Komunikacja miejska we Włochach

Moderator: Wiliam

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7079
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 03 lut 2023, 14:43

Georg pisze:
03 lut 2023, 13:16
Przy Reducie Wolskiej nie ma skrętu w prawo. Więc 197 musiałoby skręcić w lewo potem w Ordona i wrócić. Nie wiem ile czasu ma trwać zmiana.
Wobec tego do czasu zakończenia prac mogą uruchomić np. Z97 w relacji do Ursusa. I wtedy 716 spokojnie wróci na starą trasę przez Nowe Włochy.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 03 lut 2023, 15:00

Georg pisze:
03 lut 2023, 13:16
Przy Reducie Wolskiej nie ma skrętu w prawo. Więc 197 musiałoby skręcić w lewo potem w Ordona i wrócić. Nie wiem ile czasu ma trwać zmiana.
WTF? Jak to możliwe? - jest lewoskręt a nie ma prawoskrętu? :lol:

primoż
Posty: 3712
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 lut 2023, 15:05

Między nimi jest wyspa.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

mb112
Posty: 942
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 16 lut 2023, 12:53

https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/02/1 ... globusowa/

Trochę bałagan z tymi przystankami. To że ten PKP WŁOCHY 53 tylko dla 228 to niby ok, bo 127 i 194 mają wcześniej na Chrościckiego, chociaż ten tymczasowy będzie bliżej zejścia na stację, więc może też powinien obowiązywać.
Ale dlaczego Wałowicka tylko dla 194 to nie wiem, chyba że dla 228 i 127 będzie ten za skrzyżowaniem (Wałowicka 03, wspólnie ze 129).

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 891
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 31 maja 2023, 3:23

trochę historii komunikacji miejskiej:
https://wlochyinfo.org/tu-bije-serce-wa ... eszczowej/
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 maja 2023, 8:39

Bardzo ciekawy artykuł.
Który przypadek miałeś na myśli poza 130, mówiąc o krańcu w zajezdni?

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 maja 2023, 10:10

Kiedyś chyba 606 kończył na zakładzie R4 Żoliborz, fizycznie wjeżdżał na teren. W początkach zajezdni autobusowej Woronicza też chyba kończyła tam jakaś linia, bo dalej nie było nic. Tramwaje Mokotów też były pętlą dla 16- w celu poprawy warunków bytowych motorniczych. Na zajezdni Żoliborz kończyła 17. Trochę było zajezdniopętli. Przy zamknięciu torowiska na Marymonckiej, na Żoliborzu kończyła 5, na solówkach. Drugi kraniec Koło.
miłośnik 13N

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 maja 2023, 10:12

177 też nieraz na zajezdni Mobilisu kończył w związku z remontem ul. Szamoty.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 31 maja 2023, 11:04

Georg pisze:
31 maja 2023, 8:39
Bardzo ciekawy artykuł.
Który przypadek miałeś na myśli poza 130, mówiąc o krańcu w zajezdni?
Ale 130 wcale nie miała krańca w zajezdni!
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 maja 2023, 11:09

Tak wynikało z artykułu. Też mi się wydawało, że przystanek był w miejscu dzisiejszego p. ŁOPUSZAŃSKA 02. Potem powrót Krańcową i Łopuszańską. Ale może nie wszystko pamiętam.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 31 maja 2023, 11:13

130 skręcało z Jerozolimskich w Krańcową, a następnie w Kleszczową. Przystanek Krańcowy był przed bramą zajezdni w kierunku Kleszczowej. Tutaj można zobaczyć ten przystanek.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 maja 2023, 11:56

Czy pod konie filmu ikarusa prowadził nasz forumowicz, magister filologii? Tak mi się kojarzy z dawnych lat.
miłośnik 13N

pietia
Posty: 819
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 31 maja 2023, 20:22

602 miało kiedyś kraniec na Staniewickiej przy ówczesnej R-8 Pożarowa. Ale też raczej na teren zajezdni nie wjeżdżało

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 01 cze 2023, 21:50

pietia pisze:
31 maja 2023, 20:22
602 miało kiedyś kraniec na Staniewickiej przy ówczesnej R-8 Pożarowa. Ale też raczej na teren zajezdni nie wjeżdżało
Linia H planowo nie zajeżdzała na pętle Żerań FSO, ale była bardzo częstym gościem na niej, kierowcy się tam zmieniali, a także często korzystali z toalety na ekspedycji :idea:
O taka mała ciekawostka :wink:

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 891
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 08 cze 2023, 20:37

Georg pisze:
31 maja 2023, 8:39
Bardzo ciekawy artykuł.
Który przypadek miałeś na myśli poza 130, mówiąc o krańcu w zajezdni?
156 przed 1.06.2013 i R-13
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

ODPOWIEDZ