Komunikacja miejska we Włochach

Moderator: Wiliam

Basia

Post autor: Basia » 24 sty 2019, 10:42

Łukasz pisze:
24 sty 2019, 10:13
Basia pisze:
Tak tak! A po czym się poznaje trolla?
Po czapce
A!!!! Przy okazji można się zorientować jak rozpoznać idiotę, czyli same korzyści

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sty 2019, 10:57

Basia pisze:
Łukasz pisze:
24 sty 2019, 10:13
Po czapce
A!!!! Przy okazji można się zorientować jak rozpoznać idiotę, czyli same korzyści
Żebyś wiedział. Wiedziała? Wiedziało?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Georg
Posty: 5938
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 sty 2019, 13:10

Wróćmy do tematu komunikacji w Nowych Włochach. Nie wiem jak wygląda skręt z Al. Krakowskiej w 1 Sierpnia, ale jeżdżąc 154 zauważyłem że zawsze jest kłopot ze skrętem w tę ulicę zarówno ze Żwirek jak i z 1 Sierpnia. Solówka ledwo skręca, a co dopiero sztywniak albo przegub.

Basia

Post autor: Basia » 24 sty 2019, 13:20

Łukasz pisze:
24 sty 2019, 10:57
Basia pisze:
A!!!! Przy okazji można się zorientować jak rozpoznać idiotę, czyli same korzyści
Żebyś wiedział. Wiedziała? Wiedziało?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wiedziało. I jestem czarna /-o/

Awatar użytkownika
8239
Posty: 996
Rejestracja: 28 lis 2006, 20:03
Lokalizacja: 327901

Post autor: 8239 » 24 sty 2019, 13:52

Georg pisze:
24 sty 2019, 13:10
Wróćmy do tematu komunikacji w Nowych Włochach. Nie wiem jak wygląda skręt z Al. Krakowskiej w 1 Sierpnia, ale jeżdżąc 154 zauważyłem że zawsze jest kłopot ze skrętem w tę ulicę zarówno ze Żwirek jak i z 1 Sierpnia. Solówka ledwo skręca, a co dopiero sztywniak albo przegub.
Te zakręty, które zalicza 154 od biedy jeszcze da się przeboleć. Ale naszym kolegom chodziło o to, że zakręt na skrzyżowaniu 1 sierpnia/Żwirki w relacji przyst. Baleya -> przyst. Urząd Statystyczny (w prawo) jest niedostępny - zbyt ostry łuk do pokonania.

rudy
Posty: 1800
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 24 sty 2019, 14:09

A tam jest, jeśli dobrze pamiętam, wąsko, bo na środku 1 sierpnia jest wysepka oddzielająca pasy ruchu w obu kierunkach.
Pozdrawiam

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 19 mar 2019, 1:09

Zastanawia mnie teren - zgodnie z MSI - obszarów Budki Szczęśliwickie i Witoszyn. To jest pustynia transportowa co widać na mapie: https://www.ztm.waw.pl/mapa/mapa_4.htm czy na: https://um-warszawa.maps.arcgis.com/app ... abb0ce42c6

Ostatnio na spacerze zauważyłem, że przestaje to być wyłącznie osiedle domków i powstają tam nowe bloki. Z bloku przy Czółenkowej jest ok. 1 km do najbliższych przystanków. Z Gryczanej jest ok. 700m do autobusu i 1,3km do WKD. Do tego między Budkami, a Naukową buduje się dość spore osiedle kilkunastu bloków.

Najciaśniejsza wydaje się Czółenkowa. Pętla uliczna 328 (Popularna-Mikołajska-Czólenkowa-Budki Szczęśliwckie) jest tam możliwa (pomijając fakt, że do poprawy jest nawierzchnia Budek Szczęśliwickich)?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 mar 2019, 6:25

Która Czółenkowa :] ? Po której stronie torów?

