Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 kwie 2021, 21:16

No zdecydowanie mogłeś go nie odwoływać :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 kwie 2021, 21:18

Stary Pingwin pisze:
10 kwie 2021, 21:15
Wiadukt na Hołubcowej prowadzi w pole, mowa była o Kujawiaka, która łączy się z Ludwinowską i posiada nawierzchnię asfaltową. Bo Kujawska to na Mokotowie bardziej, Autobus Czerwony.
Kujawiaka kończy się ostrą poprzeczką bez oznakowania i na minimalnych wyłukowaniach, dalej jest przejezdność dla roweru i to górskiego raczej - więc autobus póki co - nie pojedzie. Zwłaszcza, że Jeziorki to uliczka z kostki z progami po całości.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 kwie 2021, 21:21

Dużą ciężarówką skręcałem z Kujawiaka w Ludwinowską do Puławskiej. W prawo da radę osobówką.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 kwie 2021, 11:33

Autobus Czerwon pisze:
10 kwie 2021, 17:25
Trudno nawet wywnioskować jednoznacznie jakie są przyczyny tego stanu rzeczy, że na jednych takich uliczkach komunikacja się przyjmuje, na niektórych dogorywa a na innych znika całkowicie.
Myślę, że może być na rzeczy to, co pisał Glonojad - duża motorstrada Puławska to także rzadkie przejścia dla pieszych i ogólnie bariera w komunikacji poprzecznej. Wolska, budowana wcześniej, nie tak bardzo. A Niepodległości znacznie mniej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 11 kwie 2021, 14:48

Autobus Czerwon pisze:
10 kwie 2021, 17:25
W sumie ciekawie w Warszawie wygląda sprawa jeżeli chodzi o obsługę bocznych ulic równoległych do ciągów z bardzo dobrą ofertą komunikacyjną.
Lanciego - ok. 300 metrów od KEN i Metra Natolin - coś tam jeździ.
Jana Kazimierza - w najdalszym miejscu ok. 350 metrów od Wolskiej z dobrą ofertą tramwajową - jeździ 255.
Kazimierzowska-Krasickiego - na wysokości Wiktorskiej 400 metrów do Niepodległości, od skrzyżowania Madalińskiego i Kazimierzowskie jest ponad 800 metrów do Metra Pole Mokotowskie i 600 metrów do Puławskiej - żaden autobus nie przyjął się na tyle dobrze, żeby jeździł do dzisiaj.

Trudno nawet wywnioskować jednoznacznie jakie są przyczyny tego stanu rzeczy, że na jednych takich uliczkach komunikacja się przyjmuje, na niektórych dogorywa a na innych znika całkowicie.
192 jakoś działało na Lanciego, bo miało gęsto przystanki i zaliczało punkty w dzielnicy odległe od św. Metra. I było często. Dzięki temu była to dobra konkurencja dla metro+przesiadka za 2 stacje.
Z tego co widzę, przeniesienie 192 na KEN jest wymuszone rozciągnięciem trasy z Dereniowej na Pileckiego. Jeśli jest tam bardziej potrzebne - ok. Gdyby to była sztuka dla sztuki - trochę szkoda.

Co do 504 - w relacji na Mordor 136 jest nieatrakcyjne dla wschodniego Natolina. Za długo się wlecze przez północny Ursynów. 504 na przystankach Natolin i Natolin Płn. zgarniało sporą liczbę chętnych. Teraz ci ludzie dołączą do populacji 31. Wg mnie zmiana in minus, powinni przywrócić poprzednią trasę nawet kosztem 1 brygady (czas przejazdu zwiększony o jakieś 6 minut).
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 11 kwie 2021, 17:11

Daniel_FCB pisze:
11 kwie 2021, 14:48
Co do 504 - w relacji na Mordor 136 jest nieatrakcyjne dla wschodniego Natolina. Za długo się wlecze przez północny Ursynów. 504 na przystankach Natolin i Natolin Płn. zgarniało sporą liczbę chętnych. Teraz ci ludzie dołączą do populacji 31. Wg mnie zmiana in minus, powinni przywrócić poprzednią trasę nawet kosztem 1 brygady (czas przejazdu zwiększony o jakieś 6 minut).
Na Służewiec Biurowy 136 z Natolina Płn. jedzie 25 minut, 504 z Wyżyn 20 - czasy dla szczytu porannego. Takie nieatrakcyjne jest to 136?

