[KM] Górny Mokotów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 gru 2017, 22:07

Nie, to raczej po prostu piramidalna bzdura.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 05 gru 2017, 22:35

Możliwe. O ile pamiętam, przeczytałem to na blogu Autobus Czerwony, a tam o ile samego redaktora Osowskiego bardzo szanuję, inni komentatorzy nie zawsze mają coś wartościowego do powiedzenia, co nie powstrzymuje ich przed mówieniem tego.

reserved
Posty: 14583
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 gru 2017, 18:15

fik pisze:
05 gru 2017, 22:01
Na Szczęśliwickiej 184 wozi od 0 do 3 osób. Z przewagą pierwszej wartości.
Jeżdżę dużo 184 (jako kierowca) i moja opinia jest taka, że piszesz bzdury. :)

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 17 paź 2018, 22:15

Od września codziennie jeżdżę tramwajem linii 17 na odcinku Nowowiejska - Wołoska przed 8:00. Niejednokrotnie zdarzało się, że tramwaje linii 17 były praktycznie niezabieralne. W mojej opinii jedna linia tramwajowa na odcinku Kielecka - Woronicza to za mało w godzinach szczytu i przydałaby się tam druga linia, która jednak nie jechałaby na Służewiec, tylko np. do Woronicza. Myślę, że najprostszym rozwiązaniem byłoby po prostu wydłużenie linii 33 do pętli Woronicza, chyba że ma wrócić linia 41. Co sądzicie o tym pomyśle? Mam nadzieję, że ten temat nie był już poruszany.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 18 paź 2018, 0:04

Tam w ogóle dość drastycznie ścięto ofertę komunikacyjną.
Kilka lat temu jeździły tamtędy linie 10, 17 i 33 do Wyścigów. I to już było po reformie 5/10 z 2006 r., więc 17 jeździła co 5 minut. Potem mieliśmy 16 i 17, potem 17 i okresowe 41, teraz już tylko 17.
Rzeczywiście, wydłużenie linii 33 do pętli Woronicza powinno załatać "dziurę" podażową.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 paź 2018, 0:57

Pomysł z wydłużeniem 33 dobry, ale myślę, że brakuje brygad na jego wydłużenie. Podobno TW ma braki taborowe. A 33 jeździło co prawda do Woronicza we wrześniu chyba przez tydzień, ale wtedy nie było 18stki i 20stki do Żerań FSO. No i samo 33 łapało większe opóźnienia - pogorszyła się punktualność. A 41 nie wróci już raczej.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2018, 6:39

Krzysztof_J pisze:Od września codziennie jeżdżę tramwajem linii 17 na odcinku Nowowiejska - Wołoska przed 8:00. Niejednokrotnie zdarzało się, że tramwaje linii 17 były praktycznie niezabieralne. W mojej opinii jedna linia tramwajowa na odcinku Kielecka - Woronicza to za mało w godzinach szczytu i przydałaby się tam druga linia, która jednak nie jechałaby na Służewiec, tylko np. do Woronicza. Myślę, że najprostszym rozwiązaniem byłoby po prostu wydłużenie linii 33 do pętli Woronicza, chyba że ma wrócić linia 41. Co sądzicie o tym pomyśle? Mam nadzieję, że ten temat nie był już poruszany.
To było łatwe do przewidzenia po likwidacji 41.

Gdzieś przez chwilę myślałem, że może czwórka zostanie i będzie tędy jeździć, ale liniowo przy Woronicza skręcać się nie da. Pewnie kompromis był taki, że liniowo i na zakład ma się też nie dać, wszak faza dodatkowa na skrzyżowaniu to jest, więc 41 poszlooo.

Czy problemem 17 nie jest aby nieregularność a nie podaż? Jeśli chodzi o brygady, to już teraz są dziury na 33 w szczycie.

Jak dla mnie, to tędy mogłaby pojechać osiemnastka, bo wielkiego popytu za M.Wierzbno to na niej nie ma. Na Woronicza mogłaby ją zastąpić czternastka do pętli Woronicza - no i więcej 31 by było potrzebne.

Tylko czy da się skręcać ciągle w Nowowiejską?

