Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 mar 2018, 21:23

ashir pisze:
19 mar 2018, 21:13
ZTM powinien jasno wydać instrukcję jaki taki przystanek należy prawidłowo obsłużyć. :-?
To już sam fakt wskazania trasy i informacja o dokładnym miejscu zatrzymania autobusu w strefie przystankowej nie wystarczy? Już i tak mamy wytłumaczone, gdzie ma być dokładnie czoło pojazdu w jakiej sytuacji i chyba musiałbym z miarką za każdym razem wychodzić z autobusu, żeby wytyczne ZTM-u spełniać. Miałem raz 703 i za każdym razem w Szamotach podjeżdżałem na przystanek zgodnie z trasą, jaką ma ta linia. Jeśli ktoś nie skręci w zatoczkę, nie obsłuży prawidłowo przystanku. To jest naturalne. I to nie kwestia instrukcji tylko tego, że wielu kierowców ma to po prostu w dupie.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 mar 2018, 21:30

No właśnie Twoi koledzy mają inne zdanie na ten temat, a możesz dopiero się domyślić jak swobodne zasady panują w niektórych kwestiach na liniach lokalnych. Czyli trzeba karać, regularnie i do skutku. ;)

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 mar 2018, 21:39

Tak, ale chodzi mi o to, że nie potrzeba do tego żadnych instrukcji. Instrukcje są już teraz - bardzo dokładne. W przypadku takich zajazdów dokładnie zaznaczona na mapie jest trasa (z zajazdem), dokładnie wskazany jest przystanek, są warunki do zatrzymania. Więc to jest po prostu kwestia tego, że albo ktoś poważnie podchodzi do pracy, albo mu zwisa i powiewa. Jeśli to drugie, milion kolejnych instrukcji nie przeszkodzi mu w dalszym olewaniu sprawy. Czy karanie jest dobre? Sam nie wiem. Chociaż chyba lepszego sposobu na kontrolę nie wymyślono. Nie jestem zwolennikiem kar. Chciałbym żeby każdy kierowca świadomie podchodził do swojej pracy i wiedział dlaczego pewne rzeczy trzeba tak wykonywać a nie inaczej, a nie na wszystko miał wywalone. Ale to jest utopia.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 mar 2018, 21:57

Bardziej mi chodziło o to, że np. gdy jest dobra widoczność pętli i nikt nie ma zamiaru wsiadać/wysiadać to i tak ma obowiązkowo objechać pętelkę. Żeby to było zero-jedynkowe (tak jak z przystankiem stałym), dla Ciebie w MZA jest to oczywiste, ale pogadaj sobie z kierowcami na "eLkach". A jak już ktoś wsiada/wysiada to już w ogóle karygodnym zachowaniem jest niewykorzystywanie pętli. W przypadku L33 to kierowca ze Stalko pewnie założył z automatu, że nikt nie będzie tam wsiadał, więc pominie pętlę nadrabiając opóźnienie. A to błąd i takie zachowanie ZTM powinien surowo tępić. To nie jest ich linia własna, aby wprowadzać własne zasady.

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 20 mar 2018, 0:31

ashir pisze:
19 mar 2018, 21:13
Parole
akurat Parole-Pętla to słaby przykład. Nigdy się tam wokół kapliczki nikt nie pcha, zwłaszcza przegubem. Równie dobrze można nam kazać podjeżdżać w Ładach... :)
www.dobowy.w.of.pl - Zapraszam :)

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 mar 2018, 22:51

E, na googlemapsie wyglada, ze przegub wjedzie. Zresztą chyba ZTM to mierzy.

A jak ktoś dostanie prokuratorem za wypadek po otwarciu drzwi poza przystankiem, to problem może zniknie.
ŁK

Molo
Posty: 631
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 21 mar 2018, 23:14

Wyjazd tam jest ciężki, szczególnie jak drzewa nie są przycięte. Wjazd tam jest dość ryzykowny, a ludzie i tak zawsze stoją na ulicy a nie na przystanku. Widocznie przyzwyczaili się, że kierowcy tam nie zajeżdżają.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 mar 2018, 6:42

A czy ktoś to w ogóle zgłaszał?
ŁK

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 mar 2018, 17:13

ZTM pisze:Stałe zmiany przystankowe na trasie linii L33

od 26.03.2018 (poniedziałek)

Od dnia 26.03.2018 r., od początku kursowania linii dziennych:

1) Uruchamia się przystanek STRUŻAŃSKA-FABRYKI 01 w Stanisławowie Pierwszym, który na trasie linii L33 będzie funkcjonował jako stały w obu kierunkach.

2) Przystanek CZARNA STRUGA 01 na trasie linii L33 będzie funkcjonował jako stały w obu kierunkach.
Chyba nie muszę mówić czym to jest spowodowane? :D

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 mar 2018, 21:58

ashir pisze:
23 mar 2018, 17:13
Chyba nie muszę mówić czym to jest spowodowane? :D
Normalnie miałbym to gdzieś, ale że tak tajemniczo napisałeś, to zapytam: czym?

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 mar 2018, 23:03

Obywatelski film :arrow: Burmistrz :arrow: ZTM

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 mar 2018, 23:13

Wiem tyle ile wcześniej.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 mar 2018, 23:15

To znaczy?

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 625
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 23 mar 2018, 23:30

To znaczy, że prawdopodobnie nic. Już było mówione Tobie o bawieniu się w kotka i myszkę. Albo konkrety albo nic.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 23 mar 2018, 23:42

reserved pisze:
23 mar 2018, 23:13
Wiem tyle ile wcześniej.

ODPOWIEDZ