Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Czy wiadomo już, jaka linia zostanie skierowana ul. Idzikowskiego?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Właśnie, już powinno coś być wiadomo… Osobiście obstawiam coś turbo głupiego z tym Idzikowskiego…
ŁK
Pewnie 130 przerzucą z Dolnej
Może dzięki temu znowu będzie jeździło w DŚ.
Znając ich to 130 zjedzie na dół Dolną, wjedzie na górę Idzikowskiego, zahaczając jeszcze o nowe osiedla, a skończy na Wilanowskiej.ashir pisze:Może dzięki temu znowu będzie jeździło w DŚ.
ŁK
Na stornie ZTMu w "petycjach" pojawiła się w listopadzie odpowiedź dla postulatu zwiększenia częstotliwości 116, że zwiększone napełnienie występuje jedynie na odcinku południowym, więc rozważają jedynie dodatkowe kursy E-2.
To nie będą żadne "dodatkowe" kursy tylko powrót do stanu sprzed pocięcia E-2 o połowę.... Było E2 co 10 i 116 co 10 minut a teraz jest tak jakby 1/4 kursów w godzinie mniej to i nie dziwne, że tłok.
Pojęcie "najsensowniejsze" z pojęciem co 30 minut mi jakoś nie współgra jeśli chodzi o linie w środku Warszawy. Chyba że w Iławie gdzie na liniach łączących dworzec z miastem ma być od nowego roku równo co 30 minut zamiast losowego odstępu.
I skąd Ci się weźmie 228 w rejonie Puławskiej?
P.S. Wszystko to gdybanie, czy na serio nie ma żadnych planów które nie są tajne? Jak nie ma, to po co wymalowali przystanki na Idzikowskiego?
P.S.2 Ja w takim razie licytuję wydłużenie 308 do pętli EC Siekierki
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Odpowiadam po kolei:
Skąd 228 na Puławskiej ? Napisałem wyraźnie, że przez Woronicza.
308 do EC Siekierki? A skąd na to brygady?
130 i 228 to linie z częstotliwością 30 min. - i jakoś nie widzę, żeby były w nich tłumy.
Poza tym z badań wynika, że frekwencja w zbiorkomie w Wawie spadła w pandemii o ponad 20%,
do tego tzw. Nowy Ład ograniczy dochody samorządów, więc z myślą o wydłużeniach linii czy poprawie częstotliwości raczej powinniśmy się żegnać.
Skąd 228 na Puławskiej ? Napisałem wyraźnie, że przez Woronicza.
308 do EC Siekierki? A skąd na to brygady?
130 i 228 to linie z częstotliwością 30 min. - i jakoś nie widzę, żeby były w nich tłumy.
Poza tym z badań wynika, że frekwencja w zbiorkomie w Wawie spadła w pandemii o ponad 20%,
do tego tzw. Nowy Ład ograniczy dochody samorządów, więc z myślą o wydłużeniach linii czy poprawie częstotliwości raczej powinniśmy się żegnać.
228 będzie puste dopóki będzie kończyć na wygonie Sasanki
130+228 miałoby czas przejazdu ponad 50 minut, nie licząc korków, czyli za dużo, moim zdaniem nie warto.
Warto natomiast jak najbardziej przedłużyć 228 do Metra Wierzbno, a na Idzikowskiego przerzucić 130. Ale bez dołożenia brygad i do jednego i do drugiego, żeby zyskać częstotliwość przynajmniej co 20 to się nie obejdzie, jeśli to ma mieć sens.
308 zdecydowanie nie warto ruszać, za częste, za długie (w sensie taboru) i tylko w godzinach szczytu. No i nie ma co uzależniać Mordoru od Idzikowskiego (w sensie korków).
Warto natomiast jak najbardziej przedłużyć 228 do Metra Wierzbno, a na Idzikowskiego przerzucić 130. Ale bez dołożenia brygad i do jednego i do drugiego, żeby zyskać częstotliwość przynajmniej co 20 to się nie obejdzie, jeśli to ma mieć sens.
308 zdecydowanie nie warto ruszać, za częste, za długie (w sensie taboru) i tylko w godzinach szczytu. No i nie ma co uzależniać Mordoru od Idzikowskiego (w sensie korków).
- R-9 Chełmska
- Posty: 7763
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Czyli pewnie skończy się 164 zamiast na Siekierki to na Wierzbno
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Ahamb112 pisze:130+228 miałoby czas przejazdu ponad 50 minut, nie licząc korków, czyli za dużo, moim zdaniem nie warto.
Warto natomiast jak najbardziej przedłużyć 228 do Metra Wierzbno, a na Idzikowskiego przerzucić 130. Ale bez dołożenia brygad i do jednego i do drugiego, żeby zyskać częstotliwość przynajmniej co 20 to się nie obejdzie, jeśli to ma mieć sens.
308 zdecydowanie nie warto ruszać, za częste, za długie (w sensie taboru) i tylko w godzinach szczytu. No i nie ma co uzależniać Mordoru od Idzikowskiego (w sensie korków).
ŁK