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 08 lip 2021, 17:39

https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/07/0 ... kowickiej/
Zmiany zapowiadane parę miesięcy temu na Haloursynów wchodzą w życie, bez żadnych korekt, od 12.07. Oprócz 195, bo zawieszone.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lip 2021, 19:06

504 na prosto i samo 179 na Belgradzkiej jako "dowozówka" co 10/10//15 to srogi absurd.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 09 lip 2021, 7:55

Coś z dwójki 192/504 powinno jechać przez Metro Natolin (dowóz do metra) / Natolin Płn. (bazarek!).
Poza tym Dereniowa dostaje po dupie.
A poza tym widzę, że ZTM nie przewiduje powrotu na pętlę Natolin Płn. Z punktu widzenia użytkownika bazarku na dołku - super :)
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 09 lip 2021, 9:08

Dereniowa dostaje dwukierunkowo 503.
Martwi mnie, że ZTM nie przewiduje powrotu na pętlę Natolin Płn, to syfiaste centrum paździerza zwane bazarkiem powinno już dawno wylecieć z pętli razem z jego skompromitowanym prezesem.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 lip 2021, 9:58

Skoro wciąż jest tam bazar to nie dziwne, że ZTM nie planuje na razie powrotu na pętlę Natolin Płn,

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 09 lip 2021, 10:10

W zeszłym roku na Haloursynów pisali, że jeszcze dwa lata dzierżawy, więc pewnie wróci za rok z hakiem.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 09 lip 2021, 10:56

Placuszek44 pisze:
08 lip 2021, 17:39
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/07/0 ... kowickiej/
Zmiany zapowiadane parę miesięcy temu na Haloursynów wchodzą w życie, bez żadnych korekt, od 12.07. Oprócz 195, bo zawieszone.
A dlaczego 192 nie wraca na Lanciego?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 09 lip 2021, 14:22

kocur pisze:
09 lip 2021, 9:08
Dereniowa dostaje dwukierunkowo 503.
Martwi mnie, że ZTM nie przewiduje powrotu na pętlę Natolin Płn, to syfiaste centrum paździerza zwane bazarkiem powinno już dawno wylecieć z pętli razem z jego skompromitowanym prezesem.
No i nie podobasz mi się xD
Rozumiem narzekanie na paździerz, sam uważam, że stoisko z niemiecką chemią to wyższy poziom abstrakcji. Rozumiem narzekanie na syf, bo faktycznie możnaby to lepiej zorganizować (tymczasowość dzierżawy robi tu swoje).

Ale... niektóre stragany działają tam tyle lat ile ja mieszkam na Ursynowie (naście). Mają swoją stałą klientelę i produkty o jakości niespotykanej w biedrze czy lidlu. Model biznesowy też wszystkim odpowiada, bo jednak sprzedawanie boczku z VW T3 przez 1,5 dnia w tygodniu to zupełnie inne koszta niż wynajęcie lokalu usługowego na KENie.
Wg mnie jest to równie miastotwórcze, co jakieś targi śniadaniowe.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 lip 2021, 14:44

Ja mam ogromny problem z bazarkami, bo z jednej strony wszystko fajnie, rola miastotwórcza, a z drugiej strony dramatyczne warunki sanitarne, zamykanie stoisk o 14, sprzedaż bez paragonów i brak płatności kartą wskazują, że jednak nie jest to to, czego potrzeba ludziom en masse, a wszelkie próby ucywilizowania są skazane na porażkę.

(diagnoza na podstawie bazaru Banacha, grudzień 2020)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