Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 07 gru 2021, 22:40

Czy wiadomo już, jaka linia zostanie skierowana ul. Idzikowskiego?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 gru 2021, 7:58

Właśnie, już powinno coś być wiadomo… Osobiście obstawiam coś turbo głupiego z tym Idzikowskiego…
ŁK

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 08 gru 2021, 8:07

Pewnie 130 przerzucą z Dolnej #-o

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2021, 8:55

Może dzięki temu znowu będzie jeździło w DŚ. :kekeke:

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 gru 2021, 14:24

ashir pisze:Może dzięki temu znowu będzie jeździło w DŚ. :kekeke:
Znając ich to 130 zjedzie na dół Dolną, wjedzie na górę Idzikowskiego, zahaczając jeszcze o nowe osiedla, a skończy na Wilanowskiej.
ŁK

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 gru 2021, 22:46

Na stornie ZTMu w "petycjach" pojawiła się w listopadzie odpowiedź dla postulatu zwiększenia częstotliwości 116, że zwiększone napełnienie występuje jedynie na odcinku południowym, więc rozważają jedynie dodatkowe kursy E-2.

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 09 gru 2021, 0:51

Piottr pisze:
07 gru 2021, 22:40
Czy wiadomo już, jaka linia zostanie skierowana ul. Idzikowskiego?
Najsensowniejsze wydaje się połączenie 130 z 228 przez Idzikowskiego i Woronicza. Częstotliwość oczywiście 30'.

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 09 gru 2021, 17:07

TGM pisze:
08 gru 2021, 22:46
Na stornie ZTMu w "petycjach" pojawiła się w listopadzie odpowiedź dla postulatu zwiększenia częstotliwości 116, że zwiększone napełnienie występuje jedynie na odcinku południowym, więc rozważają jedynie dodatkowe kursy E-2.
To nie będą żadne "dodatkowe" kursy tylko powrót do stanu sprzed pocięcia E-2 o połowę.... Było E2 co 10 i 116 co 10 minut a teraz jest tak jakby 1/4 kursów w godzinie mniej to i nie dziwne, że tłok.
man1956 pisze:
09 gru 2021, 0:51
Najsensowniejsze wydaje się połączenie 130 z 228 przez Idzikowskiego i Woronicza. Częstotliwość oczywiście 30'.
Pojęcie "najsensowniejsze" z pojęciem co 30 minut mi jakoś nie współgra jeśli chodzi o linie w środku Warszawy. Chyba że w Iławie :-) gdzie na liniach łączących dworzec z miastem ma być od nowego roku równo co 30 minut zamiast losowego odstępu.
I skąd Ci się weźmie 228 w rejonie Puławskiej?

P.S. Wszystko to gdybanie, czy na serio nie ma żadnych planów które nie są tajne? Jak nie ma, to po co wymalowali przystanki na Idzikowskiego?

P.S.2 Ja w takim razie licytuję wydłużenie 308 do pętli EC Siekierki ;-)
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 09 gru 2021, 17:47

Odpowiadam po kolei:
Skąd 228 na Puławskiej ? Napisałem wyraźnie, że przez Woronicza.
308 do EC Siekierki? A skąd na to brygady?
130 i 228 to linie z częstotliwością 30 min. - i jakoś nie widzę, żeby były w nich tłumy.
Poza tym z badań wynika, że frekwencja w zbiorkomie w Wawie spadła w pandemii o ponad 20%,
do tego tzw. Nowy Ład ograniczy dochody samorządów, więc z myślą o wydłużeniach linii czy poprawie częstotliwości raczej powinniśmy się żegnać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 gru 2021, 10:33

man1956 pisze:
09 gru 2021, 17:47
130 i 228 to linie z częstotliwością 30 min. - i jakoś nie widzę, żeby były w nich tłumy.
To wniosek chyba powinien być jednoznaczny?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 10 gru 2021, 18:13

Łączyć :term:
Obrazek

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 10 gru 2021, 18:15

228 będzie puste dopóki będzie kończyć na wygonie Sasanki

mb112
Posty: 943
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 10 gru 2021, 21:14

130+228 miałoby czas przejazdu ponad 50 minut, nie licząc korków, czyli za dużo, moim zdaniem nie warto.
Warto natomiast jak najbardziej przedłużyć 228 do Metra Wierzbno, a na Idzikowskiego przerzucić 130. Ale bez dołożenia brygad i do jednego i do drugiego, żeby zyskać częstotliwość przynajmniej co 20 to się nie obejdzie, jeśli to ma mieć sens.
308 zdecydowanie nie warto ruszać, za częste, za długie (w sensie taboru) i tylko w godzinach szczytu. No i nie ma co uzależniać Mordoru od Idzikowskiego (w sensie korków).

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7763
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 11 gru 2021, 2:52

Czyli pewnie skończy się 164 zamiast na Siekierki to na Wierzbno
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 gru 2021, 9:46

mb112 pisze:130+228 miałoby czas przejazdu ponad 50 minut, nie licząc korków, czyli za dużo, moim zdaniem nie warto.
Warto natomiast jak najbardziej przedłużyć 228 do Metra Wierzbno, a na Idzikowskiego przerzucić 130. Ale bez dołożenia brygad i do jednego i do drugiego, żeby zyskać częstotliwość przynajmniej co 20 to się nie obejdzie, jeśli to ma mieć sens.
308 zdecydowanie nie warto ruszać, za częste, za długie (w sensie taboru) i tylko w godzinach szczytu. No i nie ma co uzależniać Mordoru od Idzikowskiego (w sensie korków).
Aha
ŁK

ODPOWIEDZ