Komunikacja na Targówku

Moderatorzy: Wiliam, person

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 wrz 2008, 19:03

Witam. Chciałbym zamieścić o to projekt zmian tras linii autobusowych na Targówku i nie tylko.

Projekt

Założenia:

- Połączenie linii 307, 390 i 512 w jedną silną linię 212 na trasie ZACISZE - DW. WILEŃSKI
- Odcinek 512 po lewej stronie Wisły przekształcony w 128 na trasie SZCZĘŚLIWICE - PL. TRZECH KRZYŻY.
- zachowanie połączenia szczytowego Utraty z Dw. Wileńskim za pomocą linii 338.
- wycofanie linii 170 i skierowanie na Targówek Mieszkaniowy za linię 406, na Elsnerowie pojawia się 210 do Pl. Hallera.
- połączenie linii 406 i E3 w jedną silną linię 406 na trasie: STARE BEMOWO - BRÓDNO-PODGRODZIE
- zamienienie końcówkami linii 176 i 204. 176 po skróceniu zostaje zwiększona częstotliwość kursowania i staje się atrakcyjną dowozówką do tramwajów, zastąpienie przez 204 na końcowym odcinku.
- całkowita zmiana trasy linii 202, skierowanie linii przez ulice Rolanda i Korzona i na Pl. Hallera za linię 199.
- skierowanie linii 199 od przystanku Pratulińska do Zajezdni Stalowa z jednoczesną likwidacją linii 156, oraz wyprostowanie linii 140 przez Trocką i Borzymowską.
- skrócenie 105 do Dw. Centralnego.
- skierowanie na Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście linię 127.

Czekam na opinię

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 11 wrz 2008, 19:22

Podoba mi sie laczenie 170 i 406 oraz 406 i E3. Tylko uwazam ze przy tak mocnym 170, lepiej 406 i E3 polaczyc w E3 bez przystankow miedzy Gdanskim a Obroncow Tobruku.

Brak 390 spowoduje obnizenie podazy do/z CH Marki. To moze byc problemem.

pietia
Posty: 726
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 11 wrz 2008, 19:51

170 - ok. całotygodniowy dojazd z os. Targówek do najbliższej stacji metra jest na pewno pożądany
406-czy po połączeniu z E3 obsługiwałoby nadal ZP Kołowa i Żaba? Bo jeśli nie, to mieszkańcy Targówka Mieszkaniowego raczej nic z niej nie bedą mieli
Likwidacja 156? Czyli Targówek i Bródno zostają bez bezpośredniego połączenia (pomijam rzadkie 140, a także 127, 169 i 500, jadące skrajem osiedla). Nic też nie będzie jeździć Borzymowską (a jest tam Lidl i trochę nowych bloków). Choć jakimś rozwiązaniem mogłoby tu być solidne wzmocnienie 202. Przyznam, że pomysł puszczenia zbiorkomu w nowe osiedla między Targówkiem a Zaciszem jest dobry.
Co do 307, 390 i 512 nie wypowiadam się, gdyż rzadko korszystam. Wątpliwości mam natomiast odnośnie proponowanej trasy 199. Nie wiem, czy pry częstotliwości 30 min. będzie ktoś tym do Stalowej jeździł. Może lepiej zakrańcować po staremu na Targówku, może z ewentualnym zahaczeniem o wspomniane Zacisze. Wtedy 202 od Bródna: św. Wicentego-Borzymowską-Trocką-Pratulińską-i śladem dzisiejszego 199 do Hallera

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 wrz 2008, 19:52

pietia pisze:406-czy po połączeniu z E3 obsługiwałoby nadal ZP Kołowa i Żaba?
ZP Kołowa nie, ZP Rondo Żaba tak. Na Kołowej masz 170.
pietia pisze:Nic też nie będzie jeździć Borzymowską (a jest tam Lidl i trochę nowych bloków).
140 będzie.

pietia pisze:Likwidacja 156? Czyli Targówek i Bródno zostają bez bezpośredniego połączenia
Na podstawie zmian związanych z otwarciem metra Młociny wolę wywalić takie dziadostwo co miało jeździć co 30 minut do nikąd...

