Linie podmiejskie z Okęcia

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Mae
(Furniszczur)
Posty: 105
Rejestracja: 03 kwie 2011, 10:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mae » 22 lip 2015, 18:11

Elektrodechy są poprawne, ale w 711 którym wracałem była już stara dykta z żółtą kartką ;). Oby na dniach to się zmieniło.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 gru 2015, 12:36

UWAGA! Zmiana kursów linii ZTM

W związku z wprowadzeniem stałej organizacji ruchu w ciągu DK nr 8 i trasy S7/S8 od dnia 10 grudnia 2015 r. od początku kursowania linii dziennych kieruje się na nowy stały przebieg linie:

733 – P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – al. POW (trasa S2) – trasa S7/S8 – al. Katowicka – (…) - MŁOCHÓW

Pomiędzy przystankiem CENTRUM MODY a STOICKA linia 733 nie będzie obsługiwała żadnego przystanku.

Przystankiem granicznym na trasie linii 733 będzie przystanek STOICKA.

711 - P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – (…) – Janki: Mszczonowska – droga lokalna – droga serwisowa wzdłuż trasy S7/S8 – droga serwisowa wzdłuż trasy S8 – al. Katowicka – (…) – WARSZAWSKA (NADARZYN)

Linia będzie obsługiwała wszystkie przystanki napotkane na trasie.
Przystankiem granicznym na trasie linii 711 będzie przystanek NA SKRAJU.

703 - P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – (…) – Janki: Mszczonowska – droga lokalna – droga serwisowa wzdłuż trasy S7/S8 – droga serwisowa wzdłuż trasy S8 – al. Katowicka – (…) – KOSÓW

Pomiędzy przystankiem WOLICA a NA SKRAJU linia 703 będzie obsługiwała wyłącznie zespół przystankowy PL.SZWEDZKI.

Przystankiem granicznym na trasie linii 703 będzie przystanek NA SKRAJU.

W związku z powyższym uruchamia się przystanki w nowych stałych lokalizacjach z jednoczesną likwidacją przystanków zastępczych:



4057 PASZKÓW 01 (52.111013, 20.833237)
4056 DŁUGA 01 (52.113839, 20.856590)
4056 DŁUGA 02 (52.113785, 20.855039)
4055 WOLICA 01 (52.119182, 20.868611)
4055 WOLICA 02 (52.119498, 20.867859)

Przywraca się funkcjonowanie przystanków w nowej lokalizacji:

4053 JANKI MAŁE 01 (52.128990, 20.883550)
4053 JANKI MAŁE 02 (52.129132, 20.882043)



Przywraca się funkcjonowanie przystanku 4064 PL. SZWEDZKI 02

Likwidacji ulegają przystanki 4051 GRANICZNA 01 i 02.

Szczegółowy przebieg tras linii został przedstawiony w załączniku graficznym.

http://www.nadarzyn.pl/366,grudzien.html?wiecej=2170

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 gru 2015, 12:49

Dołączam wspomniany załącznik graficzny:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 09 gru 2015, 12:56

Jakież to wszystko kaleczne...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 gru 2015, 13:01

Raszyn nie chce płacić za 703?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 gru 2015, 14:16

Przejazd na wschodnią serwisówkę i z powrotem to jest w ramach sprawiedliwości społecznej, żeby pasażerowie po obu stronach mieli w jedną stronę przystanek u siebie?

wojtor
Posty: 661
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 09 gru 2015, 17:47

Zgodnie z rozkładami 703 na Pralce zmienia przystanek z 16 na 15

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 09 gru 2015, 18:45

Co za porażka. Ostatnio jak jeździłem w weekend na 733 musiałem odstawać po 2-3 minuty na Stoickiej by zgodnie z rozkładem wjechać na Pralkę a tymczasem widzę, że w weekendy ZTM jeszcze bardziej wydłużył czas przejazdu linii 733 między Stoicką a Centrum Mody i to mimo wycofania z drogi serwisowej. Przecież w sytuacji skierowania linii przez trasę szybkiego ruchu czas powinien być skrócony! Będzie trzeba i tak jeździć przez jezdnie serwisowe aby zgubić czas bo inaczej blokowanie prawego pasa S8 murowane.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 09 gru 2015, 18:55

Osobówki i tak jeżdżą tylko środkowym, więc co za różnica :P

Brak przystanków dla 703 to zwykłe cięcie kosztów przez Raszyn, czy jakaś koncepcja separacji potoków?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 gru 2015, 19:03

Ale jaka logika w karaniu za przyspieszenie, skoro ewentualne przyspieszenie robi się dopiero przed samą pętlą gdzie linii pełno?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8617
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 09 gru 2015, 22:53

dzidek pisze:Będzie trzeba i tak jeździć przez jezdnie serwisowe aby zgubić czas bo inaczej blokowanie prawego pasa S8 murowane.
:arrow: Jedź starą trasą przez Janki. Postoisz na światłach w Raszynie, to trochę czasu pewnie stracisz ;).

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 gru 2015, 7:30

Solaris U10 pisze: Brak przystanków dla 703 to zwykłe cięcie kosztów przez Raszyn, czy jakaś koncepcja separacji potoków?
Cięcie kosztów.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 10 gru 2015, 10:29

Generalnie pomysł, że część linii jest tu 'ekspresowa' a część obsługuje wszystkie przystanki jest ok, ale wyszedł straszny bałagan. Pasażerowie z Nadarzyna chyba nie będą zbyt szczęśliwi jeżdżąc po tych wszystkich zawijasach. Od obsługi jezdni lokalnej powinna być moim zdaniem - jak sama nazwa wskazuje - linia lokalna. To taki wielki problem przedłużyć L-1 do Nadarzyna ?

Poza tym skoro 703 i tak jedzie bez przystanków przez Raszyn to dlaczego też nie jedzie trasą S-8 ?

A 711 niech sobie jedzie przez Raszyn jeśli musi ale między Jankami a Nadarzynem powinno jechać główną jezdnią jak 733.
Ostatnio jak jeździłem w weekend na 733 musiałem odstawać po 2-3 minuty na Stoickiej by zgodnie z rozkładem wjechać na Pralkę a tymczasem widzę, że w weekendy ZTM jeszcze bardziej wydłużył czas przejazdu linii 733 między Stoicką a Centrum Mody i to mimo wycofania z drogi serwisowej. Przecież w sytuacji skierowania linii przez trasę szybkiego ruchu czas powinien być skrócony! Będzie trzeba i tak jeździć przez jezdnie serwisowe aby zgubić czas bo inaczej blokowanie prawego pasa S8 murowane.
No i to już jest kompletna bzdura, tym bardziej że zbyt wolna jazda na ekspresówce może być niebezpieczna. Skoro mamy nową trasę ekspresową to pasażerowie KM też powinni na tym zyskać i jeździć szybciej, skoro jest możliwość, inaczej zachęcamy wszystkich do samochodów.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 gru 2015, 11:52

mb112 pisze:Poza tym skoro 703 i tak jedzie bez przystanków przez Raszyn to dlaczego też nie jedzie trasą S-8 ?
O to, to. Dokładnie :!:
mb112 pisze:A 711 niech sobie jedzie przez Raszyn jeśli musi ale między Jankami a Nadarzynem powinno jechać główną jezdnią jak 733.
To chyba chodzi o te przystanki na jezdni serwisowej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 gru 2015, 14:06

A czy przejazd jezdniami bocznymi nie ma związku z ewentualnym viaTOLLem?

ODPOWIEDZ