Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 03 lut 2006, 22:27

Ostatnio trochę się poprawiło. Ale nadal sporo rzeczy poprawić by się przydało... Może macie jakieś nowe pomysły? Ja mam stare i na razie nie chcę przypominać... Później może coś napiszę...

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7760
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 03 lut 2006, 22:29

Ostatnio z okna 187 obserwuję, że z Czerniakowa i Sielc jedzie szybciej, niż 522 o około 1-2 minuty. Uważam, że możnaby spróbować polepszyć mu częstotliwość i patrzeć, czy ludzie przyjdą, czy nie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 03 lut 2006, 22:35

A może 522 puścimy W jedną stronę Chełmską, w druga Bethovena?

Przystanki:
Pl. Unii - Dolna - Chełmska - i dalej normalnie

z powrotem

Witosa - Dolna - Pl. Unii

Zysk? Znaczne skrócenie czasu przejazdu. Rozdzielenie ról ze 131.

Wady:

Sielce pokrzywdzone. Ale 131 co 10 minut ich ugłaska.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7760
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 03 lut 2006, 22:36

Jarek pisze:A może 522 puścimy W jedną stronę Chełmską, w druga Bethovena?

Przystanki:
Pl. Unii - Dolna - Chełmska - i dalej normalnie

z powrotem

Witosa - Dolna - Pl. Unii

Zysk? Znaczne skrócenie czasu przejazdu. Rozdzielenie ról ze 131.

Wady:

Sielce pokrzywdzone. Ale 131 co 10 minut ich ugłaska.
Wystarczy wywalić z 522 Iwicką i Spacerową, a będzie dobrze. Takie jest moje zdanie o tej linii.

A 131 co 10 minut, to proszę bardzo [-o<
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 03 lut 2006, 22:46

R-9 Chełmska pisze: Wystarczy wywalić z 522 Iwicką i Spacerową, a będzie dobrze. Takie jest moje zdanie o tej linii.
Nic co jeździ Gagarina nie będzie dobre :P. A to choćby dlatego, że światła przy Uniwersusie (w kirunku Gagarina <-> Spacerowa) mają tragiczną przepustowość (co osobiście dla mnie jest na rękę).

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7760
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 03 lut 2006, 22:50

TGM pisze:
R-9 Chełmska pisze: Wystarczy wywalić z 522 Iwicką i Spacerową, a będzie dobrze. Takie jest moje zdanie o tej linii.
Nic co jeździ Gagarina nie będzie dobre :P. A to choćby dlatego, że światła przy Uniwersusie (w kirunku Gagarina <-> Spacerowa) mają tragiczną przepustowość (co osobiście dla mnie jest na rękę).
1) No to wzmocnić 187, które omija Uniwersus i po kłopocie :D

2) Po tylu latach codziennej jazdy 131/359/522 można się do tych świateł przyzwyczaić :)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 04 lut 2006, 9:11

TGM pisze:Nic co jeździ Gagarina nie będzie dobre :P
180 jest dobre bo nie musi na nich stać,tylko skręca w prawo :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 lut 2006, 16:07

No tak, ale nie stoi tylko w jedną stronę. :lol:
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 04 lut 2006, 18:07

Spoko, lewoskręt tam nie jest zły. 180 rzeczywiście ma nieźle.

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 04 lut 2006, 18:35

TGM pisze:Ostatnio trochę się poprawiło. Ale nadal sporo rzeczy poprawić by się przydało... Może macie jakieś nowe pomysły? Ja mam stare i na razie nie chcę przypominać... Później może coś napiszę...
Nowe ? Nie bardzo... Za to starych to jest tego troszkę :) O chociażby dziś zamarzłem czekając na autobus na Sobieskiego. Częstotliwość w weekend powala na kolana - w duży mróz dosłownie. W Alei Wilanowskiej oczywiście jest podobnie - mówię o jej dolnomokotowskim odcinku, żeby nie było, że wtrącam Wilanów do tematu!
Tyle tylko, że tak jak napisałem, to nic nowego, to aktualne od wielu lat...

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 lut 2006, 18:45

Jarek pisze:A może 522 puścimy W jedną stronę Chełmską, w druga Bethovena?
Tylko po co :?: Chyba jednak lepiej skierować tamtędy (Chełmską, Bobrowiecką i Beethovena) pozbywając się stamtąd 119.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 lut 2006, 21:00

119 po przeróbkach na Os. Las ma szansę się stac ważną linią łączącą Wawer i Mokotów, w przeciwieństwie do efemerycznego 359. Zresztą z założenia miał jezdzic Beetovena, więc nie ma co tam zmieniac. :roll:
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 lut 2006, 21:10

Colony pisze:119 po przeróbkach na Os. Las ma szansę się stac ważną linią łączącą Wawer i Mokotów, w przeciwieństwie do efemerycznego 359. Zresztą z założenia miał jezdzic Beetovena, więc nie ma co tam zmieniac. :roll:
Ale zainteresowanie 119 systematycznie się zmniejsza - i za sprawą ZTM, który skutecznie dąży do wygaśnięcia popytu na tę linię, i z tego względu, że nigdy nie będzie ona konkurencją dla 116 i 171. Dlatego korzystającym z przystanków na Bobrowieckiej wypadałoby zaoferować połączenie z zespołem Dolna za pośrednictwem innej linii, likwidując tym samym 119.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 lut 2006, 21:11

Może i masz rację, chociażby ze względu na odległosc czasową, która dzieli na od zakończenia robót na Os. Las. Ale żeby od razu pośpiech?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 04 lut 2006, 21:13

Colony pisze:119 po przeróbkach na Os. Las ma szansę się stac ważną linią łączącą Wawer i Mokotów, w przeciwieństwie do efemerycznego 359. Zresztą z założenia miał jezdzic Beetovena, więc nie ma co tam zmieniac. :roll:
Byle takie 119 miało logiczny czas przejazdu TS.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