[KM] Górny Mokotów

Moderator: Wiliam

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 19 paź 2018, 17:56

Łukasz pisze:
19 paź 2018, 16:49
Tak jak pisałem - najprościej byłoby tam wysłać 18, likwidując nadpodaż na Puławskiej, ale taki skręt w Nowowiejską pewnie jest niemożliwy na stałe.
Kolejna linia skręcająca na skrzyżowaniu Nowowiejska/al. Niepodległości to nie jest dobry pomysł. Wtedy potrzebne by było dodatkowe światło do skrętu, co spowodowałoby dłuższe oczekiwanie na światła dla innych kierunków i zapewne tworzyły by się zatory na Nowowiejskiej od strony placu Zbawiciela, co czasem zdarzało się w wakacje, jak skręcała tam 4.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 19 paź 2018, 22:01

To najlepiej wywalić 10 by nie przeszkadzała, 17 i 33 na Służewiec naprzemiennie ale likwidując kursy wariantowe 17 na Marymont. A na serio to myślę, że obecny układ jest najbardziej optymalny i nic więcej nie wymyślimy bez ruszania innych linii.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 paź 2018, 4:41

10 może się dać obsłużyć 2x w cyklu, ale doba ma niestety tylko 24 godziny ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 20 paź 2018, 10:36

Łukasz pisze:
19 paź 2018, 16:49
Tak jak pisałem - najprościej byłoby tam wysłać 18, likwidując nadpodaż na Puławskiej, ale taki skręt w Nowowiejską pewnie jest niemożliwy na stałe.
I zostawiamy relację ze Służewca w Puławską beż żadnej linii? Trochę ludzi w tej relacji jeździ. Gdyby kraniec dla 31 zrobiono przy Królikarni z przesiadką na linię jadące Puławską to można by pomyśleć nad wywaleniem 18.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 paź 2018, 10:43

Piotrek_2274 pisze:
Łukasz pisze:
19 paź 2018, 16:49
Tak jak pisałem - najprościej byłoby tam wysłać 18, likwidując nadpodaż na Puławskiej, ale taki skręt w Nowowiejską pewnie jest niemożliwy na stałe.
I zostawiamy relację ze Służewca w Puławską beż żadnej linii? Trochę ludzi w tej relacji jeździ. Gdyby kraniec dla 31 zrobiono przy Królikarni z przesiadką na linię jadące Puławską to można by pomyśleć nad wywaleniem 18.
Tłumów w tej 18 nie widziałem nigdy (owszem, sam nią czasem jeżdżę). Od Nowowiejskiej już by była na miejscu. Poza tym proponowałem to w połączeniu z czternastką do Woronicza.

Dalej patrząc, kraniec ma tam 218. Niedaleko jest też 222. W pewne rejony jest 138..

W ogóle to 222 puściłbym do Domaniewskiej przez Samochodową, potem Postępu/Suwak - Racjonalizacji.
ŁK

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 20 paź 2018, 13:38

Łukasz pisze:
20 paź 2018, 10:43
Piotrek_2274 pisze:
I zostawiamy relację ze Służewca w Puławską beż żadnej linii? Trochę ludzi w tej relacji jeździ. Gdyby kraniec dla 31 zrobiono przy Królikarni z przesiadką na linię jadące Puławską to można by pomyśleć nad wywaleniem 18.
Tłumów w tej 18 nie widziałem nigdy (owszem, sam nią czasem jeżdżę). Od Nowowiejskiej już by była na miejscu. Poza tym proponowałem to w połączeniu z czternastką do Woronicza.

Dalej patrząc, kraniec ma tam 218. Niedaleko jest też 222. W pewne rejony jest 138..

W ogóle to 222 puściłbym do Domaniewskiej przez Samochodową, potem Postępu/Suwak - Racjonalizacji.
Tylko wtedy na odcinku Metro Wierzbno - Królikarnia nie byłoby żadnej linii tramwajowej, a wtedy powstała by "dziura" w sieci tramwajowej, tak więc pomysł ze zmianą trasy 18 bez zastąpienia jej tam inną linią odpada. Może i nie jeżdżą tamtędy tłumy, ale jednak tramwaje na tym odcinku puste nie są.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 paź 2018, 14:14

Jeśli coś tam zmieniać, to 18 z 4 miejscami. Takie 18 byłoby całotygodniowo na szczeniaki, a 4 pojawia się na ciągu na końcu, więc nie ma sensu jej ciągnąć do Wyścigów: 18 z 35 natomiast byłoby idealne do koordynacji.