A może wystarczy wydłużyć kilka kursów 33 do Woronicza?
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 paź 2018, 18:09

Nie ma żadnych braków taborowych w tym sensie, ze nigdy nie bylo w ruchu wiecej tramwajow niz teraz.

Natomiast dogmatyczne puszczanie socjali co 8 minut musi miec swoje konsekwencje.

Regularnosc 17 nie powinna byv problemem - z wąskich gardel pozostal tylko DWC.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 paź 2018, 18:14

Może Marymont z Tarchominem się średni zazębiają? Tam każda minuta w szczycie może mieć kolosalne znaczenie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 paź 2018, 18:39

Glonojad pisze:
18 paź 2018, 18:09
Natomiast dogmatyczne puszczanie socjali co 8 minut musi miec swoje konsekwencje.
Dogmatyczne? Nie ma już porannego zagęszczenia na 24?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 paź 2018, 18:57

Georg pisze:
18 paź 2018, 18:39
Glonojad pisze:
18 paź 2018, 18:09
Natomiast dogmatyczne puszczanie socjali co 8 minut musi miec swoje konsekwencje.
Dogmatyczne? Nie ma już porannego zagęszczenia na 24?
Jest cały czas.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 paź 2018, 18:58

24 to nie socjal. To kwestia 6 czy 27.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 18 paź 2018, 20:26

Glonojad pisze:
18 paź 2018, 18:09
Nie ma żadnych braków taborowych w tym sensie, ze nigdy nie bylo w ruchu wiecej tramwajow niz teraz.

Natomiast dogmatyczne puszczanie socjali co 8 minut musi miec swoje konsekwencje.

Regularnosc 17 nie powinna byv problemem - z wąskich gardel pozostal tylko DWC.
Myślę, że Nowowiejska generuje większe opóźnienia niż DWC. Jeśli mam przed sobą 10 to tracę cykl przy Nowowiejskiej i cykl przy GUS. Jeśli nie ma 10 to jadę od Koszykowej, spokojnie zabieram pasażerów na Nowowiejskiej i na jednym świetle jestem przy GUS. Różnica 3-4 minuty w przejeździe tego samego odcinka dla linii co 4 minuty daje podobne efekty jak wypadnięcie jednego kursu.

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 18 paź 2018, 22:01

drobert pisze:
18 paź 2018, 20:26
Glonojad pisze:
18 paź 2018, 18:09
Nie ma żadnych braków taborowych w tym sensie, ze nigdy nie bylo w ruchu wiecej tramwajow niz teraz.

Natomiast dogmatyczne puszczanie socjali co 8 minut musi miec swoje konsekwencje.

Regularnosc 17 nie powinna byv problemem - z wąskich gardel pozostal tylko DWC.
Myślę, że Nowowiejska generuje większe opóźnienia niż DWC. Jeśli mam przed sobą 10 to tracę cykl przy Nowowiejskiej i cykl przy GUS. Jeśli nie ma 10 to jadę od Koszykowej, spokojnie zabieram pasażerów na Nowowiejskiej i na jednym świetle jestem przy GUS. Różnica 3-4 minuty w przejeździe tego samego odcinka dla linii co 4 minuty daje podobne efekty jak wypadnięcie jednego kursu.
Czy największych zatorów nie powoduje rondo Radosława? Tam w godzinach szczytu potrafiło stać co najmniej kilka tramwajów od strony placu Grunwaldzkiego, zwłaszcza że od tamtej strony tramwaje jadą we wszystkich możliwych kierunkach.
Według mnie jednak nawet, jakby teoretycznie wszystkie tramwaje jeździły zgodnie z rozkładem, to i tak mogłoby być niewiele lepiej, zwłaszcza na odcinku Kielecka - Woronicza. Tam po prostu powinna jeździć druga linia, najlepiej 33 wydłużone do Woronicza albo przynajmniej kursy wariantowe tej linii w godzinach szczytu, tak jak na linii 1, gdzie część kursów jest wydłużona do Żerania Wschodniego.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2018, 22:18

Przecież jest od wakacji nowy program na Babce.
ŁK

ODPOWIEDZ