[KM] Górny Mokotów

Moderator: Wiliam

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 03 paź 2022, 19:35

A skąd?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 03 paź 2022, 19:35

Ja tam w ogóle byłbym zwolennikiem tego, żeby Madalińskiego obsługiwała linia 118, która mogłaby przejąć południową połowę 138. Zamiast linii na Saską Kępę i Targówek Przemysłowy, Madalińskiego miałoby połączenie z Metrem Politechnika i Powiślem.

A co do niezbędności 168 na Spartańskiej, to ciekaw jestem czy tym, którzy tak o nie walczą, podobają się utrudnienia związane z budową tramwaju na Wilanów.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2022, 19:36

henio_wpz pisze:168 ciężko będzie skrócić, bo są głosy oburzenia, że ono musi na Spartańską bo ...
Na 130 planowane jest max 12 m.
Postoje wyrównawcze być muszą ze względu na korki na Idziku, a takt to takie co 20 min.
20 minut jest absurdalne, biorąc pod uwagę to, że 218 jest co 15. Ogólnie to 130 jadące głębiej do Wołoskiej mogłoby się może nawet komuś spodobać.

I tak, lepiej od razu do Domaniewskiej przez Niepodległości.

Mieszkańcy nie powinni mieć nic do gadania, czy autobus będzie jeździć pod blokiem, czy nie, bo mieszkają w mieście a nie na wsi, z której przyjechali.
ŁK

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2022, 19:39

Yelonker pisze:Ja tam w ogóle byłbym zwolennikiem tego, żeby Madalińskiego obsługiwała linia 118, która mogłaby przejąć południową połowę 138. Zamiast linii na Saską Kępę i Targówek Przemysłowy, Madalińskiego miałoby połączenie z Metrem Politechnika i Powiślem.

A co do niezbędności 168 na Spartańskiej, to ciekaw jestem czy tym, którzy tak o nie walczą, podobają się utrudnienia związane z budową tramwaju na Wilanów.
To akurat prawda, przy okazji można by wyrzucić 222 z Traktu :). Można to (138 i 118) było zrobić teraz, wyciągając np. część objazdowego 509 do Metra Politechnika.
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36617
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 03 paź 2022, 20:54

Była paręnaście lat temu taka próba w ramach jakiegoś projektu - połączenia ze sobą obecnego 222 z ówczesnym 101 (od PTK na Powiśle i Pragę). Nie przeszło, były protesty z Wyględowa. I dam głowę, że szef pionu przewozów w ZTM-ie je jeszcze pamięta.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 03 paź 2022, 23:11

Ja puściłbym coś z Targówka Mieszkaniowego/Zielonej Białołęki przez Wileński, Saską Kępę na Politechnikę za 138. Coś w stylu 120/169. Może byłaby większa szansa skasować 25 i 160.

ITS A 218
Posty: 3160
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 04 paź 2022, 1:31

Może puścić przy okazji coś w relacji Księcia Ziemowita-Swojska-Janowiecka-Warszawska i dalej do Ząbek. Tam też powstają teraz jakieś zabudowania.
RELOBUS A38 ESTRADY

wincenty
Posty: 1317
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 paź 2022, 4:14

Ale po co Wy majstrujecie przy 222, które od czasu klasycznych czwórek dobrze pracuje na obecnej trasie. Stanowi podstawowy dojazd do Śródmieścia dla środka osiedla Wierzbno, przystanki Joliot Curie i Polskie Radio są nie do ruszenia.
Nie podoba mi się też puszczenie 222 przez Marszałkowską, przez co znacznie wydużył się dojazd tą linią do Nowego Światu czy Krakowskiego Przedmieścia. Marszałkowską powinien jeździć zatramwaj, czyli Z-4.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 04 paź 2022, 9:31

Autobus Czerwon pisze:
03 paź 2022, 17:58
A co byłoby złego w kursowaniu 228 co 15 minut kosztem likwidacji/wycofania z Instalatorów 328?
Na Instalatorów - nic.
Autobus Czerwon pisze:
03 paź 2022, 17:58
W marginalizacji 154 też nic złego nie widzę, a w sumie to nawet można by pożenić jedno z drugim. Wydaje mi się że silne 228 jest dla 1 sierpnia lepszą ofertą niż 154, gdyż oferuje ciekawe połączenia międzydzielnicowe, w przeciwieństwie do 154 które jest dowozówką do ŻiW i Grójeckiej do których właściwie nie trzeba dowozić z powodu niedużej odległości. Połączenie z Dworcem Zachodnim oferują pociągi.
Obawiam się, że skończy się niestety tylko marginalizacją 154 i brygadożernym PKS-em co 30.

Dochodzi kwestia nadpodaży na odcinku włochowskim w relacji Ursus-Popularna.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27386
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 paź 2022, 10:20

Z moich (dawnych) obserwacji, dla Jadwisina 154 jest przede wszystkim połączeniem lokalnym z Halą Banacha i św. przychodnią przy Szczęśliwickiej, wykorzystywanym w dużej mierze przez pasażerów 70+ i jego PKSizacja jest praktycznie pewna niezależnie od standardu i relacji 228.

Natomiast ja cały czas obstaję przy tym, że linia z 1 Sierpnia powinna jechać przynajmniej do ZP Rakowiec, chyba że chcemy nie mieć wspólnego przystanku z liniami kursującymi ŻiW.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

wincenty
Posty: 1317
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 17 lis 2022, 12:31

Do obslugi Madalińskiego możnaby podciągnąć 118 przez Puławską do pętli Rakowiecka w miejsce 130. Górny Mokotów zyskałby fajne połączenie z południowym Śródmieściem i Powiślem a Madalińskiego jakiś konkretniejszą linię poza rozciągniętym i niepunktualnym 138. Akurat na Stalowej zwalniają się 2 brygady po 269, w zupełności by na wydłużenie 118 wystarczyły.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lis 2022, 12:51

Od razu wydłużyć 118 do Spartańskiej zamiast 168 to będzie już prawie po staremu :D

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 lis 2022, 13:24

Teraz to prawie 222 tak jeździ.

Może to nawet nie jest takie turbogłupie, żeby zostawić go na tej trasie i dać połączenie Krakowskiego z Pl.Konstytucji… A z drugiej strony to jest i czwórka spod Zamkowego, i metro plus metro :/
ŁK

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 mar 2023, 17:17

Dlaczego 136 będzie wyprostowane tylko w kierunku Natolina? W stronę Woli nie ma możliwości skrętu w lewo z Wołoskiej w Woronicza?

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 29 mar 2023, 17:30

Georg pisze:
29 mar 2023, 17:17
Dlaczego 136 będzie wyprostowane tylko w kierunku Natolina? W stronę Woli nie ma możliwości skrętu w lewo z Wołoskiej w Woronicza?
Nie ma. Jest zakaz .
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