Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Absurdem byłoby jechanie POW na odcinku Przyczółkowa - Skarpa. Tu akurat trasa przez Branickiego sama się nasuwa, dając przy tym powiązania z Miasteczkiem, Zawadami i tramwajami.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Autobus pojedzie POW -Przyczółkowa - Branickiego. Jak rozumiem nie ma przystanku na północno - zachodniej łącznicy węzeł - główna jezdnia POW?.
Zgadza się. Ale liczyłem, że puszczą coś szybkiego po obwodzie, a nie jakąś hybrydę, którą będzie załatwiać też relacje lokalne.
To zależy od częstotliwości . Jeśli co 20-30 minut, czyli byle coś jeździło to tak. Jeśli coś na miarę 402 plus dobre przesiadki to nie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No zasadniczo obwodnicę tak się prowadzi, by w miarę możliwości przy intensywnej zabudowie nie biegła, więc siłą rzeczy dla komunikacji zbiorowej ma sens tylko, jako w miarę środkowy element trasy skądś gdzieś.
Na przykład uważam, że skoro już powstał nieco absurdalny dworzec przesiadkowy w Nadarzynie, to mógłby z niego ekspresówką do Pralki (albo do Zachodniego) jeździć jakiś wahadłowy podmiejski ekspres, bez przystanków pośrednich (no bo w sumie gdzie?)
Na przykład uważam, że skoro już powstał nieco absurdalny dworzec przesiadkowy w Nadarzynie, to mógłby z niego ekspresówką do Pralki (albo do Zachodniego) jeździć jakiś wahadłowy podmiejski ekspres, bez przystanków pośrednich (no bo w sumie gdzie?)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeździ 733. Problemem jest jedynie tragiczna częstotliwość.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Paradoksalnie z 733 mógłby być jakiś pożytek przy lepszej częstotliwości, tak.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale gmina jest zadowolona ze swojego PKSu i nie potrzebuje większej ilości kursów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście. W końcu to nie gmina ma problem ze stadem Hunów na blachach WPR.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Gdyby władze Warszawy odeszły od dogmatu "nie wychylimy nosa poza swoją granicę, jeśli nam podmiejski samorząd nie zapłaci" i zaczęła brać pod uwagę co z punktu widzenia samej Warszawy bardziej się opłaca, to może coś by z tego wyszło...
Za takie działanie z dużym prawdopodobieństwem byłyby zarzuty niegospodarności i naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dokładnie tak.
Natomiast to, co władze Warszawy absolutnie mogą zrobić, to na przykład buspasy na wszystkich wlotach wielopasowych, a na jednopasowych - sygnalizacja premiująca wyjazdy z warszawskich przecznic, a nie tranzyt.
Natomiast to, co władze Warszawy absolutnie mogą zrobić, to na przykład buspasy na wszystkich wlotach wielopasowych, a na jednopasowych - sygnalizacja premiująca wyjazdy z warszawskich przecznic, a nie tranzyt.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przede wszystkim, komunikacja na obszarze aglomeracji warszawskiej powinna być organizowana i finansowana na poziomie wyższym niż miasto i dwustronne porozumienia między miastem i samorządami ościennymi – na poziomie związku komunikacyjnego? metropolitalnego?michael112 pisze: ↑03 paź 2020, 11:08Gdyby władze Warszawy odeszły od dogmatu "nie wychylimy nosa poza swoją granicę, jeśli nam podmiejski samorząd nie zapłaci" i zaczęła brać pod uwagę co z punktu widzenia samej Warszawy bardziej się opłaca, to może coś by z tego wyszło...