Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
A to wiadomo. Rozchodzi się o mieszkańcow Metra Natolin i Natolina Północnego, którzy nie mogą się pogodzić ze stratą bezpośredniego autobusu.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Metro Natolin ma metro, a Natolin Płn. 503. Niech nie narzekają.Matt Cubis pisze: ↑15 lis 2018, 21:47A to wiadomo. Rozchodzi się o mieszkańcow Metra Natolin i Natolina Północnego, którzy nie mogą się pogodzić ze stratą bezpośredniego autobusu.
Tak się zastanawiam: Obecnie przystanek Stryjeńskich 51 powinien zostać zlikwidowany i ponownie powinien powrócić przystanek Warchałowskiego. Wszystkie linie teraz mają przystanki za rondem. Następnie linia 192 kursuje co 12 minut. Taka częstotliwość uniemożliwia synchronizację na odcinkach
Metro Imielin - Stryjeńskich 192 + 195
Stryjeńskich - Metro Imielin 192 + 195 + 503
Metro Natolin - Os. Wyżyny 179 + 192
Os. Kabaty - Metro Natolin 166 + 192
Linia powinna kursować co 10 minut wtedy można byłoby w większości tych odcinków zsynchronizować.
Następnie przystanek Natolin Płn. dla 136 powinien być NŻ - nikt z tego nie korzysta.
Pozdrawiam
Łukasz
Metro Imielin - Stryjeńskich 192 + 195
Stryjeńskich - Metro Imielin 192 + 195 + 503
Metro Natolin - Os. Wyżyny 179 + 192
Os. Kabaty - Metro Natolin 166 + 192
Linia powinna kursować co 10 minut wtedy można byłoby w większości tych odcinków zsynchronizować.
Następnie przystanek Natolin Płn. dla 136 powinien być NŻ - nikt z tego nie korzysta.
Pozdrawiam
Łukasz
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Tylu pasażerów to na 192 nie ma, żeby dawać taką częstotliwość. Co najwyżej to w szczycie można by spróbować. Ale są chyba pilniejsze potrzeby podwyższania częstotliwości.
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Z drobnych zmian, 17-18 grudnia ZTM zbuduje przystanki na ulicy Przy Bażantarni na wysokości kościoła.
Nareszcie!Matt Cubis pisze: ↑14 gru 2018, 9:30Z drobnych zmian, 17-18 grudnia ZTM zbuduje przystanki na ulicy Przy Bażantarni na wysokości kościoła.
A na otwartej przedwczoraj nowej nitce Rosoła przy Wąwozowej przystanek tymczasowy, samotna wiata została po środku między dwoma jezdniami...
https://www.haloursynow.pl/artykuly/abs ... ,11110.htm
Słabo!
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jako ciekawostkę. Radny Paweł Lenarczyk, wystąpił z interpelacją w sprawie przedłużenia linii 239, tak aby zapewniała bezpośredni dojazd w rejon stacji Imielin - czyli do Urzędu Dzielnicy, Multikina, Domu Kultury
https://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00 ... sy_239.pdf
https://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00 ... sy_239.pdf
.Wydłużenie tej trasy można dokonać w wariancie : Dunikowskiego, Urząd Dzielnicy-I.Gandhi, Dereniowa, Metro Stokłosy
A już myślałem że po 195 się uspokoił:
https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/FB13C ... meless.htm
Pozdrawiam
Łukasz
https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/FB13C ... meless.htm
Pozdrawiam
Łukasz
Link nie działa
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Trasa 239 po Ursynowie już teraz jest bez sensu, praktycznie nikt nie jeździ na Ursynów Północny, jak i Południowy. Widziałbym to puszczone po trasie 209 od Metra Stokłosy, dzięki czemu przy koordynacji odjazdów mielibyśmy na Wiolinowej co 15 minut i moglibyśmy się bawić w BWL przez cały dzień bez literek w rozkładzie 239.
Teraz już działa. Ach, spowalnianie linii przyspieszonych... jeszcze nie tam, gdzie żadnej komunikacji poza liniami przyspieszonymi praktycznie nie ma (Warneńska) tylko tam, gdzie mocne 189 i 193 naprawdę wystarczają (a są tam też inne linie), a przystanki, gdzie jest 401, naprawdę niedaleko.
Swoją drogą, z dodaniem Nowoursynowskiej nawet bym się zgodził. Pod warunkiem, że zostanie zrobiona Wałbrzyska-Cmentarz w kierunku Puławskiej, a zespoły Noskowskiego i Wróbla zostaną całkowicie zlikwidowane. Tam jest tych przystanków naćkane jak mało gdzie.
Swoją drogą, z dodaniem Nowoursynowskiej nawet bym się zgodził. Pod warunkiem, że zostanie zrobiona Wałbrzyska-Cmentarz w kierunku Puławskiej, a zespoły Noskowskiego i Wróbla zostaną całkowicie zlikwidowane. Tam jest tych przystanków naćkane jak mało gdzie.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Toś się troszkę zagalopował... Czym innym jest rozkład przystanków dla linii przyspieszonych, a czym innym kasowanie przystanków w ogóle i w konsekwencji zmuszanie mieszkańców do chodzenia na piechotę...
EDIT: Nawiasem mówiąc, czyżby radny zapomniał o linii 402, czy to celowe przeoczenie?
EDIT: Nawiasem mówiąc, czyżby radny zapomniał o linii 402, czy to celowe przeoczenie?
Zgadza się, te dwie rzeczy to co innego. Może z usuwaniem Noskowskiego się zapędziłem, bo tam do Nowoursynowskiej trochę więcej, ale Wróbla jest już stanem nienormalnym i zamiast dwóch przystanków rozmieszczonych blisko siebie, za blisko Metra Służew jeden, a za blisko Noskowskiego drugi, wystarczyłby jeden zespół Wałbrzyska-Cmentarz w obie strony zlokalizowany przy skrzyżowaniu Wałbrzyskiej z Bacha. Do bramy cmentarza różnica jest bardzo niewielka, za to zespół ten faktycznie uzupełniałby dziurę zamiast stać tuż obok następnego. Natomiast 503 na Nowoursynowskiej może jeszcze dałoby się obronić, choć w podobnej relacji są 166 i 195.