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 11 wrz 2008, 21:13

176 na PKP Praga odpada, bo musiałyby na niej jeździć mikrobusy. Przecież wiesz jak wygląda ta pętla.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 11 wrz 2008, 21:18

solaris8315 pisze:skierowanie linii 199 od przystanku Pratulińska do Zajezdni Stalowa z jednoczesną likwidacją linii 156,
Może to i dobry pomysl, bo pewne jest że planowane-nowe-skrócone 156, długo nie pożyje :-k
Colony pisze:176 na PKP Praga odpada, bo musiałyby na niej jeździć mikrobusy. Przecież wiesz jak wygląda ta pętla.
Dokładnie, chyba że by robilo oberka po Brodnie, krańcując przy Budowlanej, jak obecnie 134 :-k
solaris8315 pisze:Chciałbym zamieścić o to projekt zmian tras linii autobusowych na Targówku
Czy kalkulowales liczbe brygad, w tym projekcie?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 wrz 2008, 21:22

jacek pisze:
Colony pisze:176 na PKP Praga odpada, bo musiałyby na niej jeździć mikrobusy. Przecież wiesz jak wygląda ta pętla.
Dokładnie, chyba że by robilo oberka po Brodnie, krańcując przy Budowlanej, jak obecnie 134 :-k
Można i tak, ale skoro na PKP Praga zawracają U10 a mikrobusami nie są.
jacek pisze:
solaris8315 pisze:Chciałbym zamieścić o to projekt zmian tras linii autobusowych na Targówku
Czy kalkulowales liczbe brygad, w tym projekcie?
Tak, żeby powstały linia 210 i była nowa 202 to trzeba wtyki z 169 zdjąć...

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 11 wrz 2008, 21:25

solaris8315 pisze:Tak, żeby powstały linia 210 i była nowa 202 to trzeba wtyki z 169 zdjąć...
One i tak zejda, jak to wczesniej bylo opisywane.
solaris8315 pisze:Można i tak, ale skoro na PKP Praga zawracają U10 a mikrobusami nie są.
Zasadniczo krancówka ta, raczej nie spełnia warunków, aby wozy na niej zawracały, gdyz konieczny jest manewr cofania, a wozem 12 metrowym, bylby już utrudniony :-k

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 wrz 2008, 21:27

Ok, zgodzę się tym. 176 CHOSZCZÓWKA - ... - Wysockiego - Budowlana - Rembielińska - Bartnicza - Wysockiego - ... - CHOSZCZÓWKA, dzięki czemu mamy system door-to-door.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 11 wrz 2008, 21:31

solaris8315 pisze:Ok, zgodzę się tym. 176 CHOSZCZÓWKA - ... - Wysockiego - Budowlana - Rembielińska - Bartnicza - Wysockiego - ... - CHOSZCZÓWKA, dzięki czemu mamy system door-to-door.
Tylko z kolei proponowane przez ciebie, wydlużone 204 robi sie korkogenne i traci punktualnośc, więc zostawiłbym ją w spokoju, ewentualnie podciągnal na Zacisze, lub pokombinował z polączeniem z 202 :-k

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 wrz 2008, 21:36

No 202+204 to jakiś dziwoląg by powstał, lepiej tego nie ruszać. W sumie to nie wiem czy muszą być dwa autobusy z Żaby na Hallera i do tego z dwóch różnych przystanków. Wg mnie nie.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Kontakt:

Post autor: Ikarus 5780 » 11 wrz 2008, 21:39

Colony pisze:176 na PKP Praga odpada, bo musiałyby na niej jeździć mikrobusy. Przecież wiesz jak wygląda ta pętla.
No to niech zawraca jak cmentarka 276, bo bez sensu pchać tą linię na Hallera.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 11 wrz 2008, 21:40

solaris8315 pisze:W sumie to nie wiem czy muszą być dwa autobusy z Żaby na Hallera i do tego z dwóch różnych przystanków. Wg mnie nie.
Przy obecnych korkach napewno nie, ale po zakonczeniu remontu na Żabie, mozna wrocic do tematu, bo 176 w obecnej postaci jest bezsensowne, korkogenne i brygadożerne (-(

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2889
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Kontakt:

Post autor: Jarek » 11 wrz 2008, 21:41

solaris8315 pisze:Czekam na opinię
Zaprezentuj częstotliwości i bilans taborowy. ;-)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 wrz 2008, 21:42

Jarek pisze:
solaris8315 pisze:Czekam na opinię
Zaprezentuj częstotliwości i bilans taborowy. ;-)
Częstotliwości są podane. Bilans taborowy już napisałem. Trzeba zdjąć wtyczki z 169 by na 202 i 210 starczyło.

ODPOWIEDZ