Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
107 na Siekierki wydaje się być niezłą alternatywą dla 162, a przy okazji korzystnym zagospodarowaniem południowej końcówki, która kończy się obecnie... zbyt wcześnie?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Fajne to 159 dla Czerniakowskiej Bis. Nie dowozi ani do M1, ani do M2, ani nawet do pociągów. W sumie dużo nie daje, oprócz następnego numerka. Ciekawe czy na 107 pozostanie krótki tabor (10m w DP i 9m w dni wolne).
Przesiadka do tramwaju na Pl. Konstytucji jest nienajgorsza i nawet dla większości bardziej atrakcyjna niż do metra. Bo większość raczej Śródmieście preferuje niż Żoliborz. Biorąc pod uwagę niedużą odległość pl. Konstytucji od ścisłego centrum i gęstsze "przystanki", tramwaj lepiej obsłuży najważniejsze cele podróży.Autobus Czerwon pisze: ↑26 sie 2022, 15:33Fajne to 159 dla Czerniakowskiej Bis. Nie dowozi ani do M1, ani do M2, ani nawet do pociągów. W sumie dużo nie daje, oprócz następnego numerka. Ciekawe czy na 107 pozostanie krótki tabor (10m w DP i 9m w dni wolne).
Ja tego trochę nie widzę. Czy tam będą dalej kursowały najkrótsze autobusy? Czy 107 będzie skoordynowane ze 162 tak jak to było w przypadku 159? Bo dla mnie to bardzo dziwne, koordynacja autobusów na koziołki i najkrótsze Solarisy z autobusami przegubowymi. Zwłaszcza że dla tamtego rejonu to 107 może być atrakcyjniejszą linią ze względu na bezpośredni dojazd do centrum. Już prędzej widziałbym na EC Siekierki 187.
107 ma być przez Bobrowiecką. Tego się nie spodziewałem. A więc zerowa atrakcyjność dla os. Bernardyńska ze względu na stratę czasu. 187 przez Gołkowska tak, ale nie na zadupne Siekierki, tylko Bonifacego i dalej na Stegny, albo Sobieskiego do Wilanowa i wtedy 164 skrócić.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Mogli po prostu wzmocnić 162 zamiast pajacować z tym 107 do Elektrociepłowni przez Bobrowiecką. Wychodzi z tego jakiś potworek dla nikogo.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jedzie jako PT z Małych Siekierek do ronda na skrzyżowaniu Czerniakowskiej i alei Witosa i tam zawraca. Tylko 3 km na pusto, za które i tak organizator płaci operatorowi Według moich delikatnych szacunków, gdyby wybudowano pętlę na Małych Siekierkach (właściwie potrzebny jest tylko nieduży łącznik między Wolicką i al.Polski Walczącej), to koszt jej budowy zwróciłby się po niecałym roku. Opcjonalnie myślę że w grę mogłoby też wchodzić kryterium przez Bluszczańską i Batalionu Bałtyk, ale wtedy trzebaby ogarnąć parkowanie nielegalne ale zwyczajowe i pewnie o to się rozbiło... Inną opcją mogłoby być wytrasowanie 108 przez al.Polski Walczącej i Wolicką, tylko przydałaby się jakiś porządny kraniec w centrum i lepsza częstotliwość.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
1. Czemu nie może zawracać w węźle "Małe SIekierki"?
2. Jak już jedzie do Witosa, to dlaczego nie z pasażerami? MIał tam przystanek na starej trasie.
2. Jak już jedzie do Witosa, to dlaczego nie z pasażerami? MIał tam przystanek na starej trasie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Mokotowie parkowanie chcesz ograniczyć? Panie dziejku, dla tamtejszych Radnych głównym problemem związanym z budową tramwaju do Wilanowa jest np. "jak z Góry Kalwarii ludzie samochodem dojadą, jak Sobieskiego zwężycie".Autobus Czerwon pisze: ↑05 wrz 2022, 12:55Jedzie jako PT z Małych Siekierek do ronda na skrzyżowaniu Czerniakowskiej i alei Witosa i tam zawraca. Tylko 3 km na pusto, za które i tak organizator płaci operatorowi Według moich delikatnych szacunków, gdyby wybudowano pętlę na Małych Siekierkach (właściwie potrzebny jest tylko nieduży łącznik między Wolicką i al.Polski Walczącej), to koszt jej budowy zwróciłby się po niecałym roku. Opcjonalnie myślę że w grę mogłoby też wchodzić kryterium przez Bluszczańską i Batalionu Bałtyk, ale wtedy trzebaby ogarnąć parkowanie nielegalne ale zwyczajowe i pewnie o to się rozbiło... Inną opcją mogłoby być wytrasowanie 108 przez al.Polski Walczącej i Wolicką, tylko przydałaby się jakiś porządny kraniec w centrum i lepsza częstotliwość.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tam dużo poprawiłoby dociągnięcie Batalionu Bałtyk do Bartyckiej, wtedy chociażby 167 można przełożyć z Bartyckiej na APW czy nawet puścić 109 w duże kryterium uliczne.Autobus Czerwon pisze: ↑05 wrz 2022, 12:55Opcjonalnie myślę że w grę mogłoby też wchodzić kryterium przez Bluszczańską i Batalionu Bałtyk, ale wtedy trzebaby ogarnąć parkowanie nielegalne ale zwyczajowe i pewnie o to się rozbiło...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A to swoją drogą, ale na razie chyba nie ma nawet wyznaczonego żadnego terminu budowy brakującego odcinka.
Jeśli dobrze spojrzałem to tam jest sygnalizator kierunkowy tylko do skrętu w lewo (czyli nie można zawracać).
A gdzie konkretnie są postoje?