Al. Witosa 74. Jak masz przystanek Al. Witosa po zawrotce w kierunku mostu to zaraz za nim jest tymczasowy. Nie wiem jak w tygodniu ale jak w sobotę jeździłem 159 to miałem tam za każdym razem ponad 20 minut postoju. Zatem całkiem sympatycznie.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Ostatnim przystankiem na trasie 159 są Małe Siekierki 01 - wspólny przystanek z 119/148 kierunek Al. Witosa. Następnie 159 jedzie jako Przejazd Techniczny do Wisłostrady, tam zawraca i stoi technicznie tuż za przystankiem Al. Witosa w kierunku Mostu Siekierkowskiego. Następnie jedzie jako PT do przystanku Małe Siekierki położonego już na Al. Polski Walczącej (wspólny z 168) i tam zaczyna już swoją trasę.
I dzień dobry wszystkim na forum, to mój pierwszy post
Kawałek za przystankiem Al. Witosa 04 sobie stoi
To trochę tak jak na Spartańskiej, tyle że tam wozy mają przerwę na przystanku dla wysiadających, a potem podjeżdżają na przystanek dla wsiadających. Niektórzy kierowcy podjeżdżają w porze odjazdu, zabierają ludzi i od razu ruszają w trasę, a inni przed czasem i trochę stoją.
Trasa między przystankiem dla wysiadających a dla wsiadających jest krótka i zajmuje maksymalnie 1 min.
Rozumiem, że w przypadku 159 ta zawrotka zajmuje więcej czasu. Ciekawe, ile?
Trasa między przystankiem dla wysiadających a dla wsiadających jest krótka i zajmuje maksymalnie 1 min.
Rozumiem, że w przypadku 159 ta zawrotka zajmuje więcej czasu. Ciekawe, ile?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A ja zmienię temat.
Dotyczy on linii 501, 519 i 522. Jak niektórzy zauważyli, to ów linii dublują się na wspólnym odcinku, tj. DW. CENTRALNY - ... -Belwederska - Sobieskiego - ... - STEGNY/POWSIN-PARK KULTURY/BRANICKIEGO.
Jak dla mnie istnienie 3 linii, które na połowie swej trasy się dublują, jest bez sensu. Ja bym połączył te trzy linie w jedną: 522: DW. CENTRALNY - (ob. wspólny docinek 501, 519 i 522) - al. Rzeczypospolitej-Branickiego - BRANICKIEGO, a co drugi kurs: DW. CENTRALNY - ... - Branickiego - Przyczółkowa - Przekorna - Opieńki - POWSIN-PARK KULTURY.
Samo 501 kursuje tylko w dni powszednie, i to już od dłuższego czasu, więc taka zmiana by byłaby wskazana, według mnie.
Dotyczy on linii 501, 519 i 522. Jak niektórzy zauważyli, to ów linii dublują się na wspólnym odcinku, tj. DW. CENTRALNY - ... -Belwederska - Sobieskiego - ... - STEGNY/POWSIN-PARK KULTURY/BRANICKIEGO.
Jak dla mnie istnienie 3 linii, które na połowie swej trasy się dublują, jest bez sensu. Ja bym połączył te trzy linie w jedną: 522: DW. CENTRALNY - (ob. wspólny docinek 501, 519 i 522) - al. Rzeczypospolitej-Branickiego - BRANICKIEGO, a co drugi kurs: DW. CENTRALNY - ... - Branickiego - Przyczółkowa - Przekorna - Opieńki - POWSIN-PARK KULTURY.
Samo 501 kursuje tylko w dni powszednie, i to już od dłuższego czasu, więc taka zmiana by byłaby wskazana, według mnie.
108 139 148 163 166 185 187 189 195 200 217 263 317 339 402 501 503 N03 N33 N50 N83
Ulubione wozy: 2217 2251
Ulubione wozy: 2217 2251
A co by się stało z ludźmi ze Stegien i Wilanowa? Jak jeździmy palcem po mapie, to może dokładniej jakoś? Jeśli co drugi kurs, to sugerujesz częstotliwość 522 15 minut?
ŁK
Przecież są inne linie, takie jak 108, 116, 189 które mogą dowieść do metra lub innych węzłów komunikacyjnych.
Co do 522: 12/15/15.
108 139 148 163 166 185 187 189 195 200 217 263 317 339 402 501 503 N03 N33 N50 N83
Ulubione wozy: 2217 2251
Ulubione wozy: 2217 2251
Jeśli chcesz dowieść, że trzeba dowieźć, to przede wszystkim nie popełniaj błędów ortograficznych.
AAaaaaa co jeśli tam jest tylu pasażerów, że właśnie trzy są potrzebne? 501 włącza się w połowie trasy i dzięki temu jest luźne/puste i gotowe na przyjęcie kolejnych pasażerów #StrefowaniePodaży
Może zróbmy jak w Łodzi: 522ABCD.