Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
O ile rozumiem, plan zagospodarowania nie jest projektem organizacji ruchu. Co ma zapis w planie do możliwości puszczenia autobusu przez ul. Idzikowskiego.
Plan zagospodarowania określa, którymi ulicami będą jeździć autobusy.
Można zbudować drogę sprzeczną z planem (specustawa drogowa), ale nie bardzo sobie wyobrażam prucie świeżo postawionych osiedli.
Jeśli plan zagospodarowania się nie liczy, to po co było protestować przeciwko planowi bez tramwajów na Nowym Świecie?
Można zbudować drogę sprzeczną z planem (specustawa drogowa), ale nie bardzo sobie wyobrażam prucie świeżo postawionych osiedli.
Jeśli plan zagospodarowania się nie liczy, to po co było protestować przeciwko planowi bez tramwajów na Nowym Świecie?
Wydaje mi się, że tramwaj na Nowym Świecie a małe autobusy do obsługi terenów pod skocznią to jednak inne środki transportu, a zapisy w planie dotyczą w tych wypadkach czego innego.
Zachęcamy do korzystania ze zbiorkomu, taaa... po dojechaniu do P+R WilanowskaMichalJ pisze:2 kilometry bez autobusu jest dyskwalifikującą kompromitacją i tego zdania nie zmienię. Dojście do przystanku z Imielińskiej czy Inspektowej jest beznadziejne (tak, chodziłem). A teraz dobudowuje się wielkie osiedle i zero prawdziwych ulic. Kpina z człowieka po prostu.
Powinni zostać / wynieść się na wieś. Miasto to obszar wspólny, z czym wiążą się prawa i obowiązki. Jest jakaś polityka transportowa miasta i trzeba się podporządkować. No, ale mają jak chcieli. Problem będzie jak ludzi przybędzie. Może kolejka linowa na skarpę powstanie, albo przynajmniej wyciąg krzesełkowy?osa pisze:Ależ czytam tu, że ci ludzie spod skoczni nie życzyli sobie autobusu, więc w czym problem?
Myślę, że jak ludzi w blokach przybędzie, to wtedy zacznie się dyskusja pt. "chcemy autobusu", a wtedy będą kombinacje ze zmianą planu, progami wyspowymi i dywagacje "co by tam puścić" (218 przedłużone do OS. BERNARDYŃSKA? ). Temat uwalony na pare lat, choć nie twierdzę, że autobusu tam nie trzeba
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ostatnie o czym marzę to autobus śmigający po Idzikowskiego między Czerniakowską i Sobieskiego...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
O ile nie można nic wybudować wbrew planowi (chyba że zridem), to wątpię żeby istniał przepis uniemożliwiający dowolne trasowanie autobusów.
Na pewno nie możesz wymyślić nic gorszego?Poc Vocem pisze:Ostatnie o czym marzę to autobus śmigający po Idzikowskiego między Czerniakowską i Sobieskiego...
Ty to napisałeś, nie ja Równie dobrze można go gdzieś indziej zakrańcować, byle stosunkowo blisko Toru Stegny, żeby nie tłuc niepotrzebnie wzkm.Poc Vocem pisze:Ostatnie o czym marzę to autobus śmigający po Idzikowskiego między Czerniakowską i Sobieskiego...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Wymyślić - nie. Podać rzeczywiste przykłady (227, 521 etc.) mogę, ale to już wykracza poza marzenia.grzegorz pisze:Na pewno nie możesz wymyślić nic gorszego?
Nie ja sugerowałem 218 na OS. BernardyńskaWolfchen pisze:Ty to napisałeś, nie ja Równie dobrze można go gdzieś indziej zakrańcować, byle stosunkowo blisko Toru Stegny, żeby nie tłuc niepotrzebnie wzkm.
Natomiast co do kwestii tego to raczej kombinowałbym z zawracaniem przez Witosa i Sobieskiego, jeśli już by faktycznie była taka potrzeba. Tylko ciężko by było wtedy zorganizować postój, bo na Idzikowskiego nie ma miejsca na zatoczki, a na Witosa nie bardzo sobie to wyobrażam...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Właśnie miałem ten sam problem - nie ma gdzie nawet pętli ulicznej zrobić...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
218 Idzikowskiego do Os. Bernardyńska, to wcale nie jest to taki głupi pomysł. Wystarczy popatrzeć, jak pracują linie "poprzeczne" typu 189 czy 141/172.
Pomiędzy ciągiem Chełmska - Dolna - Racławicka a Wilanowska - Marynarska nie ma nic.
I wkrótce mogłoby się okazać, że przeguby co 12 minut na takiej linii to za mało.
Pomiędzy ciągiem Chełmska - Dolna - Racławicka a Wilanowska - Marynarska nie ma nic.
I wkrótce mogłoby się okazać, że przeguby co 12 minut na takiej linii to za mało.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- Idzikowskiego, Sobieskiego - BEETHOVENA - Witosa - Idzikowskiego
Na Beethovena tu jest zatoczka:
https://www.google.com/maps/@52.1956122 ... 312!8i6656
Na Beethovena tu jest zatoczka:
https://www.google.com/maps/@52.1956122 ... 312!8i6656
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522