Komunikacja na Łuku Siekierkowskim

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Komunikacja na Łuku Siekierkowskim

Post autor: TGM » 21 lis 2006, 13:19

108 powinno być wydłużone. Pętla na PTK stanie się zbędna. Ostatnio wracałem późnym wieczorem przez Bartycką. Ze 167 wysypywało się kupę luda, a ze 108 pojedyncze osoby. Coś tu jest nie całkiem w porządku. 167 mija centrum bokiem. Wydłużone 108 by było dużo bardziej atrakcyjne.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lis 2006, 13:51

Czy ja wiem, czy Plac Puławski jest z boku centrum? Na 167 jest możliwych mnóstwo atrakcyjnych przesiadek, nie każde sioło musi mieć bezpośredni do Centrum =;
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 21 lis 2006, 13:56

inż. Glonojad pisze:Czy ja wiem, czy Plac Puławski jest z boku centrum?
Rogatki :) .
Na 167 jest możliwych mnóstwo atrakcyjnych przesiadek, nie każde sioło musi mieć bezpośredni do Centrum =;
Sioło? Tam normalne, spore osiedle powstało.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lis 2006, 14:09

TGM pisze:
inż. Glonojad pisze:Czy ja wiem, czy Plac Puławski jest z boku centrum?
Rogatki :) .
Miasto się trochę od tego czasu rozwinęło.
Sioło? Tam normalne, spore osiedle powstało.
Spore osiedle, takie gdzieś na autobus co 12 minut. Nie jest to moim zdaniem miejsce, które musi mieć bezpośredni autobus na patelnię. Są większe i nie mają.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 21 lis 2006, 14:13

Sioło? Tam normalne, spore osiedle powstało.
A będzie jeszcze dużo większe niedługo... Wtedy będzie można pomyśleć. IMHO Plac 3 Krzyży, raczej szybko też nie będzie...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 sie 2009, 20:54

TGM pisze:105 na Stegny
To wykoszą 131 w zamian :P
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 07 sie 2009, 23:15

TGM pisze:105 na Stegny
Chyba bardziej pod PKiN, ta linia miała chyba być dowozówką Starego Bemowa, Chrzanowa i Jelonek Południowych do ścisłego centrum, nie? ;>
Chyba że będzie kolejną flagową "siekierą" ZTM...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 sie 2009, 0:27

Miała być dowózką z DC do ambasady hamerykańskiej...

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 09 sie 2009, 0:36

A co ze 108? Torwar?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 09 sie 2009, 7:05

Raczej też okolice Dw. Centralnego... Do Torwaru nie miałoby sensu - byłby jeszcze większym muchowozem...
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sie 2009, 8:46

Nie tworzmy kolejnych dziadow do Centrum, prosze...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 09 sie 2009, 9:30

Fakt, że biorąc pod uwagę frekwencję w tej linii, to powinna stac się jakąś midikową dowozówką (Sadyba lub nawet EC Siekierki-Sielce), oczywiście z godnym zastępstwem z Sadyby do Metra Wilanowska, ale nie wiem, czy taki manewr przejdzie (przecież zawsze jeździła do centrum...)
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 09 sie 2009, 9:54

Zakładam nowy temat, gdyż jeszcze (chyba) nie było wątku traktującego o tej linii. Temat niejako "wyszedł w praniu" przy okazji dyskusji o przebudowie Pl. Trzech Krzyży i likwidacji tamtejszej pętli na podforum Infrastruktura. Pojawił się problem, gdzie zakrańcowac linię 108. Otóż w ostatnim czasie dochodzę do wniosku, że funkcjonowanie 108 w obecnym kształcie jest jakimś nieporozumieniem. W miarę dobre zapełnienie jest na odcinku Sadyba-Metro Wilanowska, natomiast na Siekierkach pasażerowie spokojnie by się zmieścili do Soliny lub Libera. Nawet w godzinach szczytu linia nie grzeszy frekwencją (około 17:00 np. wozy z Pl. Trzech Krzyży odjeżdżają z zapełnieniem 10-osobowym, z czego pustoszeją najdalej na Bartyckiej i Siekierki zwiedza sam kierowca... - jest to wielokrotna obserwacja, więc nie ma charakteru przypadkowego). Stąd można się zastanowic, co z tym fantem zrobic. Osobiście linię 108 skróciłbym z jednej strony do Sadyby, natomiast z drugiej brakuje mi krańca - bezpostojowe zawracanie w okolicach ZP Sielce pewnie nie wchodzi w rachubę, choc to byłoby rozwiązanie optymalne jako dowóz do linii jadących do metra i centrum... Pozostaje jeszcze kwestia zastępstwa na odcinku Metro Wilanowska-Sadyba. Tu bym się zastanowił na wyciągnięciem linii 163 (pod warunkiem dołożenia tam z jednej brygady), chociaż może to byc za mało, patrząc na obecne dobre zapełnienie 108 na tym odcinku. Z kolei przedłużenie np. 187 ze Stegien do metra to już za dużo. Tu więc pozostaje kwestia otwarta. Co o tym myślicie?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 sie 2009, 10:04

altar pisze:bezpostojowe zawracanie w okolicach ZP Sielce pewnie nie wchodzi w rachubę,
Zawsze może korzystać z ulicy Nehru.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 sie 2009, 10:07

Sadyba - M. Wilanowska dać 163 z koordynacją do 108. I zapewnić solidne połączenie Bartycka - Centrum wydłużając 108 i dając np. 308 do Sanktuarium.

ODPOWIEDZ