Komunikacja na Powiślu

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 maja 2017, 16:28

Jak to było? Chcieli ożywić bulwary i skwerek Kahla?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27395
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 maja 2017, 11:11

Matt Cubis pisze:Od poniedziałku 127 będzie podjeżdżać do stacji Metra Centrum Nauki Kopernik.

http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1856&c=100&l=1
Czemu tylko 127 i tylko w jedną stronę? Krok we właściwym kierunku niby, ale dziwnie to wygląda.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 maja 2017, 11:29

W drugą stronę musiałbyś je prowadzić pod prąd, a to pewnie wymaga trochę więcej zachodu. 118 może zostało, jak jest, bo ultraważna obsługa Zajęczej?
Lokalizacja przystanku Metro CNK na Tamce jest dość niekorzystna (ale komu w tym mieście chciałoby się projektować chociażby specjalną śluzę z prawego pasa na skręt w W. Kościuszkowskie).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Flash8222
Posty: 7601
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 maja 2017, 11:51

Przypominam, że ZTM na początku chciał wytyczyć kontrapas dla autobusów by można było dowozić do metra od strony Mariensztatu, ale na to nie zgodził się IR.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 07 maja 2017, 13:09

Już go nie ma, więc powinno się wrócić do tego pomysłu.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8337
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 maja 2017, 9:06

Wolfchen pisze:Jak to było? Chcieli ożywić bulwary i skwerek Kahla?
Chcieli mieć mniej problemów przy budowie stacji?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 maja 2017, 10:45

Wychodziło za duże pochylenie torów pod skarpą?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

michael112
Posty: 2833
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 maja 2017, 18:08

Dantte pisze:W drugą stronę musiałbyś je prowadzić pod prąd, a to pewnie wymaga trochę więcej zachodu. 118 może zostało, jak jest, bo ultraważna obsługa Zajęczej?
Na upartego dałoby się zrobić pojazd w formie lewoskrętnej. Tylko wtedy ludzie musieliby uważać, w co wsiadają przy metrze.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4763
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 maja 2017, 20:42

Chyba nie ma lewoskrętu z Dobrej w Tamkę w stronę Wisły. Czyli i tak zmiana organizacji ruchu i tak.
Obrazek

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 09 maja 2017, 22:53

Niech jeszcze dwa kółka zrobi. Dla zasady...

Na prawdę ten podjazd pod metro jest taki potrzebny by takie wygibasy robić? Z rejonu BUWu można spokojnie tam dojść. Z Zajęczej jeszcze bliżej. Trzeba się pogodzić z tym, że ta stacja nie jest dobra do prawie żadnych przesiadek - jedyną którą można rozważać to ta w kierunku praskim (dziś: 102, 162, być może E1)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 10 maja 2017, 0:51

127 to nie tylko rejon BUWu, ale i Solec.
Stację trzeba przybliżyć ludziom, a jak się nie da fizycznie, to trzeba tam po prostu podciągnąć linie z Dobrej, bo dla nich to minuta różnicy.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2213
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 13 maja 2017, 14:12

Bez sensu jest to kręcenie. Zajęcza wcale nie jest tak daleko. Niektóre ZP są bardziej rozproszone względem siebie niż Zajęcza względem metra. Nawet chociażby stacja metra pl. Wilsona względem przystanku 08 czy 05. Trochę spacerku pasażerom nie zaszkodzi.

michael112
Posty: 2833
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 13 maja 2017, 14:54

To nietypowe dla mnie [zwykle popieram jak najmniejsze odległości między przystankami w miejscach przesiadek], ale akurat w tym przypadku się zgadzam.
Powiem więcej - kolejny argument przeciwko tej zmianie to sytuacja, iż tak naprawdę żaden z obsługiwanych przez 127 przystanków w zespole przy metrze nie znajduje się zbyt blisko wejścia na stację.
Zmiana tylko wydłuża dojazd pasażerom tranzytowym i likwiduje wspólny przystanek linii wzdłuż Dobrej, jakim była Zajęcza.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27395
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 maja 2017, 15:14

Tysiące pasażerów jeździ tam tranzytem, na dwa przystanki przed pętlą.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 maja 2017, 19:19

A dziesiątki tysięcy korzystają z takiego dojazdu do metra.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