Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 30 sty 2015, 13:02

Ciekawe swoją droga, co wymyślą na zapełnienie pętli Ursynów Płd. Trzy wiaty chyba tam stoją, a większość dojeżdżających do metra Stokłosy linią 193 wcale się ze skrócenia nie ucieszy.
Popatrz, jaka franca!

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 30 sty 2015, 13:04

Bastian pisze:
drapka pisze:Biję brawo takiemu pomysłowi obiema rękami.
=D>
A próbowałeś jedną? ;)
Jedną to ja się podpisuję :)
Popatrz, jaka franca!

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 30 sty 2015, 13:17

drapka pisze:Ciekawe swoją droga, co wymyślą na zapełnienie pętli Ursynów Płd. Trzy wiaty chyba tam stoją, a większość dojeżdżających do metra Stokłosy linią 193 wcale się ze skrócenia nie ucieszy.
Widziałem dwie. <chichot> A gdyby tam zakrańcować pod jedną z wiat 209 a pod drugą 809 a 193 zostawić jak jest obecnie? </chichot>
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 sty 2015, 13:28

Już żeśmy ten pomysł klepali od przynajmniej dwóch lat i jak na razie lipa, toteż nie sądzę, żeby odpisali cokolwiek satysfakcjonującego :p

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 30 sty 2015, 13:44

Może im się znudziło i napiszą coś sensownego?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 30 sty 2015, 13:55

Pomysł ze 185 po trasie obecnego 195 (z małą modyfikacją) klepnął z uśmiechem niejaki Pan Bitel. Z tego co pamiętam Lenarczyk to dalej zablokował i walczył o silne 195. I teraz jest gówniane 195 i 185 dublujące 503...

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 30 sty 2015, 14:06

Domino2001 pisze:
drapka pisze:Ciekawe swoją droga, co wymyślą na zapełnienie pętli Ursynów Płd. Trzy wiaty chyba tam stoją, a większość dojeżdżających do metra Stokłosy linią 193 wcale się ze skrócenia nie ucieszy.
Widziałem dwie. <chichot> A gdyby tam zakrańcować pod jedną z wiat 209 a pod drugą 809 a 193 zostawić jak jest obecnie? </chichot>
No właśnie zawsze to zza kółka widzę, więc wolę patrzeć na drogą niż je liczyć. Pomysł 209/809 ok, ale przez Pileckiego-Herbsta, ofkorz :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 06 lut 2015, 21:15


Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lut 2015, 22:42

A nie można skierować jakoś po trasie 195 linii 503 i skasować 195? Bo rozumiem, że chodzi o odcinek Płaskowickiej-Roentgena-Pileckiego? Pozostałe ZP mają 179 z przesiadką na Ursynowie Płn.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lut 2015, 23:15

Skoro chodzi o Północy Ursynów bez dojazdu na Stare Miasto, to coś czuję że raczej chodzi o Bartoka, Surowieckiego i Romera.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 06 lut 2015, 23:21

Domino2001 pisze: Jakby ZTM się uparł na politykę, to 195 nie out, ale zakrańcować na Stegnach, bo przecież Puławska-Dolna-Sobieskiego muszą mieć połączenie. O częstotliwości nie będę dyskutował, bo nie znam potrzeb tamtejszych. Poniekąd pozwoli na ruszenie 501. Ale to nie ten temat.
Ciąg Puławska-Dolna-Sobieskiego jest całkiem nieźle obsługiwany przez 172. Pchanie linii po śladzie dawnego 130 z Puławskiej (od strony Centrum) w Dolną to od dawna poroniony pomysł - w korku traci się tam nawet 15 minut. Nikt z Górnego Mokotowa na Dolny nie jeździ 195, chyba że bardzo musi dostać się w okolice Konduktorskiej. Z tego wniosek, że 195 na Dolnej wcale nie jest niezbędny. Na Ursynowie też nie jest niezbędny. Możliwości są trzy. Albo faktycznie dać to z Rakowieckiej do Miasteczka Wilanów, albo - wiem brzmi to drastycznie - połączyć z 503 w czarne 195 (wtedy Ursynów będzie miał swoją upragnioną silną linię 195 do Starego Miasta, a mieszkańcy okolic Doliny Służewieckiej upragniony przystanek 503->195). Albo zlikwidować. Jakoś nie przekonuje mnie argument, że mieszkańcy Surowieckiego muszą mieć bezpośrednie silne połączenie do Starego Miasta.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 07 lut 2015, 13:04

Georg pisze:A nie można skierować jakoś po trasie 195 linii 503 i skasować 195? Bo rozumiem, że chodzi o odcinek Płaskowickiej-Roentgena-Pileckiego? Pozostałe ZP mają 179 z przesiadką na Ursynowie Płn.
Skierować to można ale 185 które teraz dubluje 503.

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 28 lut 2015, 9:13

Dzielnica zapowiada przebudowa Baletowej i jej skrzyżowania z Puławską

http://www.haloursynow.pl/artykuly/bedz ... a,3403.htm

Tak więc realne staje się puszczenie tamtędy komunikacji miejskiej. Nowa linia, czy korekta trasy jakiejś istniejącej ?

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 28 lut 2015, 12:38

Linia z Ursynowa do Krasnowoli potem wiaduktem nad obwodnicą do Baletowej i zapewne na Natolin przez Płaskowickiej.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 01 mar 2015, 1:33

Sygnalizacje na Puławska/Poleczki i Puławska/Mysikrólika może i są wzbudzane, ale o żadnej koordynacji od Poleczki do obwodnicy nie ma mowy.

Ciekawe też na ile planują wprowadzić koordynację. Czy na dozwolone 50, czy może mniej. Bo pewnie wg. przepisów nie bardzo można ustawić koordynację na prędkość wyższą niż maksymalna dozwolona.

ODPOWIEDZ