Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 450
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 15 lis 2018, 21:47

A to wiadomo. Rozchodzi się o mieszkańcow Metra Natolin i Natolina Północnego, którzy nie mogą się pogodzić ze stratą bezpośredniego autobusu.

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 15 lis 2018, 21:53

Matt Cubis pisze:
15 lis 2018, 21:47
A to wiadomo. Rozchodzi się o mieszkańcow Metra Natolin i Natolina Północnego, którzy nie mogą się pogodzić ze stratą bezpośredniego autobusu.
Metro Natolin ma metro, a Natolin Płn. 503. Niech nie narzekają.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 04 gru 2018, 20:24

Tak się zastanawiam: Obecnie przystanek Stryjeńskich 51 powinien zostać zlikwidowany i ponownie powinien powrócić przystanek Warchałowskiego. Wszystkie linie teraz mają przystanki za rondem. Następnie linia 192 kursuje co 12 minut. Taka częstotliwość uniemożliwia synchronizację na odcinkach
Metro Imielin - Stryjeńskich 192 + 195
Stryjeńskich - Metro Imielin 192 + 195 + 503
Metro Natolin - Os. Wyżyny 179 + 192
Os. Kabaty - Metro Natolin 166 + 192
Linia powinna kursować co 10 minut wtedy można byłoby w większości tych odcinków zsynchronizować.

Następnie przystanek Natolin Płn. dla 136 powinien być NŻ - nikt z tego nie korzysta.

Pozdrawiam
Łukasz

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 05 gru 2018, 15:33

Lukasz436 pisze:
04 gru 2018, 20:24
Linia powinna kursować co 10 minut wtedy można byłoby w większości tych odcinków zsynchronizować.
Tylu pasażerów to na 192 nie ma, żeby dawać taką częstotliwość. Co najwyżej to w szczycie można by spróbować. Ale są chyba pilniejsze potrzeby podwyższania częstotliwości.

Matt Cubis
Posty: 450
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 14 gru 2018, 9:30

Z drobnych zmian, 17-18 grudnia ZTM zbuduje przystanki na ulicy Przy Bażantarni na wysokości kościoła.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 14 gru 2018, 14:51

Matt Cubis pisze:
14 gru 2018, 9:30
Z drobnych zmian, 17-18 grudnia ZTM zbuduje przystanki na ulicy Przy Bażantarni na wysokości kościoła.
Nareszcie!
A na otwartej przedwczoraj nowej nitce Rosoła przy Wąwozowej przystanek tymczasowy, samotna wiata została po środku między dwoma jezdniami...
https://www.haloursynow.pl/artykuly/abs ... ,11110.htm
Słabo!
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 28 sty 2019, 10:17

Jako ciekawostkę. Radny Paweł Lenarczyk, wystąpił z interpelacją w sprawie przedłużenia linii 239, tak aby zapewniała bezpośredni dojazd w rejon stacji Imielin - czyli do Urzędu Dzielnicy, Multikina, Domu Kultury

https://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00 ... sy_239.pdf
Wydłużenie tej trasy można dokonać w wariancie : Dunikowskiego, Urząd Dzielnicy-I.Gandhi, Dereniowa, Metro Stokłosy
.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 05 maja 2019, 9:31

A już myślałem że po 195 się uspokoił:
https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/FB13C ... meless.htm

Pozdrawiam
Łukasz

szubi
Posty: 3
Rejestracja: 02 mar 2010, 11:22
Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Kontakt:

Post autor: szubi » 05 maja 2019, 9:52

Link nie działa :(

Konied Makevski
Posty: 159
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 05 maja 2019, 12:03

Trasa 239 po Ursynowie już teraz jest bez sensu, praktycznie nikt nie jeździ na Ursynów Północny, jak i Południowy. Widziałbym to puszczone po trasie 209 od Metra Stokłosy, dzięki czemu przy koordynacji odjazdów mielibyśmy na Wiolinowej co 15 minut i moglibyśmy się bawić w BWL przez cały dzień bez literek w rozkładzie 239.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 maja 2019, 13:34

szubi pisze:
05 maja 2019, 9:52
Link nie działa :(
Nie działa i nigdy te linki z tej strony nie działały. Więc może lepiej napisać OCB zamiast je ciągle wrzucać.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 05 maja 2019, 15:12

TGM pisze:
05 maja 2019, 13:34
szubi pisze:
05 maja 2019, 9:52
Link nie działa :(
Nie działa i nigdy te linki z tej strony nie działały. Więc może lepiej napisać OCB zamiast je ciągle wrzucać.
A teraz?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 05 maja 2019, 17:00

Teraz już działa. Ach, spowalnianie linii przyspieszonych... jeszcze nie tam, gdzie żadnej komunikacji poza liniami przyspieszonymi praktycznie nie ma (Warneńska) tylko tam, gdzie mocne 189 i 193 naprawdę wystarczają (a są tam też inne linie), a przystanki, gdzie jest 401, naprawdę niedaleko.

Swoją drogą, z dodaniem Nowoursynowskiej nawet bym się zgodził. Pod warunkiem, że zostanie zrobiona Wałbrzyska-Cmentarz w kierunku Puławskiej, a zespoły Noskowskiego i Wróbla zostaną całkowicie zlikwidowane. Tam jest tych przystanków naćkane jak mało gdzie.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 05 maja 2019, 20:41

Toś się troszkę zagalopował... Czym innym jest rozkład przystanków dla linii przyspieszonych, a czym innym kasowanie przystanków w ogóle i w konsekwencji zmuszanie mieszkańców do chodzenia na piechotę...

EDIT: Nawiasem mówiąc, czyżby radny zapomniał o linii 402, czy to celowe przeoczenie?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 05 maja 2019, 20:53

Zgadza się, te dwie rzeczy to co innego. Może z usuwaniem Noskowskiego się zapędziłem, bo tam do Nowoursynowskiej trochę więcej, ale Wróbla jest już stanem nienormalnym i zamiast dwóch przystanków rozmieszczonych blisko siebie, za blisko Metra Służew jeden, a za blisko Noskowskiego drugi, wystarczyłby jeden zespół Wałbrzyska-Cmentarz w obie strony zlokalizowany przy skrzyżowaniu Wałbrzyskiej z Bacha. Do bramy cmentarza różnica jest bardzo niewielka, za to zespół ten faktycznie uzupełniałby dziurę zamiast stać tuż obok następnego. Natomiast 503 na Nowoursynowskiej może jeszcze dałoby się obronić, choć w podobnej relacji są 166 i 195.

ODPOWIEDZ