Linie podmiejskie z Okęcia
Moderator: Wiliam
Elektrodechy są poprawne, ale w 711 którym wracałem była już stara dykta z żółtą kartką . Oby na dniach to się zmieniło.
UWAGA! Zmiana kursów linii ZTM
W związku z wprowadzeniem stałej organizacji ruchu w ciągu DK nr 8 i trasy S7/S8 od dnia 10 grudnia 2015 r. od początku kursowania linii dziennych kieruje się na nowy stały przebieg linie:
733 – P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – al. POW (trasa S2) – trasa S7/S8 – al. Katowicka – (…) - MŁOCHÓW
Pomiędzy przystankiem CENTRUM MODY a STOICKA linia 733 nie będzie obsługiwała żadnego przystanku.
Przystankiem granicznym na trasie linii 733 będzie przystanek STOICKA.
711 - P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – (…) – Janki: Mszczonowska – droga lokalna – droga serwisowa wzdłuż trasy S7/S8 – droga serwisowa wzdłuż trasy S8 – al. Katowicka – (…) – WARSZAWSKA (NADARZYN)
Linia będzie obsługiwała wszystkie przystanki napotkane na trasie.
Przystankiem granicznym na trasie linii 711 będzie przystanek NA SKRAJU.
703 - P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – (…) – Janki: Mszczonowska – droga lokalna – droga serwisowa wzdłuż trasy S7/S8 – droga serwisowa wzdłuż trasy S8 – al. Katowicka – (…) – KOSÓW
Pomiędzy przystankiem WOLICA a NA SKRAJU linia 703 będzie obsługiwała wyłącznie zespół przystankowy PL.SZWEDZKI.
Przystankiem granicznym na trasie linii 703 będzie przystanek NA SKRAJU.
W związku z powyższym uruchamia się przystanki w nowych stałych lokalizacjach z jednoczesną likwidacją przystanków zastępczych:
4057 PASZKÓW 01 (52.111013, 20.833237)
4056 DŁUGA 01 (52.113839, 20.856590)
4056 DŁUGA 02 (52.113785, 20.855039)
4055 WOLICA 01 (52.119182, 20.868611)
4055 WOLICA 02 (52.119498, 20.867859)
Przywraca się funkcjonowanie przystanków w nowej lokalizacji:
4053 JANKI MAŁE 01 (52.128990, 20.883550)
4053 JANKI MAŁE 02 (52.129132, 20.882043)
Przywraca się funkcjonowanie przystanku 4064 PL. SZWEDZKI 02
Likwidacji ulegają przystanki 4051 GRANICZNA 01 i 02.
Szczegółowy przebieg tras linii został przedstawiony w załączniku graficznym.
http://www.nadarzyn.pl/366,grudzien.html?wiecej=2170
Dołączam wspomniany załącznik graficzny:
Jakież to wszystko kaleczne...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Przejazd na wschodnią serwisówkę i z powrotem to jest w ramach sprawiedliwości społecznej, żeby pasażerowie po obu stronach mieli w jedną stronę przystanek u siebie?
Zgodnie z rozkładami 703 na Pralce zmienia przystanek z 16 na 15
Co za porażka. Ostatnio jak jeździłem w weekend na 733 musiałem odstawać po 2-3 minuty na Stoickiej by zgodnie z rozkładem wjechać na Pralkę a tymczasem widzę, że w weekendy ZTM jeszcze bardziej wydłużył czas przejazdu linii 733 między Stoicką a Centrum Mody i to mimo wycofania z drogi serwisowej. Przecież w sytuacji skierowania linii przez trasę szybkiego ruchu czas powinien być skrócony! Będzie trzeba i tak jeździć przez jezdnie serwisowe aby zgubić czas bo inaczej blokowanie prawego pasa S8 murowane.
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Osobówki i tak jeżdżą tylko środkowym, więc co za różnica
Brak przystanków dla 703 to zwykłe cięcie kosztów przez Raszyn, czy jakaś koncepcja separacji potoków?
Brak przystanków dla 703 to zwykłe cięcie kosztów przez Raszyn, czy jakaś koncepcja separacji potoków?
Ale jaka logika w karaniu za przyspieszenie, skoro ewentualne przyspieszenie robi się dopiero przed samą pętlą gdzie linii pełno?
Jedź starą trasą przez Janki. Postoisz na światłach w Raszynie, to trochę czasu pewnie stracisz .dzidek pisze:Będzie trzeba i tak jeździć przez jezdnie serwisowe aby zgubić czas bo inaczej blokowanie prawego pasa S8 murowane.
Cięcie kosztów.Solaris U10 pisze: Brak przystanków dla 703 to zwykłe cięcie kosztów przez Raszyn, czy jakaś koncepcja separacji potoków?
Generalnie pomysł, że część linii jest tu 'ekspresowa' a część obsługuje wszystkie przystanki jest ok, ale wyszedł straszny bałagan. Pasażerowie z Nadarzyna chyba nie będą zbyt szczęśliwi jeżdżąc po tych wszystkich zawijasach. Od obsługi jezdni lokalnej powinna być moim zdaniem - jak sama nazwa wskazuje - linia lokalna. To taki wielki problem przedłużyć L-1 do Nadarzyna ?
Poza tym skoro 703 i tak jedzie bez przystanków przez Raszyn to dlaczego też nie jedzie trasą S-8 ?
A 711 niech sobie jedzie przez Raszyn jeśli musi ale między Jankami a Nadarzynem powinno jechać główną jezdnią jak 733.
Poza tym skoro 703 i tak jedzie bez przystanków przez Raszyn to dlaczego też nie jedzie trasą S-8 ?
A 711 niech sobie jedzie przez Raszyn jeśli musi ale między Jankami a Nadarzynem powinno jechać główną jezdnią jak 733.
No i to już jest kompletna bzdura, tym bardziej że zbyt wolna jazda na ekspresówce może być niebezpieczna. Skoro mamy nową trasę ekspresową to pasażerowie KM też powinni na tym zyskać i jeździć szybciej, skoro jest możliwość, inaczej zachęcamy wszystkich do samochodów.Ostatnio jak jeździłem w weekend na 733 musiałem odstawać po 2-3 minuty na Stoickiej by zgodnie z rozkładem wjechać na Pralkę a tymczasem widzę, że w weekendy ZTM jeszcze bardziej wydłużył czas przejazdu linii 733 między Stoicką a Centrum Mody i to mimo wycofania z drogi serwisowej. Przecież w sytuacji skierowania linii przez trasę szybkiego ruchu czas powinien być skrócony! Będzie trzeba i tak jeździć przez jezdnie serwisowe aby zgubić czas bo inaczej blokowanie prawego pasa S8 murowane.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
O to, to. Dokładniemb112 pisze:Poza tym skoro 703 i tak jedzie bez przystanków przez Raszyn to dlaczego też nie jedzie trasą S-8 ?
To chyba chodzi o te przystanki na jezdni serwisowej.mb112 pisze:A 711 niech sobie jedzie przez Raszyn jeśli musi ale między Jankami a Nadarzynem powinno jechać główną jezdnią jak 733.
A czy przejazd jezdniami bocznymi nie ma związku z ewentualnym viaTOLLem?