Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
Ciekawe swoją droga, co wymyślą na zapełnienie pętli Ursynów Płd. Trzy wiaty chyba tam stoją, a większość dojeżdżających do metra Stokłosy linią 193 wcale się ze skrócenia nie ucieszy.
Popatrz, jaka franca!
Jedną to ja się podpisujęBastian pisze:A próbowałeś jedną?drapka pisze:Biję brawo takiemu pomysłowi obiema rękami.
Popatrz, jaka franca!
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Widziałem dwie. <chichot> A gdyby tam zakrańcować pod jedną z wiat 209 a pod drugą 809 a 193 zostawić jak jest obecnie? </chichot>drapka pisze:Ciekawe swoją droga, co wymyślą na zapełnienie pętli Ursynów Płd. Trzy wiaty chyba tam stoją, a większość dojeżdżających do metra Stokłosy linią 193 wcale się ze skrócenia nie ucieszy.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Może im się znudziło i napiszą coś sensownego?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
Pomysł ze 185 po trasie obecnego 195 (z małą modyfikacją) klepnął z uśmiechem niejaki Pan Bitel. Z tego co pamiętam Lenarczyk to dalej zablokował i walczył o silne 195. I teraz jest gówniane 195 i 185 dublujące 503...
No właśnie zawsze to zza kółka widzę, więc wolę patrzeć na drogą niż je liczyć. Pomysł 209/809 ok, ale przez Pileckiego-Herbsta, ofkorzDomino2001 pisze:Widziałem dwie. <chichot> A gdyby tam zakrańcować pod jedną z wiat 209 a pod drugą 809 a 193 zostawić jak jest obecnie? </chichot>drapka pisze:Ciekawe swoją droga, co wymyślą na zapełnienie pętli Ursynów Płd. Trzy wiaty chyba tam stoją, a większość dojeżdżających do metra Stokłosy linią 193 wcale się ze skrócenia nie ucieszy.
Popatrz, jaka franca!
Nie dają za wygraną:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... %84ska.pdf
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... %84ska.pdf
A nie można skierować jakoś po trasie 195 linii 503 i skasować 195? Bo rozumiem, że chodzi o odcinek Płaskowickiej-Roentgena-Pileckiego? Pozostałe ZP mają 179 z przesiadką na Ursynowie Płn.
Skoro chodzi o Północy Ursynów bez dojazdu na Stare Miasto, to coś czuję że raczej chodzi o Bartoka, Surowieckiego i Romera.
Ciąg Puławska-Dolna-Sobieskiego jest całkiem nieźle obsługiwany przez 172. Pchanie linii po śladzie dawnego 130 z Puławskiej (od strony Centrum) w Dolną to od dawna poroniony pomysł - w korku traci się tam nawet 15 minut. Nikt z Górnego Mokotowa na Dolny nie jeździ 195, chyba że bardzo musi dostać się w okolice Konduktorskiej. Z tego wniosek, że 195 na Dolnej wcale nie jest niezbędny. Na Ursynowie też nie jest niezbędny. Możliwości są trzy. Albo faktycznie dać to z Rakowieckiej do Miasteczka Wilanów, albo - wiem brzmi to drastycznie - połączyć z 503 w czarne 195 (wtedy Ursynów będzie miał swoją upragnioną silną linię 195 do Starego Miasta, a mieszkańcy okolic Doliny Służewieckiej upragniony przystanek 503->195). Albo zlikwidować. Jakoś nie przekonuje mnie argument, że mieszkańcy Surowieckiego muszą mieć bezpośrednie silne połączenie do Starego Miasta.Domino2001 pisze: Jakby ZTM się uparł na politykę, to 195 nie out, ale zakrańcować na Stegnach, bo przecież Puławska-Dolna-Sobieskiego muszą mieć połączenie. O częstotliwości nie będę dyskutował, bo nie znam potrzeb tamtejszych. Poniekąd pozwoli na ruszenie 501. Ale to nie ten temat.
Skierować to można ale 185 które teraz dubluje 503.Georg pisze:A nie można skierować jakoś po trasie 195 linii 503 i skasować 195? Bo rozumiem, że chodzi o odcinek Płaskowickiej-Roentgena-Pileckiego? Pozostałe ZP mają 179 z przesiadką na Ursynowie Płn.
Dzielnica zapowiada przebudowa Baletowej i jej skrzyżowania z Puławską
http://www.haloursynow.pl/artykuly/bedz ... a,3403.htm
Tak więc realne staje się puszczenie tamtędy komunikacji miejskiej. Nowa linia, czy korekta trasy jakiejś istniejącej ?
http://www.haloursynow.pl/artykuly/bedz ... a,3403.htm
Tak więc realne staje się puszczenie tamtędy komunikacji miejskiej. Nowa linia, czy korekta trasy jakiejś istniejącej ?
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Linia z Ursynowa do Krasnowoli potem wiaduktem nad obwodnicą do Baletowej i zapewne na Natolin przez Płaskowickiej.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Sygnalizacje na Puławska/Poleczki i Puławska/Mysikrólika może i są wzbudzane, ale o żadnej koordynacji od Poleczki do obwodnicy nie ma mowy.
Ciekawe też na ile planują wprowadzić koordynację. Czy na dozwolone 50, czy może mniej. Bo pewnie wg. przepisów nie bardzo można ustawić koordynację na prędkość wyższą niż maksymalna dozwolona.
Ciekawe też na ile planują wprowadzić koordynację. Czy na dozwolone 50, czy może mniej. Bo pewnie wg. przepisów nie bardzo można ustawić koordynację na prędkość wyższą niż maksymalna dozwolona.