Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 paź 2020, 15:43

Absurdem byłoby jechanie POW na odcinku Przyczółkowa - Skarpa. Tu akurat trasa przez Branickiego sama się nasuwa, dając przy tym powiązania z Miasteczkiem, Zawadami i tramwajami.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Krzysiek_S
Posty: 5085
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 02 paź 2020, 15:46

Autobus pojedzie POW -Przyczółkowa - Branickiego. Jak rozumiem nie ma przystanku na północno - zachodniej łącznicy węzeł - główna jezdnia POW?.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 paź 2020, 16:11

Zgadza się. Ale liczyłem, że puszczą coś szybkiego po obwodzie, a nie jakąś hybrydę, którą będzie załatwiać też relacje lokalne.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 paź 2020, 16:17

To dopiero byłby "kompletny absurd".
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 paź 2020, 16:23

To zależy od częstotliwości :P . Jeśli co 20-30 minut, czyli byle coś jeździło to tak. Jeśli coś na miarę 402 plus dobre przesiadki to nie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 paź 2020, 16:24

No właśnie jechanie prosto POW wyklucza możliwość "dobrych przesiadek".
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2020, 19:30

No zasadniczo obwodnicę tak się prowadzi, by w miarę możliwości przy intensywnej zabudowie nie biegła, więc siłą rzeczy dla komunikacji zbiorowej ma sens tylko, jako w miarę środkowy element trasy skądś gdzieś.

Na przykład uważam, że skoro już powstał nieco absurdalny dworzec przesiadkowy w Nadarzynie, to mógłby z niego ekspresówką do Pralki (albo do Zachodniego) jeździć jakiś wahadłowy podmiejski ekspres, bez przystanków pośrednich (no bo w sumie gdzie?)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 paź 2020, 19:43

Jeździ 733. Problemem jest jedynie tragiczna częstotliwość. ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2020, 20:50

Paradoksalnie z 733 mógłby być jakiś pożytek przy lepszej częstotliwości, tak.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 paź 2020, 22:03

Ale gmina jest zadowolona ze swojego PKSu i nie potrzebuje większej ilości kursów ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 paź 2020, 11:07

Oczywiście. W końcu to nie gmina ma problem ze stadem Hunów na blachach WPR.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 03 paź 2020, 11:08

Gdyby władze Warszawy odeszły od dogmatu "nie wychylimy nosa poza swoją granicę, jeśli nam podmiejski samorząd nie zapłaci" i zaczęła brać pod uwagę co z punktu widzenia samej Warszawy bardziej się opłaca, to może coś by z tego wyszło... :-k

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 paź 2020, 12:07

Za takie działanie z dużym prawdopodobieństwem byłyby zarzuty niegospodarności i naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 paź 2020, 13:12

Dokładnie tak.

Natomiast to, co władze Warszawy absolutnie mogą zrobić, to na przykład buspasy na wszystkich wlotach wielopasowych, a na jednopasowych - sygnalizacja premiująca wyjazdy z warszawskich przecznic, a nie tranzyt.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 03 paź 2020, 18:00

michael112 pisze:
03 paź 2020, 11:08
Gdyby władze Warszawy odeszły od dogmatu "nie wychylimy nosa poza swoją granicę, jeśli nam podmiejski samorząd nie zapłaci" i zaczęła brać pod uwagę co z punktu widzenia samej Warszawy bardziej się opłaca, to może coś by z tego wyszło... :-k
Przede wszystkim, komunikacja na obszarze aglomeracji warszawskiej powinna być organizowana i finansowana na poziomie wyższym niż miasto i dwustronne porozumienia między miastem i samorządami ościennymi – na poziomie związku komunikacyjnego? metropolitalnego?

ODPOWIEDZ