Za często to też nie pasuje? No już bez przesady Dzidku...dzidek pisze:W tej chwili gdy 401 kursuje przez cały dzień sytuacja w 189 w miedzyszczycie uległa znaczej poprawie. Nie wiem czemu przekształca się dodatki na całki zarówno na 189 i 401. W zupełności wystarczyłoby na jednej z tych linii (raczej 189). Są inne linie, którym należy się poprawa częstotliwości ale ZTM nie widzi problemu (albo nie chce go widzieć). Szkoda...
Linie 189 i 401
Moderator: Wiliam
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Dla utrzymania pozorów koordynacji.dzidek pisze:W tej chwili gdy 401 kursuje przez cały dzień sytuacja w 189 w miedzyszczycie uległa znaczej poprawie. Nie wiem czemu przekształca się dodatki na całki zarówno na 189 i 401. W zupełności wystarczyłoby na jednej z tych linii (raczej 189).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- R-9 Chełmska
- Posty: 7760
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Chyba większość z nas wolałaby przekazać te brygady na bardziej potrzebujące linie. 401 jest na TS muchowozem, a wozy z pewnością bardziej by się przydały na 189, 131, 522, 175, 509 i wielu, wielu innych, ale nie na 401!Piotrek pisze:Za często to też nie pasuje? No już bez przesady Dzidku...dzidek pisze:W tej chwili gdy 401 kursuje przez cały dzień sytuacja w 189 w miedzyszczycie uległa znaczej poprawie. Nie wiem czemu przekształca się dodatki na całki zarówno na 189 i 401. W zupełności wystarczyłoby na jednej z tych linii (raczej 189). Są inne linie, którym należy się poprawa częstotliwości ale ZTM nie widzi problemu (albo nie chce go widzieć). Szkoda...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Toż właśnie tłumaczę, że wzmocnienie 189 powoduje, że wypadałoby wzmocnić 401. Choć jako Gocławiak też wolałbym je ujrzeć na 509.R-9 Chełmska pisze:Chyba większość z nas wolałaby przekazać te brygady na bardziej potrzebujące linie. 401 jest na TS muchowozem, a wozy z pewnością bardziej by się przydały na 189, 131, 522, 175, 509 i wielu, wielu innych, ale nie na 401!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dobrze powiedziane. Pozorów...pawcio pisze: Dla utrzymania pozorów koordynacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7760
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
I tak koordynacji nie ma, nie oszukujmy się.pawcio pisze:Toż właśnie tłumaczę, że wzmocnienie 189 powoduje, że wypadałoby wzmocnić 401. Choć jako Gocławiak też wolałbym je ujrzeć na 509.R-9 Chełmska pisze:Chyba większość z nas wolałaby przekazać te brygady na bardziej potrzebujące linie. 401 jest na TS muchowozem, a wozy z pewnością bardziej by się przydały na 189, 131, 522, 175, 509 i wielu, wielu innych, ale nie na 401!
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Jest. Bo jej nie ma na papierze.
[ Dodano: 2007-12-22, 18:35 ]
A tak swoją drogą się zastanawiam, czy nie byłoby warto podnieść 189 do 10 minut, 401 ściąć do 20 (i podjąć próbę koordynacji), a do tego wzmocnić 509 skoordynowane z 503 (i może 507).
[ Dodano: 2007-12-22, 18:35 ]
A tak swoją drogą się zastanawiam, czy nie byłoby warto podnieść 189 do 10 minut, 401 ściąć do 20 (i podjąć próbę koordynacji), a do tego wzmocnić 509 skoordynowane z 503 (i może 507).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Po wuj?pawcio pisze:J
(..)podnieść 189 do 10 minut, 401 ściąć do 20 (i podjąć próbę koordynacji),
Maksymalny czas oczekiwania i tak będzie równy 10 minut. To już lepiej koordynację 187 - 401 w Ursusie robić na przykład.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
ale jeszcze bardziej Ci się rozjedzie koordynacja. Tak przynajmniej Ursus ma jedną linię w równych taktach, choć niekoniecznie zgodnie z rozkładem. Przecież teraz ten układ rozwalają korki na Sikorskiego, których praska połówka 401 i tak by nie ominęła.Tm pisze:a jakby tak w międzyszczycie skracać 401? na Służew? Stegny? Gocław? przy Rolnej następuje istotny skok w napełnieniu, więc można by zracjonalizować wykorzystanie brygad
Że ona będzie pracować lepiej niż koordynacja 401 i 189? Wątpię.inż. Glonojad pisze:To już lepiej koordynację 187 - 401 w Ursusie robić na przykład.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z Ursusa? Ma jakieś szanse. 189 - 401: w żadną stronę o żadnej porze (no, OK, po 21:30).pawcio pisze:Że ona będzie pracować lepiej niż koordynacja 401 i 189? Wątpię.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tanim kosztem załatwiasz międzydzielnicówkę. Do wjazdu na dwupasówkę bowiem i tak czerwonak niewiele zyskuje nawet formalnie, a co dopiero de facto.
Tak czy siak, ma to więcej sensu, niż próby koordynacji 401-189, zwłaszcza przy nierównych taktach.
Aczkolwiek, jeśli ceną za przyzwoitą częstotliwość 189 (zwłaszcza wieczorem!) miałoby być ograniczenie godzin kursowania 401, to bym to kupił w ciemno.
Tak czy siak, ma to więcej sensu, niż próby koordynacji 401-189, zwłaszcza przy nierównych taktach.
Aczkolwiek, jeśli ceną za przyzwoitą częstotliwość 189 (zwłaszcza wieczorem!) miałoby być ograniczenie godzin kursowania 401, to bym to kupił w ciemno.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.