[KM] Górny Mokotów

Moderator: Wiliam

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 18 paź 2018, 22:26

Rondo Radosława po zmianie programu sygnalizacji jest praktycznie puste przez cały dzień. Nie pamiętam kiedy byłem na czwartego a i na trzeciego rzadko się przyjeżdża. 17 jest w szczycie co 4 minuty a więc tak samo jak 1 z tą różnicą, że o ile w przypadku 1 ani Żerań ani Banacha nie potrzebują by ona jeździła co 4 minuty i kursy wariantowe mają sens to w przypadku 17 najwięcej ludzi jedzie na końcówkę trasy. Jeździłem wydłużonym 33 do Woronicza i tłumów nie wiozła a osoby, które jechały szły potem w stronę przystanku w kierunku Służewca. Kolejnym problemem tego rozwiązania było blokowanie 17 przez chcące skręcić w lewo 33.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 paź 2018, 22:34

W stronę Woronicza 33 jeździło praktycznie puste, ale to dlatego, że ludzie w większości nie wiedzieli, że jeździ na wydłużonej trasie, więc i tak czekali na 17. W stronę Centrum czasem sporo się ludzi potrafiło uzbierać, zwłaszcza gdy 17stki nie było na horyzoncie.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 18 paź 2018, 22:35

Ewentualnie może co drugi kurs 33 do Woronicza? W sumie wolałbym zeby jeździł każdy, ale jeśli brakuje brygad, to może i tak...

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 18 paź 2018, 22:39

E nie masakrę zrobisz na tym skrzyżowaniu.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 18 paź 2018, 22:49

Jak pisałem, 33 do Woronicza to w obecnej sytuacji blokowanie 17 przez lewoskręt 33. Robi nam się kolejna Nowowiejska gdzie tracimy czas by kilka osób więcej siedziało a nie stało w tramwaju. Problemem 17 jest nieregularność bo jeśli trzy brygady jadą jedna za drugą to oznacza, że przez przynajmniej 8 minut nie było tramwaju i nie pomoże tu 33 bo ono też by było gdzieś po drodze zablokowane gdyż połowę trasy jadą tak samo. Inną sprawą jest to, że ludzie sami lubią jechać w tłoku bo wszyscy muszą jechać tym pierwszym i nieważne, że kolejne dwa za nim jadą niemal puste.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 paź 2018, 23:39

Dokładnie tak samo było dziś w 1, która jeździła w stadzie po dwa wozy - pierwszy nabity po dach, drugi prawie pusty, że aż można było swobodnie rower przewieźć. :)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 paź 2018, 23:52

Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku :rage:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 paź 2018, 0:02

A co to zmieni z punktu widzenia Wołoskiej?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2018, 8:09

Nie będzie wariantów na linii służewieckiej, więc i regularność się podniesie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 paź 2018, 9:53

Bastian pisze:
18 paź 2018, 23:52
Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku :rage:
No ale słoiki z Tachodwórów stracą bezpośrednie połącznie z miejscem pracy zwanym Mordorem... a skazani na przesiadkę pogubią się w miejskiej dżungli :D
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 paź 2018, 10:03

Trójki będą miały dwie ekspedycje, a siedemnastki żadnej. Trójki są tak samo podatne na zestadzenie i też blokuje je dycha przy Nowowiejskiej. Jakieś plusy dodatnie zamiany 17 na 33? A może przywrócimy 10 i 12 po starych trasach na Służewiec?
miłośnik 13N

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 19 paź 2018, 11:48

wincenty pisze:
19 paź 2018, 9:53
Bastian pisze:
18 paź 2018, 23:52
Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku :rage:
No ale słoiki z Tachodwórów stracą bezpośrednie połącznie z miejscem pracy zwanym Mordorem... a skazani na przesiadkę pogubią się w miejskiej dżungli :D
Przede wszystkim nie zmieni to niczego na odcinku Kielecka - Woronicza, bo nadal będzie tam tylko jedna linia, więc byłoby tylko niepotrzebne zamieszanie.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 paź 2018, 11:50

wincenty pisze:
Bastian pisze:
18 paź 2018, 23:52
Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku :rage:
No ale słoiki z Tachodwórów stracą bezpośrednie połącznie z miejscem pracy zwanym Mordorem... a skazani na przesiadkę pogubią się w miejskiej dżungli :D
Słoiki nie wiedzą, że mają bezpośrednie połączenie i i tak na pewno jeżdżą metrem. Zresztą metrem wydaje się szybciej (nie chce mi się sprawdzać).
ŁK

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 19 paź 2018, 16:27

A nie można 33 i 17 do Służewca, a Kielecka do wykorzystania tylko w międzyszczycie?
Ile peronów jest na PKP Służewiec?
Jest zbiorczy przed odjazdem?
A Kielecka do przebudowy, pętla awaryjna po zbudowaniu trama na Wilanów.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 paź 2018, 16:49

Akurat ta pętla szybciej przyda się po otwarciu na Wilanów niż teraz.

3 perony. Przystanek zbiorczy i żeberko po wyjeździe.

Miał być dodatkowy tor dla 31 tak btw oidp.

Tak jak pisałem - najprościej byłoby tam wysłać 18, likwidując nadpodaż na Puławskiej, ale taki skręt w Nowowiejską pewnie jest niemożliwy na stałe.
ŁK

ODPOWIEDZ