Natomiast co do Służewca, to 33 jak najszybciej do wymiany za 17, wówczas można myśleć o jakichś mikroszczytach na niej, albo ewentualnie wydłużeniu (marymonckiej) połówki 17ki. Choć ze względu na ekspedycję lepiej byłoby wydłużyć część tarchomińską...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 20 paź 2018, 15:40

Glonojad pisze:
20 paź 2018, 14:14
Jeśli coś tam zmieniać, to 18 z 4 miejscami. Takie 18 byłoby całotygodniowo na szczeniaki, a 4 pojawia się na ciągu na końcu, więc nie ma sensu jej ciągnąć do Wyścigów: 18 z 35 natomiast byłoby idealne do koordynacji.

Natomiast co do Służewca, to 33 jak najszybciej do wymiany za 17, wówczas można myśleć o jakichś mikroszczytach na niej, albo ewentualnie wydłużeniu (marymonckiej) połówki 17ki. Choć ze względu na ekspedycję lepiej byłoby wydłużyć część tarchomińską...
W sensie że 4 SŁUŻEWIEC - Marynarska - Wołoska - Woronicza - Puławska - ... - ŻERAŃ WSCHODNI, a 18 WYŚCIGI - Puławska - ... - ŻERAŃ FSO? W sumie właśnie ze względu na koordynację 18 i 35 miałoby to sporo sensu. Jednakże 33 bym nie puszczał na Służewiec zamiast 17, obecny kształt tej linii pasuje do wydłużenia Rakowiecką i Puławską na Wyścigi po wybudowaniu trasy tramwajowej na Wilanów i przesunięciu jednej z linii z Puławskiej na Sobieskiego, a 17 obecnie jeździ w szczycie co 4 minuty, raczej dołożyłbym wraz z tramwajem na Wilanów jakąś bardziej obwodową linię w tamtym miejscu, typu z Woli przez Ochotę na Służewiec.

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 paź 2018, 19:22

Łukasz pisze:
19 paź 2018, 16:49
Akurat ta pętla szybciej przyda się po otwarciu na Wilanów niż teraz.

3 perony. Przystanek zbiorczy i żeberko po wyjeździe.

Miał być dodatkowy tor dla 31 tak btw oidp.

Tak jak pisałem - najprościej byłoby tam wysłać 18, likwidując nadpodaż na Puławskiej, ale taki skręt w Nowowiejską pewnie jest niemożliwy na stałe.
A co na Woronicza pomiędzy Wierzbnem a Puławską?

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 paź 2018, 21:01

218

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 01 gru 2020, 16:32

Czy przedłużenie 228 przez Woronicza do metra trafiło do wiecznej zamrażalki?

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 gru 2020, 22:48

Gdynianin pisze:Czy przedłużenie 228 przez Woronicza do metra trafiło do wiecznej zamrażalki?
Na razie to chyba nie ma po co za bardzo, trzeba poczekać jak otworzą wszystko, co zbudowali, to będzie trzeba trochę pomieszać.
ŁK

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 02 gru 2020, 0:00

W sensie?
Woronicza jest przecież już otwarta, a w samej Marinie już mieszkańcy się pojawili. Prace trwają chyba jeszcze na Domaniewskiej.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 gru 2020, 7:32

Gdynianin pisze:W sensie?
Woronicza jest przecież już otwarta, a w samej Marinie już mieszkańcy się pojawili. Prace trwają chyba jeszcze na Domaniewskiej.
Kilka prawie gotowych m budynków Konstruktorska x Suwak, Konstruktorska x Postępu i ze 2 razy tyle w budowie w okolicy wzdłuż Konstruktorskiej.

Nawet deweloper przy okazji rondo zbuduje przy Konstruktorska x Postępu.
ŁK

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 02 gru 2020, 13:32

Ok. W sumie nie zmienia to faktu, że już dziś można 228 wyciągnąć przez Żwirki-Woronicza do metra. Chyba, że jest presja, by tym obsłużyć Konstruktorską i wschodnią Domaniewską?

ODPOWIEDZ