Komunikacja na Powiślu
Moderator: Wiliam
Nie ma skrętu z Waszyngtona w Kinową i nie sądzę, by była szansa nawet na tabliczkę "Nie dotyczy ZTM".
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A ten absurd to czym jest podyktowany? Skoro można lewoskręcać w Międzyborską, to nie widzę przeciwwskazać do lewoskręcania w Kinową.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Abstrahując od Powiśla, to z tą linią przydałoby się coś zrobić. Frekwencja na całej trasie jest gorzej niż tragiczna, nie skłamię jeśli powiem że wczoraj przez cały dzień nie miałem ludzi więcej niż zajęte wszystkie miejsca siedzące. A kursem około 18:00 w stronę Olszynki to prawie się rozpłakałem - na Królewskiej kilka osób w wozie. Punktualnością zresztą też nie grzeszy...
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A upadł pomysł z utworzeniem linii relacji MŁYNÓW-BROWARNA po trasach 102 i 105, przy jednoczesnym skróceniu całego 105 do Ronda Daszyńskiego i połączeniu 102 z 202?
Gdyby nie upadł, to by zrobiono to wraz z otwarciem M2C.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
158 de facto bez przystanków (bo wysadzanie ludzi na tory jest słabe) na, Waszyngtona jest bez sensu. Jeśli je wpuścić na tory w rejonie przystanku, to z kolei czekając na wyjazd na jezdnię przyblokuje tramwaje. Trambuspasa się nie zrobi, bo torowiska wąskie przy samych pniach, aż się prosi o trawę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zobaczymy jaki układ bedzie po otwarciu M2lewe3. 109 się chyba nie ostanie nad metrem a to rodziloby cały zmian.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A Młynów po otwarciu M2 cz. Wolska to potrzebuje osobnego dojazdu do Śródmieścia, czy 103+136 do M2 wystarczy (a jego pół czy 2/3 będzie mieć dojście piesze w ogóle)?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Bo byłoby szybsze od tramwajów. Słabe.
Trawiaste torowiska są be.
Już o tym kiedyś było. Nie chodzi o Młynów jako taki, a o część Śródmieścia w którym obsługa nie koniecznie musi polegać na jednej linii z końca Warszawy.
Masz na myśli Grzybowską i 105?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Bemowo to akurat najbliższy centrum kraniec miasta, nie rozumiem, czemu cały czas ktoś próbuje wyciąć 105 z Powiśla. Przesiadanie się po kilka razy podróżując w obrębie trzech dzielnic to nie jest krok w kierunku dobrej i przyjaznej pasażerowi komunikacji miejskiej, a pomijając obecny, związany z kilkoma utrudnieniami naraz stan na Kasprzaka, opóźnienia łapie się największe na Tamce, które również dotknęłyby nowej, a które na Jelonkach i Chrzanowie zbytnio nie szkodzą, bo 105 ma bardzo wysoką częstotliwość (to wręcz marnotrawstwo) i postoje na tyle długie, że nie wszystkie brygady mieszczą się na peronie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie, szybsze od tramwajów by nie było, trudno być szybszym w korku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chyba nie bardzo jest lepszy temat do tego, więc wpisuję tutaj:
Chyba ogólnie zmiana in plus, zwłaszcza ta z przybliżeniem Agrykoli do wejścia do Łazienek. Ciekawe, dlaczego te Dragonów tylko w jedną stronę? I co stanie się z w miarę nową wiatą stojącą przy 'starej' Agrykoli 01?108, 162
Zmiana obowiązuje od 10 października 2020 (sobota)
Zmiany przystankowe na ul. Szwoleżerów
W celu realizacji postulatów w zakresie poprawy dojazdu do przychodni przy ul. Dragonów od dnia 10 października 2020 r. zostają wprowadzone następujące stałe zmiany przystankowe na ul. Szwoleżerów:
uruchomienie przystanku autobusowego DRAGONÓW 01 jako warunkowego na trasach linii 108 i 162, zlokalizowanego na ul. Szwoleżerów za skrzyżowaniem z ul. Dragonów w kierunku ul. Czerniakowskiej
cofnięcie obowiązującego na trasach linii 108 i 162 w kierunku ul. Czerniakowskiej przystanku autobusowego AGRYKOLA 01 zza skrzyżowania z ul. 29 Listopada bezpośrednio za skrzyżowanie z ul. Agrykola (w bezpośrednie sąsiedztwo wejścia do parku Łazienki Królewskie)