Może jednokierunkowo:
2. Popularna > Starowiejska > Naukowa > Popularna, lub
3. Popularna > Mikołajska > Czółenkowa > Szczęsna > Dziupli (lub Poziomkową do Mikołajskiej)?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

wojtor
Posty: 661
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 19 mar 2019, 8:05

Gdynianin pisze:
19 mar 2019, 1:09
Zastanawia mnie teren - zgodnie z MSI - obszarów Budki Szczęśliwickie i Witoszyn. To jest pustynia transportowa

Ostatnio na spacerze zauważyłem, że przestaje to być wyłącznie osiedle domków i powstają tam nowe bloki. Z bloku przy Czółenkowej jest ok. 1 km do najbliższych przystanków. Z Gryczanej jest ok. 700m do autobusu i 1,3km do WKD. Do tego między Budkami, a Naukową buduje się dość spore osiedle kilkunastu bloków.

Najciaśniejsza wydaje się Czółenkowa. Pętla uliczna 328 (Popularna-Mikołajska-Czólenkowa-Budki Szczęśliwckie) jest tam możliwa (pomijając fakt, że do poprawy jest nawierzchnia Budek Szczęśliwickich)?
Nawierzchni Budek nie da się poprawić, bo ona nie istnieje. Tam leżą tylko betonowe płyty,

Jeżeli coś puszczać w te rejony to raczej 206 z Odolan przez Wałowicką/ Globusową (dojazd do PKP Włochy), Popularną i pętla uliczna Mikołajska, Szczęsna.

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 19 mar 2019, 10:14

wojtor pisze:
19 mar 2019, 8:05
Nawierzchni Budek nie da się poprawić, bo ona nie istnieje. Tam leżą tylko betonowe płyty,
No tak - miałem na myśli: budowę brakującego odcinka wdłuż torów, między łukiem drogi a Poronińską.
wojtor pisze:
19 mar 2019, 8:05
Jeżeli coś puszczać w te rejony to raczej 206 z Odolan przez Wałowicką/ Globusową (dojazd do PKP Włochy), Popularną i pętla uliczna Mikołajska, Szczęsna.
Wydaje mi się, że jeśli miałoby coś tam jeździć to dociągnięcie do WKD/PKP Aleje Jerozolimskie i ZP Popularna (przesiadki na pociąg/autobusy + sklepy) byłoby wskazane. Stąd idea Budek Szczęśliwickich.

Ale to oczywiście pieśń przyszlości, po prostu po spacerze tam spojrzałem też na mapę wydanych WZ i inwestycji i komunikacja tam wygląda przeciętnie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 mar 2019, 13:00

Zacząłbym od przekierowania 228 przez Mikołajską i Płużańską, przystanek na rogu tych dwóch ulic już by poprawił sytuację znacznie (swoją drogą, kto mieszka na Płużańskiej, że nie tylko nie ma street view na niej, ale na Mikołajskiej i Dziupli są dziury w pokryciu dokładnie na wysokości skrzyżowań? :term:).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

wojtor
Posty: 661
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 19 lip 2019, 11:01

Czeka na otwarcie przebudowane skrzyżowanie umożliwiające lewoskręt z Instalatorów w Al.Krakowską/Grójecką. Ciekawe, czy zmieni to obsługę Instalatorów. Pewnie mieszkańcy będą chcieli linię w kierunku północnym.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 19 lip 2019, 11:35

Skręt z alei Krakowskiej od strony 1 Sierpnia w Instalatorów też został zrealizowany, czy 228 dalej będzie jeździć zawrotką koło Harfowej?

wojtor
Posty: 661
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 19 lip 2019, 11:42

Yelonker pisze:
19 lip 2019, 11:35
Skręt z alei Krakowskiej od strony 1 Sierpnia w Instalatorów też został zrealizowany, czy 228 dalej będzie jeździć zawrotką koło Harfowej?
Skrętu z Krakowskiej z południa w Instalatorów nadal nie będzie. Pozostaje zawrotka przy Harfowej. A niewiele brakowało, by i ona znikła bo w pierwotnym projekcie przebudowy skrzyżowania Harfowa/Grójecka nie było możliwości zawracania i 228 musiałby jeździć do Korotyńskiego. Na szczęście ZMID zmienił projekt.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 19 lip 2019, 20:22

Ja nie mogę, a tyle miejsca jest między jezdnią a torowiskiem, bez problemu wydzielony lewoskręt by się zmieścił.

ODPOWIEDZ