z moich (dawnych) obserwacji, dla Jadwisina 154 jest przede wszystkim połączeniem lokalnym z Halą Banacha i św. przychodnią przy Szczęśliwickiej, wykorzystywanym w dużej mierze przez pasażerów 70+ i jego PKSizacja jest praktycznie pewna niezależnie od standardu i relacji 228.
Natomiast ja cały czas obstaję przy tym, że linia z 1 Sierpnia powinna jechać przynajmniej do ZP Rakowiec, chyba że chcemy nie mieć wspólnego przystanku z liniami kursującymi ŻiW.
Natomiast ja cały czas obstaję przy tym, że linia z 1 Sierpnia powinna jechać przynajmniej do ZP Rakowiec, chyba że chcemy nie mieć wspólnego przystanku z liniami kursującymi ŻiW.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Do obslugi Madalińskiego możnaby podciągnąć 118 przez Puławską do pętli Rakowiecka w miejsce 130. Górny Mokotów zyskałby fajne połączenie z południowym Śródmieściem i Powiślem a Madalińskiego jakiś konkretniejszą linię poza rozciągniętym i niepunktualnym 138. Akurat na Stalowej zwalniają się 2 brygady po 269, w zupełności by na wydłużenie 118 wystarczyły.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Od razu wydłużyć 118 do Spartańskiej zamiast 168 to będzie już prawie po staremu
Teraz to prawie 222 tak jeździ.
Może to nawet nie jest takie turbogłupie, żeby zostawić go na tej trasie i dać połączenie Krakowskiego z Pl.Konstytucji… A z drugiej strony to jest i czwórka spod Zamkowego, i metro plus metro
Może to nawet nie jest takie turbogłupie, żeby zostawić go na tej trasie i dać połączenie Krakowskiego z Pl.Konstytucji… A z drugiej strony to jest i czwórka spod Zamkowego, i metro plus metro
ŁK
Dlaczego 136 będzie wyprostowane tylko w kierunku Natolina? W stronę Woli nie ma możliwości skrętu w lewo z Wołoskiej w Woronicza?
Nie ma. Jest zakaz .
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1