Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 maja 2019, 17:08

pawcio pisze:Wiem. Ale wiem też że plan nie jest z gumy.
Jednej brygady potrzeba (43 vs 53 minuty półkursu przy 20 minutach częstotliwości). Jest jeszcze kwestia tego, czy to musi jeździć aż na Kabaty - choć wydłużenie czegoś innego akurat tez będzie kosztowne.
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 15 maja 2019, 17:13

fik pisze:
15 maja 2019, 17:07
Plan, który przewiduje istnienie w obecnej formie takich cud, jak 130, 195, 129 czy 220 jest z gumy. Skoro miasto ma pieniądze, żeby topić je w dziesiątkach muchowozów kursujących co 30 minut, to ma też pieniądze na przyzwoite linie międzydzielnicowe w weekendy.
Ejejej, akurat 220 między Pralką a Starym Bemowem pracuje bardzo przyzwoicie - http://tustolica.pl/nowe-autobusy-na-be ... wuja_78475

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 maja 2019, 17:15

"60 osób w godzinach szczytu i dwukrotnie mniej poza nim".

A w weekendy, z tą szaloną częstotliwością?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 maja 2019, 17:26

fik pisze:
15 maja 2019, 17:07
Plan, który przewiduje istnienie w obecnej formie takich cud, jak 130, 195, 129 czy 220 jest z gumy. Skoro miasto ma pieniądze, żeby topić je w dziesiątkach muchowozów kursujących co 30 minut, to ma też pieniądze na przyzwoite linie międzydzielnicowe w weekendy.
Mylisz logikę z polityką. Wiem że cię to nic nie obchodzi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 15 maja 2019, 20:39

Cudowna dobra zmiana przywraca PKS za nasze pieniądze na zadupiach gdzie jeżdżą 1,2 góra 3 osoby to Warszawa nie może?
tatra

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 maja 2019, 23:54

pawcio pisze:
15 maja 2019, 17:26
fik pisze:
15 maja 2019, 17:07
Plan, który przewiduje istnienie w obecnej formie takich cud, jak 130, 195, 129 czy 220 jest z gumy. Skoro miasto ma pieniądze, żeby topić je w dziesiątkach muchowozów kursujących co 30 minut, to ma też pieniądze na przyzwoite linie międzydzielnicowe w weekendy.
Mylisz logikę z polityką. Wiem że cię to nic nie obchodzi.
Ja rozumiem, że bywam dogmatyczny i idealistyczny, ale jeśli naprawdę problemem w tym mieście mogłoby być znalezienie dwóch czy trzech (!) brygad w DS (!!!), a osoba z Twoim doświadczeniem i wiedzą traktuje to jako niezmienialny warunek brzegowy (!!!!), to coś z tym systemem jest bardzo, ale to bardzo nie tak.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 maja 2019, 7:14

Ja nie traktuję tego, jako warunku brzegowego. Czynię zastrzeżenie, bo wiem, że różne drobnostki i głupotki potrafiły całkiem fajne projekty wysadzać w powietrze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 maja 2019, 7:16

I to właśnie dlatego, że miasto nie potrafi polityki prowadzić. Linie-dziady to brak polityki, a nie polityka.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 maja 2019, 7:18

Nie. To polityka. Momentami głupia, ale polityka. Ja na przykład bardzo ceniłem dziada 202. Koszt niewielki, a wszelkie jęki targówczańskie można było wysłać na bambus.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 maja 2019, 7:20

Znajdź mi dziada, który taką wartość dodaną prezentuje obecnie. To było wieki temu!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 maja 2019, 12:58

tatra pisze:
15 maja 2019, 20:39
Cudowna dobra zmiana przywraca PKS za nasze pieniądze na zadupiach gdzie jeżdżą 1,2 góra 3 osoby to Warszawa nie może?
W jednym, stosunkowo krótkim zdaniu, napisałeś 5 bzdur. Szanuję.
pawcio pisze:
16 maja 2019, 7:18
Nie. To polityka. Momentami głupia, ale polityka. Ja na przykład bardzo ceniłem dziada 202. Koszt niewielki, a wszelkie jęki targówczańskie można było wysłać na bambus.
No ale właśnie: uciszanie jęków nie jest wartością samą w sobie, powinno być co najwyżej środkiem do realizacji efektywnej polityki transportowej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 maja 2019, 9:08

tatra pisze:
15 maja 2019, 20:39
Cudowna dobra zmiana przywraca PKS za nasze pieniądze na zadupiach gdzie jeżdżą 1,2 góra 3 osoby to Warszawa nie może?
Mylisz niebo z gwiazdami odbijającymi się nocą na powierzchni stawu.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 04 cze 2019, 14:53

Kończy się budowa wiaduktu. Zabiorą autobusy z Ursynowa?
https://www.haloursynow.pl/artykuly/kon ... ,12392.htm

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 04 cze 2019, 16:15

W takim razie po co budowano pętlę na samym końcu Baletowej, przy granicy miasta? Może jakieś kursy skrócone (237)?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 04 cze 2019, 17:10

737 do Wilanowskiej? Akurat miałem tę trasę za dość przydatną w stosunku do tłuczenia się po Puławskiej, choć niewątpliwie szkoda, że do samego metra nie dojeżdżała. Wypadałoby też, żeby autobusy na jednej ulicy dojeżdżały do jednej stacji metra i tutaj może to 715 jako zupełnie inny potok niż linie piaseczyńskie powinno jechać na Ursynów, choć jest to jednak trasa krótsza od 737.

Zresztą skoro już się zabieramy za zmiany w liniach podmiejskich na Puławskiej, moim zdaniem przy okazji powinno się dorobić parę przystanków i scalić pierdyliard wariantów 727 w jedną linię na trasie Wilanowska - Piaseczno - Gołków - Zielona - Radnych - Millenium - Szkolna - Lipowa - Asfaltowa - Gościniec - Cmentarz Południowy. To jest już i tak na tyle daleko od miasta, że oszczędności czasowe na szybszych trasach poszczególnych wariantów w skali całej podróży są znikome, natomiast do komunikacji miejskiej w takiej odległości nie da się zachęcić bardziej niczym innym, niż przyzwoitą częstotliwością, której zupełnym przeciwieństwem są obecne zestawy tras kursujące ledwie po kilka razy dziennie.

ODPOWIEDZ